What a wonderful world!

Sunt fericită!


Am primit multe mărtişoare oferite cu drag şi de la fete şi de la băieţi. 🙂

Vă mulţumesc tuturor, dăruindu-vă cu bucurie o poezie compusă de Aurora Georgescu, care mă onorează cu prietenia ei, cât şi un videoclip care sigur vă va înduioşa, aducându-vă luminiţe jucăuşe în ochi, iar zâmbetul sigur va înflori pe faţa voastră punând în mişcare toţi  muşchii gata de înviorare.

Primul mărţişor primit a fost de la Stefan şi tăticul lui, însoţit de mărţişorul cuvant- “omului frumos”, pe care l-am primit cu drag, ca pe ceva de nepreţuit. Frumuseţea sufletului este cea care ne luminează faţa şi viaţa.

Mai târziu, razele îndrăzneţe ale soarelui au strecurat gândurile bune- urările multor prieteni, prin fereastra deschisă a sufletului meu, toate însoţite de zâmbetul ghiocelului, simbolul purităţii, speranţei, şi al prieteniei adevărate.

Tuturor prietenilor vă doresc o primăvară frumoasă!

Fiţi oameni frumoşi!

Du-te iarna, mergi la pol!

Dintre frunze ruginite
De viscole răvăşite,
Scuturând din clopoţel
S-a ivit un ghiocel.

Curios în jur priveşte
Şi nu ştie de greşeşte:
Nu e iarbă, nu sunt flori
Şi de frig îl trec fiori .

– Nu cumva m-am cam grăbit
Şi-n iarnă am nimerit?
Ia s-o sperii eu niţel,
Că mi-s tare voinicel :

– Ce mai stai iarnă geroasă?
Ia mai du-te tu acasă!
Mergi la Pol unde ţi-e locul,
Că doar n-o să-mi pun cojocul?!

45 de gânduri despre “What a wonderful world!

  1. Multumesc frumos, draga Gabi! Aceleasi calde si sincere urari si tie! Cele mai frumoase si ganduri si zambete sa iti intovaraseasca aceste zile!

  2. Sa ai o primavara mai frumoasa decat toate pe care le-ai numarat pana acum! Mai frumoasa decat Angelina Jolie si Monica Belucci la un loc! 🙂
    Si sa te bucuri de ea in fiecare secunda pana pe 31 mai!

    • Gandurile bune au loc in inima mea si sunt primite cu bucurie.
      Sa umpe toate camarutele sufletului! 🙂
      Geaninei si tie, Cristian va doresc ca acest anotimp sa va aduca numai impliniri si bucurii! 🙂

  3. …”dăruindu-vă cu bucurie, un videoclip care sigur vă va înduioşa, aducându-vă luminiţe jucăuşe în ochi, iar zâmbetul sigur va înflori pe faţa voastră…”
    Aşa a fost, si iar mă întreb, pentru a câta oară:
    Să fii tu…?, să mi se pară, Gabriela ,Domnişoară!?
    Toate cele bune, în noul Prag de viaţă!

    Madi şi Onu

    • O viata al carei prag il trecem cu bucurie, incredere si speranta. 🙂

      „A fi sau a nu fi” intotdeauna exista intrebarea…
      Raspunsul uneori este extrem de simplu si frumos, alteori intortocheat cu multe camarute ale caror chei s-au pierdut…

  4. Pentru frumusetea din sufletul tau, pentru ca aripile sale albe sa se inalte pururi spre zari albastre, luminoase, iti doresc o primavara de vis, colorata, aromata si plina de iubire. 🙂

    • Nice, intotdeauna ma bucur cand imi esti oaspete si si ceea ce ai ales sa-mi trimiti mie, in dar, la inceput de renastere, sa se-ntoarca inmiit spre tine ca o ploaie a binecuvantarilor! 🙂

Lasă un răspuns

