Cei 50 centi cantaresc acum cu 30 kg mai putin

Cred ca toata lumea il stie pe 50 cent, iar daca sunt persoane (sigur sunt) care nu-l stiu, oare ce au pierdut acestia? Hmm, nimic😉

Ideea e ca atat de mult s-a vehiculat ca 50 cent ar lua steroizi ca sa arate cum arata, sau ma rog, cum arata, incat nu era foarte greu sa ne inchipuim ca o data si o data tot va trebui sa renunte la ei si atunci si forma corpului sau va fi alta.

De ce am spus „cum arata”? Pentru ca acum valoarea de 50 cent(s) a rapperului american care s-a lansat in industria muzicala cu acest pseudonim, a scazut si mai mult (la 50 bani :mrgreen:), fiindca a slabit 30 kg intr-un timp foarte scurt. 😆 E criza, ce sa-i faci? Mai pierzi din greutate… :mrgreen:

Priviti „cursul valutar” al lui 50 cent! 🙂 In stanga este el in prezent, iar in dreapta… e trecutul lui. 😉

S-a cam flescaitMa rog, nu-mi placea de el nici inainte, dar

44 de gânduri despre “Cei 50 centi cantaresc acum cu 30 kg mai putin

    • Bine ai venit pe blogul meu! 🙂
      Stefanel si taticul lui ne-au facut „pregatirea pre lansare blog educatoare virtuala”, asa cum se face pregatirea preoperatorie, glumesc, bineinteles. 🙂
      Chiar ma bucur si voi vizita blogul unde dragostea si grija pentru cei mici este impartasita si altora… 🙂

      Se pare ca nu numai eu am umor… 😆

  1. Buna seara! Poate doar noi, gradinita, sa-l mai salvam cu ingaduinta noastra. Asa cum se vede si mai sus, nici educatoarea, aflatain vizita de lucru, la un curs de „wp”, nu gusta ce canta domnul.

    • Pai, daca scriem, macar sa scriem „bestial”, nu? 😉
      Nu stiu daca mai e deschis la candy shop… Cred ca 50 Cent tine „cura” de slabire… Adica sunt sigura de asta… 🙂

    • Pai, nu, nu mai are voie pentru ca trebuie sa se pastreze „in forma” pentru nu stiu ce rol intr-un film in care probabil ca va juca pe post de persoana care sufera de inanitie cronica flescaicioasa…. Zic si eu… :mrgreen:

  2. A, e veche stirea cu 50 cent. Eu am ramas socata pentru 1 secunda atunci cand l-am vazut slab. 😆 Am citit acum ceva timp ca ar fi slabit pentru un rol intr-un film. Ii sta mai bine plin de steroizi. 🙂

  3. Nu mi-au placut niciodata nici trolii nici filmele in genul „Mumia revine…”

    Cred ca este la moda sa-ti schimbi infatisarea cu care te-a inzestrat mama ta (frumoasa sau urata, nu conteaza prea mult…) cu una de imprumut, ca sa dai bine in primul rand in fata ego-ului tau debusolat, rusinat de propria-ti imagine si apoi in fata fanilor de gura-casca si de schwarzenneggeri antrenati doar la skandenbergul prostiei…

    Oricum, insul in discutie, de cincizeci de centi sau poate mai putin, inainte de „steroidizare” (caci numai in zootehnie se foloseste acest tratament pentru a creste masa musculara a septelului…) dupa cum arata inainte, nu putea face deosebire dintre masa bruta si masa neta iar cum este si mai si…

    Oricum ar arata, mai ales ca si-a atarnat si o cruce ca sa-l reprezinte mai bine pe Tamuz fiul Semiramidei de dupa invierea-i ciclica, acum arata de parca i s-a daramat mansarda… Parerea mea !

    Cat despre muzica rapp, eu o percep calitativ dupa mesajul transmis si nu dupa masa musculara din galantarul acestui Narcis de abanos…

  4. mda, diferenta e impresioneaza. acum arata parca-ar fi bolnav. defapt daca a luat intradevar steroizi nici nu e de mirat; pentru unele lucruri se plateste dublu

  5. I-mi place sa savurez muzica sa care expima in detali cum ar dori sa te aproie si sa te inbratiseze sa-ti faca dragoste explicita si cu un talen exceptional sa fie o muzica atragatoare pentru toate virstele din lume.

Lasă un răspuns

