Despre ei

În majoritatea basmelor sau poveştilor prinţesele au un nume, pe când prinţii ori sunt numiţi „Făt-Frumos”, ori nu sunt numiţi nicicum; foarte rar au şi ei, săracii, un nume.

 Acest articol are rolul de a ne destinde puţin, provocându-ne să ne folosim imaginaţia pentru a da un nume prinţilor în funcţie de prinţesele lor. Deci, să începem!

 M-am gândit puţin la câteva prinţese celebre şi iată că vi le prezint şi vouă împreună cu prinţii lor, cărora le voi da eu un nume:

 1. Albă-ca-Zăpada: o fată delicată, „o copilă cu faţa albă ca zăpada, cu buzele roşii ca sângele şi cu părul negru ca abanosul”. Această prinţesă se zvoneşte că s-ar fi îndrăgostit de unul dintre pitici, şi anume de Mutulică, dar când a sosit prinţul, văzându-l frumos şi pe deasupra şi sărutând-o, a fost uimită. La urma urmei, nu trebuie decât să fii pe jumătate moartă şi cu un măr înţepenit în gât ca să fii sărutată de un prinţ. Atracţia e fatală! 😉

Aşa, deci având în vedere paliditatea frumoasei domnişoare, aş spune că…3,2,1… numele prinţului ei este Casper. Doar această fantomă prietenoasă nu ar avea nimic împotriva ideii de a săruta o persoană decedată, ba chiar s-ar oferi voluntar pentru această „misiune” de salvare. 😆

 2. Cenuşăreasa: prezenţă feminină cu un caracter deosebit, care în final trădează aparenţele atât de înşelătoare. Deşi trăind o viaţă atât de necruţătoare, soarele răsare şi pentru ea în toată splendoarea lui. Totuşi, cenuşa nu poate fi strânsă uşor decât cu o mătură, deci numele prinţului ar putea fi Măturică: un tânăr care pentru a-şi putea însuşi anumite valori morale, este posibil să fi lucrat part-time la soba palatului, unde a înţeles tipul îndatoririlor unui om de rând. Aurul se curăţa doar în foc! Prinţul s-a desăvârşit lângă sobă, unde a văzut cum focul mistuie şi lasă în urma lui cenuşa. Aşa a putut înţelege de ce necazuri a fost mistuită Cenuşăreasa, şi numai privind mult timp la culoarea gri a cenuşei şi-a putut da seama când a descoperit o comoară-condurul de cristal- care i-a adus bogăţia iubirii.

3. Frumoasa din Pădurea Adormită: în cazul acesta, problema este mai delicată. Tânăra este narcoleptică. Doarme mult şi uită să se mai trezească. Cu toate acestea, având o decepţie în dragoste cu mult timp în urmă, a decis ca în plus să se „îndoape” şi cu somnifere, Extraveral şi alte extracte pe bază de valeriană, ca să fie sigură că se va trezi rar. Singura ei şansă este să fie trezită de un sărut pasionalo-animalic, un sărut energizant din partea iubitului ei prinţ, Redbull.

4. Rapunzel: această prinţesă nu s-a mai tuns de mult timp. După felul în care este descrisă în basm aş zice că a început să-i crească părul încă dinainte de a se naşte. Din cauza  lungimii părului i se asimilează vitaminele în corp mult mai greu, deci este slăbită şi incapabilă de a coborî singură din turn. Sau joacă un teatru ieftin? 😆

Din câte îmi şopteşte în cască imaginaţia, fata a întâlnit mulţi cowboy care şi-au bătut joc de ea, făcând din părul ei lasouri, deci a decis să se încăpăţâneze şi să întoarcă spatele tuturor bărbaţilor neciopliţi. Deci cred ca prinţul ei este un mega-hair-stylist- Lee Stafford– care a ajutat-o în privinţa coafurii, dar lucrând el tenace la remedierea problemei, tăind din greu părul, fără să-şi dea seama a ajus accidental la inima fetei la care foarfecele s-au oprit. 😉

5. Scufiţa Roşie: nu este o prinţesă şi nici n-ar putea fi. Pasiunile ei includ iubirea de bunici, dialogurile inutile cu lupii şi curieratul rapid. Totuşi, sfârşitul fericit îl constituie faptul că atât ea cât şi bunicuţa scapa basma curată! 😆

 Pentru că este minoră, este de prisos să menţionăm vreun tânăr flăcău, dar cred din tot sufletul că îl adoră pe Justin Bieber. Toţi picii îl adoră! 😆

Acestea fiind zise, urmez modelul Frumoasei din Pădurea Adormită şi mă duc la culcare! Mâine dimineaţă mă trezeşte alarma de la mobil, deci nu e nevoie de nici un prinţ să mă pupe! 😉

 Noapte bună!

33 de gânduri despre “Despre ei

    • Desi, precum spui, variantele originale sunt cele care ne-au „decorat” copilaria, totusi, chiar si la o varsta a maturitatii, cu putin umor poti continua sau schimba ceea ce altcineva a scris, pur si simplu pentru a te distra. 🙂
      O zi frumoasa! 🙂

  1. Nu ma deranjeaza perspectiva reconfortanta pe o asa vreme caniculara a eroilor din povestile copilariei.
    Imbunatatite fiind cu…modernisme, elementele esentiale ale fiecarei povesti sunt mai mult decat aducatoare de buna dispozitie. Ele sunt si un motiv de provocare la o adanca (dar (neincinsa de canicula) cugetare „apoteotica” asupra „happy-end-ului” fiecarei povesti in termenii conditiilor contemporane de desfasurare a acestora.
    Si ca sa inchei tot „apoteotic”…:
    Ileana Cosanzeana locuia la…etajul 10 (zece) al unui bloc turn, in legitimitate cu…zmeul !
    In lipsa acestuia, se consuma o dulce si placuta idila cu Fat(alau)-frumos care, la ceas de amurg isi facea aparitia la usa blocului calare pe…BMW 4×4, de cateva sute de bidivii putere si care inghit cateva zeci de canistre octanice de „jaratec” de la Petrom-ul lui Patriciu…
    Descaleca, si apoi incaleca liftul pana la etajul unde Cosanzeana ii facea ochi dulci in lipsa sotului de drept (ca de fapt nu era pe-acasa) care-si plimba buzduganul pe alti coclauri cu…cocalarii…
    La un moment dat, in timpul dulcei si desmierdatoarei intalniri se aude o bubuitura in usa…
    „Bum…” facu buzduganul, trantind usa metalica de perete si apoi linistit se aseza in cui…
    Fat-frumos, facu si el ochii mari si nu mai putin dulci, isi lua parasuta din dotare-n spate si facu un salt temerar pe fereastra afara…
    Dupa cateva prefirari de cristale de nisip din clepsidra marca „Citizen” placat cu aur (turcesc…), de jos razbi zgomotul unei bufnituri de se cutremura temelia turnului Cosanzenei.
    Urma apoi imediat bufniturii, necezatul vesel al hergheliei de cai putere din…BMW:
    „Narodul, in loc sa-si ia parasuta, si-a luat traista cu ovazul…”

  2. COMPLETARE:
    Desigur,
    ” Acest articol are rolul de a ne destinde puţin…” ca tot e canicula mare si statul mult in soare ne cam…incinge fontanela din dotare…

  3. Neataaaa! 😀

    M-a amuzat foarte mult articolul tau, Gabi! Si in spiritul lui imi ingadui sa iti spun ca de dimineata te-a trezit printr-un onetouch, printul Qwerty din regatul Nokia 😀

  4. Salut,
    Am si eu cateva site-uri cu page rank-uri 2 si 4.
    Daca vrei sa facem un link exchange avantajos sau mai multe da-mi te rog un add pe mess la id : francesco_da_gama sa vorbim mai usor.
    Astept un raspuns oricare ar fi el.
    Numai bine!!!

    • Salut si tie!
      In primul rand, daca vrei sa obtii ceva, ai putea incepe cu o apreciere referitoare la blog-ul meu. Mi se pare cam obraznica interventia ta: topai voios pe blog-ul meu, la un articol, indiferent care ar fi el, spui ceva cu care sa-ti atingi scopul si pleci. Nice move!
      In al doilea rand, nu sunt oarba. Poti linistit sa-mi trimiti link-urile site-urilor tale ca sa vad daca imi convine sau nu sa facem link exchange.
      In al treilea rand, ar trebui sa-mi ceri id-ul de mess si sa ma adaugi tu in lista, nu eu pe tine, deoarece tu esti cel care a venit cu un request.
      By the way, se discuta repede si pe blog! 😉
      Cam acesta ar fi raspunsul meu!
      Numai bine iti urez si eu!

  5. Toate aceste idei face parte din basmul creat si vindut ca un obiect de afacere,publicind carti,fotografi,filme,in rest, realitatea este foarte diferita pentru majoritatea populatilor care nu au acest destin fabricat.

  6. Foalte flumos! 🙂
    Serios acum, chiar ai facut o treaba excelenta cu acest articol extremely funny si bine scris!
    Keep it up! 🙂

  7. Am fost cam ghinionist! Vrajit de mirajul postului, am adormit.Parca eram FatPierdut, intre nisipuri, ars de soare, cu buze uscate, fara sa pot striga ajutor.Am simtit o pala de vant, racorindu-mi fiinta, cu soapte incurajatoare:Nu dispera,am simtit pericolul in care te afli, si am venit sa te ajut.Stii, cine sunt?Nu, am raspuns eu sfarsit. De fapt, nu mai conteaza, simt ca nu mai am mult.Cum nu conteaza? Sunt Gabriela Elena, si am plecat din admitere! Dupa care, cred ca am lesinat. Nu-mi mai amintesc nimic.Madi siOnu.

Lasă un răspuns

