NO Buts

Nu v-aţi săturat de oamenii care de fiecare dată când spun ceva pozitiv adăugă şi un „dar” care să ruineze tot entuziasmul? Eu da.
„Totul va fi bine, DAR numai dacă faci cum zic eu!”
„Poţi să râzi în hohote, DAR să nu faci prea mult zgomot că trezeşti vecinii!”
„Poţi să mănânci prăjitura, DAR numai dacă îmi reciţi Luceafărul pe de rost!”
…şi aşa mai departe…
Eu spun atât: ” Totul va fi bine, poţi să râzi în hohote şi poţi să mănânci şi prăjitura”… fără nici un „DAR”! 😆
90 de gânduri despre “NO Buts

  1. Bun, manânc prăjitura cu drag, mai ales la ora asta 😀 Să crape toți dietiștii ăștia :)))
    Și un cadou de seara:

    Enjoy, no but(t)s, cum zisesi tu 🙂

  2. Cam asa ceva…ai mare dreptate! Mai mereu se gasesc prin preajma noastra si astfel de oame, numai ca de noi depinde daca acestia chiar ne taie din aripile entuziasmului sau nu. Maria D.

  3. @Gabriela

    “Poţi să mănânci prăjitura, DAR numai dacă îmi reciţi Luceafărul pe de rost!”

    Pai, stai putin… Asta vine cam asa:

    „Daca imi reciti Luceafarul pe de rost, primesti in dar o prajitura”

    😉

  4. Până la urmă în Biblie multe făgăduințe au inclus cuvântul ”dacă”. Ce-i drept e o diferență între condițiile oamenilor și recomandările lui Dumnezeu 😛

  5. 🙂 am avut parte de multe incurajari lipsite de acel DAR … si a fost foarte bine! Asadar, nu sunt deloc de-acord cu cei ce conditioneaza o fapta…. poti!! dar…… etce etc etc…… Atunci mai bine spune-mi „nu poti ” si punct!

  6. Pingback: Maşină bengoasă
  7. Buna , vroiam sa-ti spun ca fiecare din noi s-a saturat sa auda acest cuvant , insa peste tot exista un „dar ” independent de voia noastra sau cu ea. Peste tot auzi , poti dar..intr-un fel este bine deoarece te motiveaza sa faci pe dos si sa iti demonstrezi mai mult decat zice un simplu om , si intr-un fel este dureros ca toata lumea iti da cap , insa acest lucru nu te face mai slab ci te face pai puternic ca si om , ca si caracter.

  8. Ce îndrăgostiți mai sunt oamenii de DAR… de O SĂ… de TREBUIE…
    Să le acoperim cu hohote de râs, zic.

Lasă un răspuns

