Brambura

Sursa foto aici

Netul este plin, plin de adevăr, dar şi de multe-muuulteee prostii, tâmpenii, lucruri debitate la beţie. De multe ori căutând pe net lucruri geniale, fără doar şi poate găseşti mai multe aberaţii şi dacă te plictiseşti, poţi începe a citi acele prostioare, ca să te amuzi, dar nu ca să le crezi!

 Recent, din pură întâmplare, googleind, am ajuns şi eu aiurea printre sute de rezultate ale unei căutări legate de ştiinţă. Unele titluri de site-uri nu aveau nici o legătură cu ceea ce căutăm eu şi acest lucru cel mai probabil din cauza tag-urilor care îţi „expediază” pagina web unde te aştepţi mai puţin.

 Unul dintre titluri suna cam aşa: „Cum să scapi în câteva zile de timiditate?”. Am dat şi eu click, curioasă din fire, şi am început să citesc, la început rând cu rând şi apoi mai pe diagonală. De ce? Pentru că mi-am dat seama că nu este vorba de timiditate în general, ci este vorba despre timiditatea legată de partenerul de viaţă.

 M-am amuzat totuşi citind despre faptul că dacă eşti femeie şi te-ai îndrăgostit de vreun stimabil domn, poţi scăpa fără griji de timiditate dacă îţi vezi febleţea ridicând o sprânceană când vorbeşte cu tine, dacă îşi trage agitat şosetele în sus când este în prezenţa ta, dacă stă cu mâinile în şold şi aşa mai departe. Toate acestea erau semne că el te place! 😆 Deci trebuie să fim foarte atente, noi, fetele, la sprâncene. Dacă e numai una ridicată atunci clar suntem plăcute de aleşii noştri, dacă sunt ambele ridicate atunci e situaţia tulbure. A nu se confunda situaţiile! 🙂 O sprânceană ridicată nu e acelaşi lucru cu două sprâncene ridicate. 😛

 Şi când te gândeşti că unele nu dorm nopţi analizând pe toate părţile pe cel drag: „Oare dacă nu şi-a ridicat sprânceană, mă iubeşte? Pe net se spunea că doar o sprânceană ridicată este adevăratul semn de dragoste”. Eroareeee!!! 😆

 De exemplu, tata n-a cucerit-o pe mama cu o sprânceană ridicată. Este nevoie de mult mai mult! 😛

 Acum, dacă îşi trage agitat şosetele în sus când este în prezenţa ta, o fi însemnând că te iubeşte? Hmmm, dilemă! Nu contest această posibilitate, dar s-ar putea ca Şoseţică să fie pur şi simplu slab de înger şi tu să crezi că e Făt-Frumos. 😈

 Complicat… Lăsaţi baltă sprâncenele, şosetele şi alte astfel de „semne de iubire” care pot fi pur şi simplu doar ticuri sau gesturi de natură patologică şi axaţi-vă pe suflet! Dacă e să se întâmple ceva, se va întâmpla într-un mod unic, neşablonat, în conformitate cu stilul tău şi al partenerului/partenerei.

 Şi cel mai important: staţi calmi!

 În curând şi pentru voi se va ridica o sprânceană! 🙂

54 de gânduri despre “Brambura

  1. Foarte amuzant articolul tau 🙂 M-a binedispus total. Gabi, am observat si eu nebuniile de pe goagal. Mai nou, cand caut ceva si apoi incerc sa accesez pagina pe mine ma trimite la tot felul de site-uri XXX. Pe principiul: caut reteta la gogosi si ajung la fete in zona ta care… :))))))

    Si pentru ca tot e vorba de dragoste, adevarat ce scrii tu…sa lasam sprancenele sa doarma linistite. Frumoasa melodia. Uite una si din partea mea:

  2. Eu cred ca numai superstitiosi cred in diverse semne. Eu nu cred in asa ceva.
    Daca este scris, sa se intample iubirea dintre un barbat si o femeie, se intampla pur si simplu. Si il/o iubesti neconditionat. Ii iubesti si calitatile si defectele acelei persoane. Iubesti si atat. 🙂

    Iar daca vrem sa schimbam ceva la noi, comportament, atitudine sau orice vrem noi; sa ne schimbam noi insine; totul depinde numai si numai de noi, de vointa noastra si motivatia noastra. Avandu-le astea doua, cu siguranta scapam si de timiditate, de care pomenesti in post. Nu ne ajuta cu nimic „retetele” de schimbare, care sunt personalizate si le gasim pe diverse site-uri, iar noua s-ar putea sa nu ni se potriveasca deloc, pentru ca avem fiecare din noi caractere diferite. 🙂

    O seara minunata iti doresc Gabriela Elena. 🙂

  3. Foarte adevarat ce descrii tu draga Gabriela.Si eu am intaalnit atatea ineptii pe net, ca nu am cuvinte…
    Am cules doar ce mi-a placut, caci unele ma amuza, altele ma enerveaza, dar sunt si din cele ce ma lasa complet indiferenta.
    O mie de imbratisari si sa ai un Paste plin de Lumina Lumii!

    • Daca avem de invatat de la cineva ce inseamna dragostea adevarata, acela nu este altul decat Dumnezeu:
      „Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.” (Ioan 3:16)

  4. Ahahaha! Internetul este o sursa sigura de amuzant. In special forumurile pe mine ma amuza, acolo unde toti isi dau cu parerea asupra unui subiect stupid.
    PS: Vroiam sa iti multumesc ca in ultimul timp, desi nu am fost eu activa mai deloc, nu m-ai uitat. Apreciez enorm! >:D<

  5. Cu cateva zeci de ani in urma, actorul britanic Roger Moore alias „The Saint”, isi cucerea fanele si nu numai pe acestea, cu o superba spranceana ridicata, „dezgolindu-si” astfel privirea-i albastra si limpede iar ele, fanele se si visau…pupandu-i alunita fermecatoare de pe obrazul drept…

    Evident, alte vremuri cand gestica spunea mai mult decat o mie de cuvinte…

  6. Ce a mers articolul tau la cafeaua de dimineata.
    Pai fatucele astea care stau sa se uite la sprancenele celor de langa ele, risca sa treaca viata pe langa ele.

  7. De fapt dacă are emoții datorate faptului că îi place duduia cu care vorbește băiatul foarte probabil își va duce mâna des la ureche sau se va mângâia/”scărpina” pe gât, mâinile nu-i stau locului și de genul :)) Asta e 100% probat fie că ești băiat, fie că ești fată :))

  8. ” Acum, dacă îşi trage agitat şosetele în sus când este în prezenţa ta, o fi însemnând că te iubeşte? Hmmm, dilemă!”

    Într-adevăr, o mare dilemă, iar din această dilemă – vorba aceea – nu putem ieşi. Cred că mulţi şi multe, urmărind astfel de semnale, scapă din vedere exact esenţialul. Iar pe urmă nu îşi dau seama de ce apar unele surprize neplăcute…

  9. Savuros umorul articolului si deja ti-am urmat sfatul, m-am linistit brusc, acum sunt convinsa ca in curand se va ridica o spranceana si pentru mine. 😀

  10. Gabriela si eu ce fac?Pentru ca am sosete scurte de vara pentru ca a venit caldura.Cum sa le trag daca acopera doar glezna.:)))Nu pot sa mi arat iubirea…

  11. „Acum, dacă îşi trage agitat şosetele în sus când este în prezenţa ta, o fi însemnând că te iubeşte? Hmmm, dilemă!”

    Daca isi trage agitat sosetele in sus…inseamna ca,il strang la guler; inseamna ca se sufoca in prezenta fatucii….Hmmm! Poate or fi de…second-hand! Sosetele, desigur !

Lasă un răspuns

