Doctori trasniti

De 1 Decembrie le urez tuturor cadrelor medicale (si nu numai) multa bucurie, sanatate, putere de munca si tarie ca sa ramana demni intr-o tara care incet-incet isi pierde demnitatea!

PS: Daca medicii ar fi la fel de fericiti si in Romania, nu ar mai pleca dincolo.

Si de ce pleaca ei dincolo? Pentu bani?
Nuuu…
Ca sa cante si sa danseze! :mrgreen:

49 de gânduri despre “Doctori trasniti

  1. Chiar vazusem de dimineata o stire, in ultimii trei ani au plecat afara pesre 3000 de cadre medicale, si vorbesc doar de medici. De prea mult bine? Nu… Ce le oferim acestor oameni? Nimic, nici macar recunoastere, nici macar multumire. De ce? pentru ca nu putem, nu mai avem de unde, traim, aidoma lor, in Romania. Si-am pleca si noi, probabil, sa nu ii judecam prea aspru…

  2. Pingback: Ideal | Ioan Usca
  3. Gabriellita,

    Nu te contrazic,Fetita(dupa poza- mutrisoara)
    Dar vreau sa stii, ca incordarea,
    De a fi salvat fiinta,
    Ce in grija ti-a fost data,
    Doar prin ea poate dispare

    Destindere, spus in mare!
    Onu

  4. Fără să fie vreo legătură cu postarea, la cereerea ta, ţi-am adus poezia motanului tău. După ce o citeşti, poţi şterge „comentariul” meu, nefiind în ton cu subiectul tău, doar în eventualitatea în care motanii s-au hotărât să înveţe doctorii să se distreze, sau să-i invite la petrecerea lor.

    PETRECERE PISICEASCA

    In lumea pisicească, văzduhul vibrează:
    Azi motanul Brucellee, ziua îşi serbează.
    6 ani de viaţă-n dulce alintare
    Ce-au trecut ca vântul într-o încântare.

    Invitaţi de seamă sunt feline-alese,
    Motani cavaleri şi pisici prinţese.
    Iat-o pe Nataşa, nobilă rusoaică
    Unduindu-şi coada ca o arăboaică.

    Serafina vine, clipind des din pleoape…
    Ştie că Brucellee o va ţine-aproape.
    Orchestra e formată din trei miorlăitori
    Efecte luminoase, sunt ochii sclipitori.

    Cheful se încinge, pământul trepidează
    Când prinse în horă, mâţele dansează.
    Iar când în cor motanii LA MULTI ANI au spus,
    Şoarecii-n cotloane, cu toţi s-au ascuns !

    • Draga mea, nici nu stii ce frumoasa surpriza ne-ai facut mie si lui Brucelee. 🙂
      Amandoi iti multumim! 😛

      Ieri nu am intrat deloc pe blog, nu am deschis computerul.
      Asa ca astazi m-am bucurat…
      Am sa o pastrez ca pe ceva de pret.
      De ce?
      Pentru ca-mi iubesc foarte mult motanelul. 😀
      Am intrat acum pe link-ul recomandat si am vazut asa, ca pe gaura cheii, pandind copilareste, ceva din animata petrecere care a avut loc.
      Regret ca am pierdut stralucirea de atunci.
      Nici nu stii ce rau imi pare ca nu am putut sa ma bucur atunci cand tu cu drag ai scris aceasta poezie!

      Am refacut drumul in timp, am vazut ca mi-ai trimis ping, am vazut mutrisoarele lasate de mine ca si comment, dar cred ca nu am vazut link-ul, nu stiu… 😦 😦 😦

      Iarta-ma te rog! 🙂
      Te imbratisez cu drag si sa stii ca gestul tau m-a emotionat.
      Pot sa-mi dau seama sensibilele tale poezii ce frumos incanta sufletelele copiilor!
      Ai un Har deosebit, pe care nu multi il au, acela de a scrie pentru cei mici, nu
      „din lumea celor care nu cuvanta”, ci din a celor care cuvanta mai greu, fiind la inceputurile vorbirii, dar care au sufletelele deosebit de sincere, curate si frumoase, asa cum ar trebui sa le avem toti.

      Iti multumesc frumos, te imbratisez si te sarut pe amandoi obrajii care atunci, fara sa vreau, nu i-am facut sa zambeasca, ci i-am intristat.
      Cu drag,
      Gabriela, vesnic un copil… 😛

  5. De pe scena ar fi bucuria de a multumi,incinta,face fericiti alti oameni.
    De la catedra,bucuria de a-i vedea cum cresc,cum se formeaza si ce devin.
    In cabinet (spital) bucuria de a-i ajuta,salva pe cei care au nevoie.
    Banii vin oricum.Nu la toti la fel,dar vin chiar daca nu toti merita si-atunci de ce p[leaca cei care pleaca si de ce ramin cei care ramin?

    Daca n-ai auzit Wishbone Ash,hai sa vezi (auzi) despre ce-i vorba.
    Mult bine,
    Alexandru.

  6. La tema atat de hilara si lipsita de importanta pentru (paradoxal) Ministerul Sanatatii, recte Guvernul Romaniei, nu pot sa comentez decat cu o poezie nascuta in agonie de catre cel care a fost Neculai Theodorescu, cunoscut sub pseudonimul literar: Tudor Arghezi.

    Da, doctore…

    Da, doctore, mă doare
    dar nu unde m-apeşi;
    Mai dedesupt, ‘năuntru,
    mai departe…

    Durerea mea, din mine,
    E dincolo de mine…
    Nici eu nu ştiu de unde vine.

    E-o luptă între îngerii
    şi demonii din mine !

    (Mă tem să nu se-mpuţineze
    Îngerii în lupte…)

    Tudor Arghezi – Geneva, Hôpital Cantonal

  7. Da, videoclipurile sunt tare dragute!

    Gabi (pot sa iti spun asa sau preferi alt nume?), e foarte posibil ca si in afara sa castigi mai multi bani din dans decat din medicina, totusi nu exista comparatie cu Romania.
    Si…totusi…eu nu as pleca (nu sunt medic).

Lasă un răspuns

