Complicat

La fel ca albul şi negrul, bucuria şi problemele se combină. Zilele te aleargă de colo-colo şi uiţi să te mai opreşti. Până şi atunci când stai în pace simţi cum sufletul săltă în tine şi pulsezi de viaţă chiar şi atunci când dormi. Mulţi ar numi acest fenomen agitaţie, grabă sau stres, eu îi spun nevoie.
Avem nevoie să alergăm, avem nevoie să zburdăm în vis, avem nevoie de probleme pentru a nu uita cum se rezolvă, avem nevoie de tot pentru a nu reprezenta puţin în materie de uman. Atât fericirea cât şi tristeţea ne completează şi mai adaugă o piesă de mozaic în forma inimii noastre. Vitralii încălzite de focul iubirii sau cioburi reci ale durerii, toate se lipesc perfect în interiorul conturului nostru. Căci cum am putea supravieţui în marele Tot dacă nu am trăi totul, cu bune şi cu rele?
PS: Vă mulţumesc pentru că mi-aţi rămas aproape atâta timp! Iată că am revenit după o pauză destul de lungă pe care am luat-o de la scris, în care m-am dedicat total viitoarei mele profesii. Continui să scriu, deci blogul meu nu a murit! 🙂
84 de gânduri despre “Complicat

  1. Ultimele nautati domnita cu consonanta de Inger Gabriel care a anuntat evreilor sclavi cu zeci de ani inainte la Iranienii de astazi, venirea lui Yahshua (Isus) pe pamintul promis,Salvatorul poporului Israelit.
    Cei mai mari oameni de stiinta,experti Romani au analizat ADN eurile si constatat caci sintem din neam Dac,Get,Trac 75% la suta din populatie si ca Italieni Romani sint din neam Spaniol 75%,ca atare nu sintem Latini cum se spunea, ci Adevarati Traci nemuritori, care li sa confiscat Istoia Adevarata.Treceti prin blogul meu sau uitativa la acest video maret unde adevarul a luat nastere si cei educati au misiunea, de mindrie nationala.

  2. Pingback: Yogoshima's Blog
  3. Bună dimineața, Gabi! Așteptam de multă vreme articolul ăsta; acum mă bucur că am început ziua cu o veste excelentă. Bine ai revenit și în agitația blogosferei! 😀

    • Hey, hey! Iti multumesc frumos pentru cuvintele deosebite! Ne mai citim, chiar daca eu voi scrie mai rar (dupa cum se observa)! :)) Pe timp de vara probabil voi scrie mai des! 🙂

  4. Bine ai revenit! Nici eu n-am stat prea mult pe bloguri, dimpotriva, abia ieri am reluat Povestea parfumata, la care te invit, daca ai timp si doresti, incepand de saptamana viitoare. Succes, Gabriela Elena, in tot ce faci! 🙂

  5. ”… cum am putea supravieţui în marele Tot dacă nu am trăi totul, cu bune şi cu rele?”
    Ai dreptate. Se zice că nu poți aprecia gustul de dulce dacă nu le-ai încercat și pe cele de sărat, acru și amar. 🙂

  6. Pingback: Blog de Tury

Lasă un răspuns

