Stimul pentru două simţuri

Ca o veşnică iubitoare a muzicii, dragii mei, vă prezint cele mai ciudate căşti prin care orice notă muzicală sună mai bine.

Muzica poate să placă urechii, însă dacă place şi ochiului, datorită dispozitivelor care conduc sunetul, satisfacţia este absolută. Aşa că muzica poate fi stimul pentru două simţuri. 😉

O pereche de căşti care prin felul în care arată (fiind eventual personalizate astfel încât să ne definească gusturile unice) ne inspiră acea dorinţă de a asculta muzică şi de a ne bucura de ea, este perechea de căşti de care ne este greu să ne despărţim.

Această prezentare necesită JavaScript.

PS: Mie cel mai mult îmi plac acele căşti cu aripi gen Asterix & Obelix. 😛
PS2: Pe net veţi mai găsi şi alte modele de căşti dacă veţi căuta, dar cele pe care vi le prezint eu mi s-a părut că sunt cele mai interesante. 😀


23 de gânduri despre “Stimul pentru două simţuri

  1. Indiferent de forma lor, nu ma simt confortabil cu casti la urechi.
    ma gandesc cu groaza sa nu fiu nevoita sa port aparat auditiv cum are nevoie mama mea.
    Trebuie neaparat sa-i facem rost de unul care sa nu coste mult.

    • Cand cineva ajunge sa poarte aparat auditiv este clar ca nu se mai poate bucura de muzica.
      Imi pare rau pentru mama ta.
      Stiu ca este o mare problema cu obtinerea lor, fiind nevoie de o groaza de acte pentru ca Statul sa suporte o parte din suma.

  2. Foarte interesante şi căştile menţionate de tine, dar mai erau unele în formă de puişori care mi-au plăcut la fel de mult. 😀

  3. Îmi place să ascult muzică atunci când parcurg cei 10-15 km pe jos , atunci când vremea îmi permite. Mi-a făcut Lisandru o selecţie de zile mari. Acum este momentul să-i spun de căştilea acelea mari şi albastre. Se va uita lumea ca la urs…ha,ha,ha…

    Seară plină de magie!

  4. si mie imi place sa ascult muzica atunci cand merg pe jos si fac asta chiar foarte des. dar vedeti voi, eu am capul destul de maricel :p, am nevoie de casti ceva mai mici =)))

Lasă un răspuns

