Fibrilaţiile iubirii

Sursa foto aici

Pulsul creşte, palpitaţiile încep să-mi spargă pieptul. Miocardul este pe punctul de a ceda, iar gândul…este undeva în nori. Ce să fie?

Cred că te-am văzut pe tine şi simt că viaţa mea s-a trezit. Pulsez. Tu ai străpuns rutina şi inima mea, intrând în ea neinvitat, dar şi eu sunt vinovată pentru că nu am luptat sa ma impotrivesc. Ţi-am permis să mă hipnotizezi, iar acum lumea mea se învârte doar în jurul nostru.

Am intrat în fibrilaţiile iubirii şi dacă vrei ca să trăiesc, ai face bine să-mi strângi inima în palmele tale calde ca să lupte pentru viaţa aceasta, simţindu-se dorită!

Atriile şi ventriculele inimii mele sunt în alertă, iar eu nu mai am oxigen. Doamne, cât de minunat este să nu mai pot respira când te văd! Şi ştii de ce nu leşin? Pentru că deşi nu mai respir cu plămânii, respiră inima mea pentru mine, cam agitată, ce-i drept, dar oxigenul iubirii este cu adevărat vital.

Când apari tu, mă simt centrul Universului, dar parcă sunt şi Pământul care se învârte în jurul Soarelui…

Team condamnat la o viaţă de iubire pe care ţi-o ofer. Aceasta este „pedeapsa” pentru exişti şi pentru eşti lângă mine ca exist şi eu cu adevărat. Oricum, recunoaşte: nici tu mine nu ai exista! 😉

La un moment dat toţi ajungem să cunoaştem fibrilaţiile iubirii.  🙂

47 de gânduri despre “Fibrilaţiile iubirii

  1. Da, le cunoastem si abia dupa acest moment simtim ca traim cu adevarat.
    Cine nu si-ar dori o astfel de pedeapsa? 😀 🙂

  2. Ce fericiti sunt unii. 😆
    Ma bucur pentru fiecare pereche de indragostiti.
    Of, iubire, iubire….
    Tu ai si avantajaul de a sti sa o exprimi foarte frumos si prin cuvinte. Felicitari!

  3. „Am intrat în fibrilaţiile iubirii şi dacă vrei ca să trăiesc, ai face bine să-mi strângi inima în palmele tale calde ca să lupte pentru viaţa aceasta, simţindu-se dorită!”

    Minunat. Iubire, iubire, iubire. Este încântătoare, de fiecare dată, o astfel de dezlănţuire sentimentală. Iubiţi-vă mult, rămâneţi permanent îndrăgostiţi şi cu sufletele deschise… Gândurile noastre bune, ale mele şi ale Geaninei, pentru voi!

  4. Noi, bărbaţii, percepem cu adevărat fericirea numai atunci când suntem iubiţi.
    Din această cauză, femeia devine, pentru fiecare bărbat, punctul de reper fundamental al existenţei sale.
    La mulţi ani, doamnelor, la mulţi ani, domnişoarelor, să fiţi iubite şi respectate de aleşii voştri!

  5. Gabriela Elena, ”pentru că eşti lângă mine ca să exist şi eu cu adevărat”…se notează! În Cartea de aur cu ceea ce e valoros în plimbările mele internautice! Am adunat lucruri zeiești, am scris cui aparțin, știind că, odată le voi citi cu gândul către fiecare! La mulți ani de 8 Martie! Flori și soare să-ți aducă zefirul blând! 🙂

  6. Parca ar curge cuvinte din tine, Gabriela Elena… sau chiar curg? 😉 Fie ca sa nu ostoiesti si sa nu obosesti in frumos, niciodata!

    PS: „Când apari tu, mă simt centrul Universului, dar parcă sunt şi Pământul care se învârte în jurul Soarelui…” – interesant oximoronul… 🙂

Lasă un răspuns

