Ce să aştept?

Să aştept? Ce să aştept?
Să aştept să fiu perfect pentru cei din jur chiar dacă sunt perfect pentru mine?
Să aştept să învăţ să aştept când mă pot mişca liber?
Să aştept să fiu salvat în loc să caut salvarea?
Să aştept să mi se zâmbească deşi pot face eu primul pas?
Să aştept să mi se întindă o mână când eu o ţin pe a mea în buzunar?
Să aştept ajutor când mă pot ajuta singur?
Să aştept milă când sunt un luptător?
Să aştept o schimbare când nu ştiu să mă schimb pe mine?
Să aştept iubire când eu nu ştiu să o simt?
Să aştept să mi se vorbească când eu nu aud pe nimeni?
Să aştept minuni când eu nu le pot vedea?
Să aştept să răsară binele când eu îl acopăr cu îndoială?
Să aştept la nesfârşit?
Sunt perfect deşi lumea spune că nu sunt!
Sunt liber, deci pot să aştept!
Sunt fericit, deci am fost salvat!
Zâmbesc pentru cei ce nu pot!
Întind mâna înainte să mi se zambeaca!
Ajut pe cel ce nu are sprijin!
Lupt pentru cei care nu primesc milă!
Nu mă schimb decât în bine!
Iubesc ca să pot primi iubirea!
Ascult deşi e linişte!
Deschid ochii bucuriei şi inima minunilor!
Am credinţa că binele există!
Nu mai aştept, căci sunt prea multe pentru care pot să alerg!

73 de gânduri despre “Ce să aştept?

  1. Si as completa eu asa cum e scris in Noul Testament: si totusi chiar si asa nu am facut nimic special, doar ceea ce aveam de facut ca om.

    Buna seara, Gabi! Este un articol foarte cursiv si intelept. Cred ca fiecare propozitie ar putea fi subiect pentru cate un articol si pentru o discutie frumoasa la comentarii.

    Multumesc pentru o lectura deosebita! O seara excelenta!

    • Câtă dreptate ai tu, Aurora!
      Gândurile lăsate de mine aici se identifică la un moment dat cu ceea ce simte fiecare. Există mereu întrebări, la care dăm răspunsuri, sau le primim.
      Articolul, după cum bine se vede, l-am structurat în două părţi: prima a întrebărilor, iar cea de-a doua, a răspunsurilor. Fiecare întrebare şi-a primit răspunsul, ceea ce nu se întâmplă întotdeauna în viaţă, atunci când credem dorim sau speram.
      De multe ori răspunsurile vin asemeni cadourilor surpriză. 😛

  2. stiu ca vine aciduzzu cu chestii supercultivate si sferodocte, dar nu pot sa spun mai mult de: nu astepta nimic.
    de ce? viata va fi mult mai plina de lucruri neasteptate, mult mai plina si mult mai de meritat de trait.

  3. Buna dimineata, Gabriela !
    „Nu mai aştept, căci sunt prea multe pentru care pot să alerg!”
    Eu nu pot alerga (la propriu), dar voi merge in ritmul meu doar inainte, caci timpul nu ma asteapta … maine nu se stie … desi imi doresc ca fiecare maine sa devina azi !
    Am ascultat acum de dimineata „Nu mai avem timp”, o melodie superba cantata de Holograf si Angela Gheorghiu … Eu vreau sa am timp … doar sa ma bucur !
    Revin cu intrebarea: pe FB esti ? cum pot posta scrierile tale si ptr prietenii mei ? Multumesc. Te rog nu ocoli intrebarea .
    O zi inspirata sa ai !!

    • Bună să-ţi fie inima!
      Deci aceasta este melodia.:)

      O voi posta şi pentru ceilalţi prieteni.

      Referitor la FB., am avut cont la începuturile apariţiei lui în România. Mi l-am deschis în Canada. La întoarcerea în ţară, din vizita făcută în Canada, după o perioadă de timp, am decis că este mai bine să-mi şterg contul.

      Am acest blog, pe care scriu când am timp şi inspiraţie, iar pentru cei care vor să păstreze legătura am oferit şi adresa de mail: mail_gabriela.elena@yahoo.com

      Mă bucură faptul că ceea ce scriu, place cititorului şi promit că voi căuta o opţiune pe blog, pentru ca articolele pe care le socoteşti interesante să poată să fie citite şi de prietenii tăi de pe FB.

      Să treacă întâi examenele… 😀

  4. Pingback: Star « schtiel
  5. „Să aştept să fiu perfect pentru cei din jur chiar dacă sunt perfect pentru mine?
    Sunt perfect deşi lumea spune că nu sunt!”

    Oooo!! Dar vad ca ai atins perfectiunea!! 🙂
    Si tu astepti…? Pai in cazul asta ce sa mai astepti? 🙂

    Lumea, desigur, nu te intelege! 😉

      • Cu placere!
        Ma bucur ca ti-au placut! O mare cantareata, precum Connie Francis, cred ca place la toata lumea. Un talent extraordinar si o cariera de exceptie! A fost si la noi in tara. Daca ai sa citesti despre ea, ai sa vezi ca au fost si momente tragice in viata ei. A avut puterea de a le depasi. De a merge inainte. Pentru United States este o valoare nationala foarte mare, fara indoiala. O emblema a Americii.

        Dar una din piesele care mie imi place foarte mult, interpretate, dupa parerea mea, exceptional este urmatoarea:

        Inegalabila interpretare! E cea mai buna interpetare a acestui vestit cantec pe care am auzit-o vreodata. This is really GREAT!! 🙂

      • Mie mi se pare ca, la ora actuala, exista un fel de a intelege gresit lucrurile (dintr-un anumit punct de vedere) in USA, si anume ca forta militara deosebita si Puterea pe care ti-o confera aceasta duc faima si gloria unei tari. Henry Kissinger spunea candva: „Power is the great aphrodisiac.”. Pe cand, in realitate, faima si gloria Americii a fost afirmata in lume de astfel de oameni, precum Connie Francis, de atatia mari cantareti, actori, scriitori celebri, mari oameni de stiinta, etc, care au facut ca America sa fie iubita in lume. Si nu de politica sau forta militara…

  6. „Am credinţa că binele există!
    Nu mai aştept, căci sunt prea multe pentru care pot să alerg!”

    Binele există, fireşte, aşa cum există şi răul! Aleargă pe calea de mijloc! 🙂 Şi nu uita că „graba strică treaba”!

  7. M-am oprit pentru ca mi-au placut in mod deosebit cele doua afirmatii despre liniste si ascultare:

    „Să aştept să mi se vorbească când eu nu aud pe nimeni?”
    „Ascult deşi e linişte!”

    In viata este ca si-n muzica: „Allegro ma non troppo !”

    Va ofer cateva clipe de liniste, acea liniste profunde in care doar ciocarlia indrazneste sa cante !

    Ivan Rebroff – Live In Concert (8/12)

    Dalila Cernatescu – Ciocarlia (L’Alouette)

    El Condor Pasa – George Zamfir

  8. Bună ziua
    Mă iertați că vă deranjez, vin cu rugamintea la d-voastră să mă sprijiniti cu un logo campania umanitară ”Să fim oameni…”( http://safimoameni.blogspot.com/) Dorind din această campanie să ajut cât mai mulți copii.Aștept răspunsul d-voastră la pagina de e-mail safimoameni@yahoo.com.Vă rog să-mi trimiteți și link-ul blogului d-voastră
    Vă mulțumesc frumos!
    Împreună putem schimba vieții!
    Campanie initiata de site-ul Pantocrator.ro

Lasă un răspuns

