Refrenul din melodia unei zile însorite

Sursa foto aici

Analizând luciul fiecărui fir de iarbă, strălucirea fiecărei frunze şi veselia fiecărei petale, aş putea spune că este o zi însorită. O caldă sferă de bucurie este acum Pământul- patul pe care se aşterne plapuma de lumină.

Totul tresare, cerul îşi trezeşte ochii de topaz şi uşa ferecată a seninului se deschide la primul semn al zorilor de zi. Norii pocnesc din degetele buclate şi fac loc zării să zâmbească.  Fruntea lumii se dezgheaţă, iar orizontul se îmbăiază în singurul ocean care nu poate fi traversat nici cu barca şi nici cu vaporul… doar cu pluta ochilor.

Un strop de apă chioară rămas de la dezgheţ, miop soarbe din priviri un izvor ce se răcoreşte în prospeţime, dar stătut se lamentează fiindcă el e mult prea vechi.

Verdele încoronează un copac chelit de vânt şi se-agaţa încăpăţânat de crengi ca şi muşchiul de pământ.

Friguldelicvent încarcerat de căldura primaveriipiere încetîncet printre piscuri de munţi şi seascunden resemnare în Antartica uirii.

Picături de fericire s-au cusut de penajul razelor, iar zborul lor le aduce tocmai pe Pământ, aici unde fericirea este refrenul din melodia unei zile însorite.

 

Cui îi place muzica? 😉

56 de gânduri despre “Refrenul din melodia unei zile însorite

  1. Îmi place cum ai dat viață naturii. Natura e așa cum o vedem și o apreciem. Totul depinde de profunzimea cu care privim. Natura însăși este muzică 🙂

    • Natura insasi este muzica: fosnet de frunze, glasuri de pasari, pas de gandacei, greieri zelosi, rauri si cascade, brazi si piscuri semete de munti…
      Intreaga natura canta o frumoasa simfonie, in fiecare zi alta, Creatorului. 🙂

  2. Intamplator sau nu si eu am avut o zi minunata astazi. Cu toate ca nu mi s-a intamplat nimic nemaipomenit, cu toate ca afara a fost mai degraba frig decat cald, mai degraba nori, decat soare, eu am fost linistit, foarte vesel si zambitor…
    Refrenul melodiei mele de azi incepe cu versurile sigo apostando por ti (melodia cu acelasi nume cantata de rosa si miguel nandez, melodie postata si pe ultimul meu articol)

    Ador muzica si dansul. La dans nu ma prea pricep, dar invat si eu ca tot omul. Cu muzica e mai greu…am zero talent :)))) asta ca sa nu zic ca sunt sub zero 😀

    • Deci nimeni si nimic nu ti-a influentat linistea, bucuria si fericirea sufletului tau.
      Inseamna ca ai un caracter puternic.
      Oare exista cineva care sa nu iubeasca muzica?
      Nu cred. Face parte din noi. 🙂

      • Incerc sa imi pastrez sufletul precum o floare, gandurile precum vantul, actiunile precum apa iar caracterul de piatra.

        Da, asa este, muzica este in noi…poate ar fi bine sa traim fiecare zi dansand: increzatori, plini de forta, pasiune, zambet si energie pozitiva 🙂

    • Desi cand ne gandim la suflet, ni se pare ca vorbim despre ceva fragil, totusi acesta este cel care este „responsabil” de caractere frumoase, puternice, sau de opusul acestora.

      Imi place:
      „Incerc sa imi pastrez sufletul precum o floare, gandurile precum vantul, actiunile precum apa iar caracterul de piatra. „! 🙂

  3. Anotimpul acesta ne face, deja, cu ochiul, în fiecare zi. Mi-a plăcut cum ai surprins întregul decor…

    „Totul tresare, cerul îşi trezeşte ochii de topaz şi uşa ferecată a seninului se deschide la primul semn al zorilor de zi. Norii pocnesc din degetele buclate şi fac loc zării să zâmbească. Fruntea lumii se dezgheaţă, iar orizontul se îmbăiază în singurul ocean care nu poate fi traversat nici cu barca şi nici cu vaporul… doar cu pluta ochilor.”

    Miros de viaţă nouă, încolţită în pământul scăpat din ghearele unei alte ierni învinse…

    O seară bună, Gabriela, o seară bună tuturor!

  4. „Totul tresare, cerul îşi trezeşte ochii de topaz şi uşa ferecată a seninului se deschide la primul semn al zorilor de zi.” frumoasa trezire a unei frumoase zile… si un frumos text inspirat de prospetimea zilei ce vine … 😉

    • Daca a atins o coarda a lirei sufletului tau, cuvantul ce a prins aripi zburand spre voi, se simte ca un porumbel fericit, care a gasit si a adus tuturor, spre bucurie, „ramurica”. 🙂

    • Sincere felicitari, Mirela! 🙂
      Sunt sigura ca este interesant, captivant si cu multe noutati, doar esti si tu in echipa. 😉
      Multumesc pentru invitatia ta, care ma onoreaza.
      Daca timpul va decide sa-mi fie prieten, voi raspunde afirmativ. 🙂

  5. O raza de viata rasare din orice colt al naturii. Ai descris un tablou superb. Imi place un fragment : „fruntea lumii se dezgheata”. Astept cu mare speranta sa ni se dezghete fruntile si sa ne redescoperim dorinta de a visa

    • Descriem cu atat de multe cuvinte un mic colt de natura…
      Ne dam seama de maretia ei, de gingasia si bogatia in frumos, culoare, parfum sau sunete care o definesc, dar o iubim si o pretuim cum trebuie?

  6. Imi place muzica. Muzica buna se asculta incer nu tipaturi de care asculta unii romani. Muzica e furmoasa si unele piese te ung la suflet, te scot din umbra.

Lasă un răspuns

