Un calcul matematic neobişnuit

sursa foto: aici

Astăzi, când luna decembrie ne-a daruit ultima sa zi, iar anul 2010 pleacă de unde a venit, este timpul pentru un calcul matematic neobişnuit: 1+1=11. De ce 11? Pentru că la ora 00:00  sărbătorim ziua de naştere a anului 2011, cu multă bucurie, încredere şi cel mai important: TREJI! 😛 Nimeni sa nu doarma la miezul noptii! 🙂

Nu ştiu ce diferenţa va face această cifră 1 care ne va surprinde la miezul nopţii înlocuind vechiul zero, însă sunt convinsă că noi avem puterea să facem o diferenţă, schimbând în 2011 ceea ce nu am avut curajul să schimbăm în 2010.

De aceea dacă în 2010 nu aţi fost bucuroşi îndeajuns, anul acesta va trebui să fiţi de 2011 ori mai bucuroşi decât în anul precedent.

Dacă în 2010 aţi fost dezamăgiţi, răpuşi de îndoială, nesiguranţă şi necredinţă, anul acesta trebuie de 2011 ori să vă măriţi capacitatea sufletului de a purta în el speranţa neîncetat.

Şi foarte important, măriţi numărul zâmbetelor pe care le-aţi avut în 2010 de 2011 ori! 😀

Sa aveti un an minunat si binecuvantat! 🙂

LA MULTI ANI!

42 de gânduri despre “Un calcul matematic neobişnuit

  1. La multi ani 2011 cu sanatate
    Anul 2011 va fii anul constiintizari omenesti care va transforma viziunea de a vedea adevarul sau si de a intalege viata noastra pe pamint.Aceasta transformare mentala se face in timp multi o detin deja si inca alti se vor alatura acestor evenimente in decursul acestor ani de transformare.Se vor forma campuri de adepti pentru transformare,alti se vor duce la biserica sa se roage sa fie indrumat de preoti spre altar si uni vor fi martori nedecisi.Aceste schimbari rapide destabileaza muti care sint supusi traditiilor
    si creaza spaima in sinul lor.Se vor striga Anicristii sint la putere cu ordinatoarele lor si nu mai vin la biserica sa se aplece inaitea domnitorului sau.Timpul a sosit sa devii ceia ce doresti daca esti capabil sa infrunti dificultatile in fata ta sa inpui personalitatea ta in actiune si sa ajuti pe alti din jurul tau sa devina o persoana integra.

  2. Gabriela,
    Un AnNou plin de realizari!
    Mesajul postului, a carui subtilitate, m-a surprins, nu tine!
    Calculul gandit de tine, depinde de oameni civilizati, nu de turma celor 5 milioane si ceva de betivi, pomanagii si retardati politic, aducatori de dezastru in tara! Cu bine!

  3. La multi ani cat mai frumosi, draga Gabi! 🙂 Cat despre calcule, eu iti propun o ecuatie: bucurie + iubire+ pasiune+ liniste sufleteasca+ noroc+zambete+ganduri frumoase= 2011

    Cele bune sa se adune in viata ta! 🙂

    • Si eu iti multumesc pt urare! Sper ca ecuatia sa se implineasca si sa adevereasca pentru toti in general si pt tine in special 🙂

      • Sa ne ajute, Dumnezeu, Gabi! Asa sa fie!
        Nu, nu e deloc indepartat, ai dreptat. Am avut de trecut peste atatea nebunii in 2010 si acum parca totul incape intr-o secunde, intr-o clipire. stii cum se zice? timpul nu exista, l-am creat noi ca sa incurcam mai mult existenta 🙂

    • Nu, Gabi! Cum as putea? Ma refeream la ecuatia mea si spuneam ca mai ales tu ar trebui sa te bucuri de partea ei stanga in 2011 🙂

    • Absolut! Sa ne bucuram 🙂 Si in 1 ianuarie 2012 sa ne intoarcem la articolul asta si sa ne felicitam pentru reusitele din 2011 🙂

    • La cererea cititorului…am sters. 😆

      Multumesc pentru urari.
      Ai vazut tu ca-mi place piesa! 😉
      Aceeasi melodie intr-o alta forma am ales si eu pentru acest articol.
      Deci, imi place!

      Sa ai un an plin de bunatate, dragoste, fericire! 😀

      • Aşa se întâmplă când nu se logheză domnul cu toată muniţia din dotare, râmăne anonimul di gravatar…ha,ha,ha…

        Multă răbdare ai avut să faci calcule pentru anul ce tocmai a sosit. Am avut o trecere minunată la graniţa dintre ani. Promit cât mai multe zâmbete curate şi în acest an.

        Mulţumim pentru toate vizitele şi comentariile pertinente lăsate pe blogurile noastre în anul ce tocmai s-a încheiat.

        Multe împliniri în plan personal şi profesional să-ţi deie Domnul.

        La mulţi ani!

    • 😛
      Este cam greu si cu atata echipare, dezechipare, munitie, armament…
      Revelionul ne-a scos din ritm. 😉

      Va multumesc pentru prietenia voastra, Geanina.
      Te imbratisez cu drag.

    • La multi ani, Grapefruits!
      Apropo de poze si eu mi-as dori sa fiu pe malul marii, parul sa-mi fluture in adierea usoara a brizei, sa simt nisipul fin si marea dornica de-mbratisare …
      Dar mai stiu ca vara inseamna pentru mine, anul acesta, examene, deci nu mai stiu ce sa-mi doresc?!

  4. cu intarziere, LA MULTI ANI!
    jur ca la 12 eram manga, atat de manga incat nici macar nu am auzit pocnitori sau ceva de genul 🙂

Lasă un răspuns

