M-am săturat!

Sursa foto aici

M-am săturat ca optimismul meu să fie luat drept pesimism,

 M-am săturat să-i dau inimii mele să bea aceeaşi apă, reutilizată, a speranţelor deşarte,

 M-am săturat de aceeaşi nebuloasă şi mi-e dor de soare…

 M-am săturat să zbor către aceleaşi flori,

 M-am săturat să tremur în vânt,

 M-am săturat să pier uitat în amintirea ta,

 M-am săturat să visez! Vreau să trăiesc!

 M-am săturat să mă maturizez când eu mă vreau copil,

 M-am săturat ca vremea să se schimbe, iar orele să treacă,

 M-am săturat să aştept un zâmbet care nu va răsări niciodată,

 M-am săturat să-mi împart sufletul,

 M-am săturat să nu fiu eu ca să poţi fi tu însuţi,

 M-am săturat să gândesc atunci când ar trebui să acţionez,

 M-am săturat să simt atunci când ar trebui să uit,

 M-am săturat să mă sparg în mii de cioburi doar pentru ca tu să te uiţi la Soare prin ele,

 M-am săturat de vorbe, dar şi de fapte,

 M-am săturat de lacrimi, dar ţi le cer înapoi,

 Mam săturat de tot, dar îmi este dor să satur din nou.

52 de gânduri despre “M-am săturat!

  1. hm, da! poti si sa te saturi de unele chestii, ca pana la urma sa ti se faca iar dor de ele 😉
    interesante versurile tale… in special mi-a placut unele ganduri ce rezoneaza cu ale mele 😉

    M-am săturat să visez! Vreau să trăiesc!

    M-am săturat să aştept un zâmbet care nu va răsări niciodată,

    M-am săturat să nu fiu eu ca să poţi fi tu însuţi…

    M-am săturat să mă sparg în mii de cioburi doar pentru ca tu să te uiţi la Soare prin ele…

  2. „M-am săturat să mă sparg în mii de cioburi doar pentru ca tu să te uiţi la Soare prin ele”.
    Bine punctat, uneori chiar asa e, dar mai apoi, parca ne e dor sa ne saturam din nou .

  3. „M-am săturat să-i dau inimii mele să bea aceeaşi apă, reutilizată, a speranţelor deşarte…”

    Evident ! Apa „reutilizata” da o stare de…discomfort organiccare se rasfrange mai apoi ca o stare nociva asupra psihicului !
    Este necesara o reintoarcere la izvor, la sursa ! Acolo, apa este „fresh spring”!

    Stiai ca sunt anumite animale, caprioara si cerbul, bunaoara, care nu beau apa decat de la izvor?
    Unul din poemele ebraice vechi, Psalmul 42 spune: „Cum doreste un cerb izvoarele de apa…”
    Adica, prefera sa rabde de sete zile in sir poate, pana gasesc o SURSA de apa proaspata, adevarata „apa de odihna”, decat sa se adape cu…apa reciclata, coclita…

    Starea de „saturatie” de toate si din toate” este cauzata in primul rand de…penuria de apa proaspata !

    • Ce frumos! 🙂
      Deci nu bea apa decat de unde stie sigur ca este pura.
      Avem multe de invatat de la ele.
      Omul ajunge sa ” se adape” din tot ceea ce este mai nociv. Culmea este ca stie ca izvorul de unde „bea” este plin de impuritati si totusi soarbe su sete si placere nedisimulata, pentru ca ajunge sa agreeze tocmai tot ceea ce strica „apa curata de izvor”.

  4. PS.
    „M-am săturat de tot, dar îmi este dor să mă satur din nou.”

    Starea aceasta de „saturatie” cu aere de altruism, nu aduce oare cu o…autodistrugere constienta ?

  5. ” M-am săturat să mă maturizez când eu mă vreau copil,

    M-am săturat ca vremea să se schimbe, iar orele să treacă,

    M-am săturat să aştept un zâmbet care nu va răsări niciodată,

    M-am săturat să-mi împart sufletul”…

    Gânduri bune din partea noastră, la început de săptămână, Gabi. Mi-am spus asta de foarte multe ori şi eu. Mi-am propus chiar o transformare totală. Tocmai sufletul nu a fost de acord, aşa că mergem înainte… Pregătiţi şi pentru eventuale decepţii induse de aceia care consideră o mare slăbiciune faptul că îţi deschizi sufletul în faţa lor. Şi încearcă să profite…

    Numai bine în toate, ţie şi cititorilor tăi!

  6. „M-am săturat de tot, dar îmi este dor să mă satur din nou.”
    Foarte adevarat, pentru ca sufletele noastre au o imensa capacitate de regenerare. Si pentru ca: ” there is nothing more healing than the expectation of a better tomorrow”. Fiecare zi e un nou inceput, iar speranta ne insoteste mereu pasii timizi catre fericire.

Lasă un răspuns

