Nu mă poţi ucide!

Sursa foto aici

Ai crezut că mă vei arunca la pământ şi că voi sta acolo la infinit? Te-ai înşelat.

Ai crezut că mă poţi răni, ai crezut că poţi să-mi frângi visele, să-mi tulburi somnul şi să omori fiecare fărâmă de fericire din inima mea? Probabil că ai reuşit toate acestea un timp, dar acum imprevizibilul cu care te lauzi este atât de previzibil pentru mine.

Mi-ai spus că nu pot, că voi muri încercând, dar iată că am murit ascultându-te pe tine! Mi-ai spus că realitatea nu poate fi cucerită prin vise, mi-ai spus că nu pot crea nimic. Ai dorit să-mi distrugi speranţa, mi-ai descurajat dorinţele, în fiecare zi am murit câte puţin din cauza ta, însă tind să cred că prin moartea mea m-am născut din nou, redescoperindu-mă. Am pierdut trecutul, dar am dobândit viitorul, radical diferit, iar acum este momentul să-mi dobândesc şi libertatea.

Pot să fac totul!

Acest articol este absolut general şi este dedicat tuturor celor care car o dată în viaţă au fost descurajaţi, dar care au mers mai departe, privind ţintă înspre ţelul lor.

65 de gânduri despre “Nu mă poţi ucide!

  1. multumesc pentru dedicatie 😉 si eu am rostit, poate doar în gând aceste cuvinte, cândva… demult! Am cazut din tren, m-am ridicat, am devenit LIBERA si am visat din nou! Viata este frumoasaaaaaaa!
    Nu aruncati niciodata speranta!

    • Carmen, citeam comentariile voastre si ma gandeam ca intr-adevar scriind ceea ce simt, gandesc, imaginez, sunt intr-adevar fericita sa constat ca si voi, cei care-mi vizitati blogul citind cele scrise de mine, lasati aici, pe aceste pagini virtuale, parte din sufletul vostru, experientele voastre, intr-un mod care ma motiveaza sa scriu, deoarece exista un dialog profund, multa sensibilitate si apreciez aceasta din toata inima. 🙂

    • Te felicit pentru ca esti „un om care a rupt multe lanturi”!
      Un caracter puternic, sau care a devenit asa, prin intensitatea experientelor traite, poate face acest gest.
      Lanturile neinlaturate din slabiciune, te transforma in rob, adaugand noi zale care-ti fac eliberarea imposibila.

  2. „…tind să cred că prin moartea mea m-am născut din nou, redescoperindu-mă. Am pierdut trecutul, dar am dobândit viitorul, radical diferit, iar acum este momentul să-mi dobândesc şi libertatea.”

    Aidoma pasarii Phoenix: o renastere din propria cenusa ! Dar asta tine de…mitologie !
    Resursele potrivite unei renasteri le descoperi tot in tine !
    Totul depinde de cat de atent esti cu tine, cu resursele tale, inca neirosite !
    Poti fi „o faptura noua” cautand un alt univers care sa te incapa nu sa te matriteze !

    Un om care traieste in trecut, nu este un om de viitor; dar nici un om fara trecut, nu este pregatit pentru viitor ! Experienta isi spune cuvantul cat este de pregatit pentru a-ti lua in administrare viitorul !
    Traim in prezent, amintindu-ne de greselile trecutului, pentru a nu le mai repeta in viitor ! Asta poate insemna RENASTERE ! Aceasta este valabila si din punct de vedere spiritual. Tine de „metanoia” (schimbarea trairii) determinata de factorul „metamelomai”, adica schimbarea gandirii !

    De-abia atunci, „adevarul te va face liber !

    • Textul scris de mine capata frumusete si prin comentariile voastre. :0

      Mi-a placut ceea ce ai scris despre schimbarea gandirii (metamelomai) si a trairii (metanoia).
      De multe ori mai trebuie rupte si lanturi, dupa cum a spus si Madalin, pentru eliberare, ca sa se poata realiza deplin, renasterea.

  3. Gabriela,
    Nu te-as „ucide”, chiar daca nu mi-ai dat un raspuns.Ia, te rog, mai schimba tu, partitura! Nu te vreau cu neplaceri in viata. Nu este cazul tau. Mai bine, citeste-l pe Bland, nu?
    Madi si Onu, prieteni de pretuire/ apreciere.

    • Madi si Onu, prieteni de pretuire, ce bine ca-mi sunteti aproape! 😀

      Trebuie sa mai cantam si partituri care sunt scrise in game minore, ne place, sau nu!
      Asa este viata aceasta. Important este sa mergem mai departe, nelasand deznadejdea sa ne opreasca din alergare.

  4. Oamenii încearcă să descurajeze pe aceia care chiar pot realiza ceea ce își propun. Asta pentru că dacă ei nu pot, vor să moară și capra vecinului.

    • Si de multe ori reusesc, daca te prind cu garda lasata.
      Rautatea, invidia, ipocrizia, etc. devin arme de temut, folosite in procesul de decimare a tuturor caprelor aflate in curtile vecinilor. 😀

  5. Cea mai buna metoda de a te razbuna pe cel ce ti-a pus piedici, a incercat sa te doboare si sa-ti fure visele, este sa te ridici demn, sa fii fericit, sa-ti croiesti un viitor frumos.

    • Asa gandesc si eu, Nice, dar nu din razbunare ci pentru a nu te lasa doborat de nimicnicia acelei persoane.
      Poate asa, comportandu-te demn, exista sanse ca sa-i para rau…
      Cine stie?! 🙂

  6. Multa pasiune in randurile acestea, si in deznadejde, si in speranta in viitor. Iar cand exista pasiune, dorinta de a invinge trece orice obstacol. Renasterea dupa un esec este cea mai mare batalie castigata vreodata.

    • Ca si atunci cand calesti o arma ce va fi in mana unui ostean…
      Lama sabiei cunoaste si focul si apa, ce par alternate dureros, dar care dau nastere unei spade adevarate, rezistenta la multe lovituri, in batalia vietii.

  7. „Ai dorit să-mi distrugi speranţa, mi-ai descurajat dorinţele, în fiecare zi am murit câte puţin din cauza ta, însă tind să cred că prin moartea mea m-am născut din nou, redescoperindu-mă…”

    Aici este esenţa. De foarte multe ori – generalizînd, evident – am trecut prin astfel de momente. Şi am văzut alţi oameni care au trecut prin astfel de momente. Unii le-au depăşit cu bine. Alţii au clacat. Dar cei care au reuşit au învăţat cu adevărat ce înseamnă „redescoperirea” despre care ai scris şi tu.

    Gânduri bune, la bună recitire!

    • Uneori putem invata din ceea ce citim, scris din experienta altora, alteori trebuie noi sa devenim personajul principal.
      Importanta este intr-adevar concluzia la care ajungem si ce facem mai departe, dupa depasirea momentului.
      Poate ajutam si pe altii…

      Ganduri bune tie si Geaninei! 🙂

    • Multumesc, multumesc, multumesc! 🙂

      Transform gandul tau intr-o urare adresata tuturor cititorilor si prietenilor blogului meu, acum, in loc de „Noapte buna!”:

      „Fiti drepti in calea tuturor vicisitudinilor vietii, a rautatilor si a vremii si veti reusi, veti fi invingatori!”

  8. O noua zi inseamna o noua viata.Nu ma reprezinta trecutul,doar prezentul si viitorul.Nu va puneti cu mine si nu va puneti in drumul meu spre visele mele.

  9. Încep cu concluzia- viața este frumoasă, oricât de tristă ai fi îântr-un anume moment.
    Sigur că sunt destule rele în jur, mulți preocupați să pună piedici , să dea cu bolovani.
    Am învățat ceva de la o pictoriță, care, în momente grave, se așeza pe caldarâm, lumea trecea, unii îi râdeau în față, alții cu o priveau cu milă.
    După o vreme, ea își zicea- fată, sus, hai!
    Cam așa..
    O zi frumoasă îți doresc!

    • M-a impresionat ceea ce ai povestit despre reactia acelei pictorite.
      Trebuie, chiar daca uneori este greu, sa continuam drumul, ridicandu-ne privirea din tarana care atrage ca un magnet privirea sufletului, care doreste inaltul cerului!

  10. Gabriela, nu stiu daca se poate face asta pe blog-ul tau, dar te rog sa-mi dai voie sa evidentiez doua comentarii ce mi s-au parut mai interesante: cel al lui creve Apr 13, 2011 @ 15:35:12 si cel a lui nice Apr 13, 2011 @ 18:00:56 . Defapt toate comentariile sunt interesante: nu vreau sa jignesc pe nimeni, Doamne fereste. Departe de mine un astfel de gand. Interesant este si faptul ca unii din cei care au comentat vorbesc despre renastere, spre exemplu: renasterea de dupa un esec, altii fac trimitere la Pasarea Phoenix! Atitudinea lui Nea Costache mi se pare a fi una stoica!
    Iar in final da-mi voie, te rog, sa te felicit pe tine pentru aceasta postare deosebita! 🙂

    • De aceea sunt frumoase intalnirile noastre la masa cuvintelor oferite de articolele blogului, pentru ca fiecare isi spune parerea.
      Daca tu ai simtit ca trebuie sa-mi spui ca ti-a placut ceva anume, esti liber! 🙂

  11. Bine te-am gasit Gabriela Elena. Asa cum ai spus si tu Vacitim este ” vinovat” de prezenta mea aici in casa ta si iti multumesc mult pentru gandul tau. 🙂

    Eu am nevoie de aceste descurajari, pentru ca numai asa imi pot verifica puterea de luptatoare. Crede-ma, sunt foarte sincera in afirmatii. Daca toate mi-ar merge struna, as intra in rutina, n-as simtii pulsul vietii. 🙂

    O seara linistita iti doresc Gabriela Elena 🙂

    • Bine ai venit!
      Nu mai trebuie sa spun ca esti asteptata oricand aici, pentru tot ceea ce consideri tu ca vrei sa ne spui din experienta ta de viata, deschizandu-ti sufletul cu sinceritate, ca-n familie! 🙂
      Este adevarat ceea ce spui. Cand totul ne merge prea bine, sau prea rau, adaug eu, apare rutina care roade precum viermele.

  12. Gabriela, fată mult prea înţeleaptă pentru vârsta ta, mi-a plăcut nespus de mult şi modul în care ai gândit şi modul în care ai scris… Mi-ai adus în gând o amintire… demult… (ce mult este de atunci!!), când eram de vârsta ta, am scris o poezie care se termina aşa:
    „….Că-s ţarcuri, gratii şi spini?
    Ce-ţi pasă, treci peste ei!
    Cei tari înving! „

    Tinereţea este frumoasă prin otimismul care-l emană ! Să fii fericită Gabriela. Meriţi fericirea!

    • Ooo, StropiDeSuflet n-au mai picurat demult pe blogul meu…
      Citind pe blogul lui Teo, am inteles si de ce…
      Imi pare nespus de rau ca sufletul tau a fost atat de greu incercat, dar ce frumoase orhidee ti-au inflorit in geam, acum drept mangaiere si bucurie! 🙂

      Am bolduit versurile ce au un asa frumos indemn si-ti multumesc pentru ele. 😀

  13. De multe ori in viata suntem pusi la pamant. Important este sa avem dorinta sa ne ridicam. De multe ori acolo jos, este confortabil, dar nu te poti dezvolta pe scaraq sociala. Ramai la un anumit nivel, ajungi sa renunti la vise.

Lasă un răspuns

