Fără bon de ordine

UPDATE:

Mirela Pete mi-a făcut cinstea ca pentru Povestea parfumată între bloggeri, pentru această sâmbătă, adică pentru mâine, să propun eu tema.

Ce spuneţi de POVESTEA PARFUMATĂ A INIMII?

Toţi prietenii blogului meu, dacă doresc, pot să scrie un articol inspirat de acest titlu şi pentru ca să ne bucurăm fiecare de ceea ce am scris, să ne lăsăm, ca de obicei linkul postării!

Pe locuri, fiti gata:

S T A R T!  😛

Când este vorba de iubire, toată lumea dă navală. Nu există bonuri de ordine, nu există cozi la care să aşteptăm. Dragoste este pentru toţi şi nimeni nu rămâne fără. Interesant este totuşi faptul că deşi poate nu cauţi concentrat şi cu înverşunare iubirea, tu, în sinea ta, o doreşti, iar ea te va găsi; ea te caută mereu…

 Şi chiar dacă am avea bonuri de ordine, toţi am extrage bonul cu numărul „1”, pentru că iubirea nu se dă cu porţia şi nici nu se termină la fel ca uleiul oferit la promoţie la supermarket-ul acela amintit la ştiri, deci toţi oamenii pot intra în graţiile iubirii civilizat, chiar şi românii. 😉

 Cu toate acestea, este important faptul că iubirea se primeşte, dar se şi dăruieşte. Deşi aşa, nu se poate face troc cu iubire: „îmi dai, îţi dau”. De multe ori, dăm şi nu primim, dar se mai întâmplă şi să nu dăm, dar să primim.

 Deci, nu poţi anticipa cu cine te vei întâlni azi sau mâine la clinica de inimi (nu la cardiologie ma refer 😆 ) , dar poţi înţelege că toţi ajungem acolo! 😆

Fără bon de ordine: ANDROXA, Alex Mazilu, Caius, Cammely, Cati Lupascu, Clipe de Cluj, Gabi Rotaru, Gabi-g1b2i3, Gabriela Savitsky, Gand licitat, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, George Valah, Grapefruit, Griska, Ilarie, Ioan Usca, Klausen1976, Madi si Onu, Manole, Malli, Melami, Mirela Pete, Motanul Incaltat, Nea Costache, Nelinistitu‘, Nice, Orry, Poorbuthonest, Ragnar, Rokssana, Stropi de suflet, Teo Negura, Tiberiu Orasanu, Vacitim, Vera, Veronicisme, Altcersenin,

60 de gânduri despre “Fără bon de ordine

  1. Nothing in life is sure but when you find ” love” hold on to it with all your heart…it isnt always roses and sunshine but life would be boring wouldnt it? 🙂 Both need to work hard to respect and understand each others needs and eventually you will be bonded like roots of a tree that grow together 🙂

  2. Trebuie sa iubesti pe cineva, pe mai multi, ceva, mai multe ceva-uri, cum sa nu iubesti?! Am auzit ca sunt oameni dominati de ura si lipsa iubirii. Mi-e atat de mila de ei! Tie nu?
    Gabriela Elena, te-ai gandit la tema Povestii parfumate dintre bloggeri? O seara admirabila! 🙂

  3. Este o poveste de dragoste pentru fiecare dar nu in acelasi timp. In timpul vietii fiecare are parte de o poveste de dragoste, depinde doar de cum stie fiecare sa o pretuiasca.

  4. Despre Dumnezeu ca divinitate absoluta se scrie in Biblie ca „EL ESTE DRAGOSTE” (Epistola intaia soborniceasca a apostolului Ioan cap. 1:8) adica este caracterul Sau Divin.
    Ca oameni nu trebuie sa asteptam intotdeauna sa oferim sau mai degraba sa ni se ofere dragoste. Este doar o conditionare impusa de imprejurari. Noi trebuie SA FIM DRAGOSTE, adica asa ar trebui sa ne fie caracterul ! Celebrul capitol 13 din intaia epistola catre Corinteni specifica:
    „4 Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate: dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mîndrie,
    5 nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mînie, nu se gîndeşte la rău,
    6 nu se bucură de neleguire, ci se bucură de adevăr,
    7 acopere totul, crede totul, nădăjduieşte totul, sufere totul.”

  5. Nu inceta sa zambesti, nici atunci cand esti trist pentru ca nu poti sti cine se poate indragosti de zambetul, este un citat din Marquez de care abuzez de cate ori pot. Frumos articolul tau, ma alatur lui: let there be love 🙂

  6. GB, sunt plecata, nu pot scrie mai mult. Lasa tema Povestii parfumate AZI, pana dupa masa, la mine si la celelalte amice care scriu. Ai un mail, pa! 🙂

    • Scuze!
      N-am vrut sa va tin in suspans. Am fost implicata in niste proiecte scolare care mi-au solicitat mult timp. Daca va face placere, as propune pentru maine ca si tema: POVESTEA PARFUMATA A INIMII.

  7. @UPDATE la…”Fara bon de ordine”

    Oricat as incerca sa „updatez…” (ca sa zic asa) primii fiori ai dragostei, imi va fi imposibil sa accesez „folderul amintirilor…” fara bon de ordine…
    Tot ce este DUPA, este cu bon de ordine, cu programare. Primii fiori mi i-a facut tineretea, nevinovatia, puritatea sufleteasca si, chiar naivitatea, CADOU ! Fara bon de ordine ! Acum, dupa atata timp trebuie sa-mi iau bon de ordine chiar la propriile-mi amntiri…
    De ce ? Pentruca, am intre ele unele din acelea care n-au valoare; cerora ar fi trebuit sa le „dau” DELETE si inca nu pot ! Ele constituie un balast nevazut care atarna greu, frangandu-mi aripile visului.
    Si, pentru a visa, totusi, imi trebuie bon de ordine !

  8. dragostea se intampla sau nu. oferi fara sa astepti ceva in schimb. iubesti ca si cand maine ar fi ultima ta zi… zi de zi. toate astea pana te maturizezi…iar apoi regulile se schimba.

  9. In dragoste ai nevoie de putin noroc…ca sa extragi lozul castigator. 🙂 Promit sa ma gandesc la tema propusa de tine. 🙂 Iti multumesc, weekend de vis, Gabi.

  10. La multi ani de ziua numelui si multumesc pentru invitatie dar ma tem ca nu o pot onora.O sa las pe cei care se pricep cu adevarat la scris si povestit.Am citit parfumul inimii Mirelei si mi-a placut foarte, foarte mult!
    Un week-end minunat!

  11. Super idee, iti voi urmari blogul si sper sa particip si eu la aceste „povesti parfumate”. Cu privire la iubirea fara bon de ordine ..intr-adevar in dragoste am dori sa le avem pe primele, insa uitam faptul ca tocmai asteptarea ( sau nu) ne transforma, ne defineste personalitate. Eu, de exemplu, nu ma numar printre cei cu primele „bonuri de ordine” insa sunt convinsa ca e mai bine asa ( si nici nu mi-as fi dorit sa il extrag pe cel cu numarul 1, desi acum cateva luni as fi gandit altfel:))

    ” Deci, nu poţi anticipa cu cine te vei întâlni azi sau mâine la clinica de inimi , dar poţi înţelege că toţi ajungem acolo! :lol” Foarte adevarat…

Lasă un răspuns

