Scurt CV de caine

Nume: Colonelu’

Profesie: caine… de paza

Hobby: latratul, ruptul lanturilor, atacarea postasilor, ranjirea cu coltii la vedere, privitul meciurilor, filosofia

Planuri de viitor: gasirea unui stapan

Caracter/comportament: irascibil

 

Nume: Leguma

Profesie: ganditor

Hobby: gasirea unor noi metode de sinucidere, trairea in depresie

Planuri de viitor: intoarcerea intr-o alta pozitie

Caracter/comportament: melancolic

 

Nume: Milogu’

Profesie: cersetor de talie mondiala

Hobby: cersitul si primitul

Planuri de viitor: cumpararea unei sticlute de lacrimi artificiale Visine

Caracter/comportament: profitor

 

Nume: Mercenaru’

Profesie: asasin neplatit, sperietoare de ciori ( in timpul liber)

Hobby: petrecerile de Halloween, reclamele la paste de dinti, apusurile

Planuri de viitor: lifting facial

Caracter/comportament: integru

 

Nume: Mutantu’

Profesie: bataia de joc a altora

Hobby: grimasele

Planuri de viitor: sa devin caine

Caracter/comportament: labil

 

Nume: Stripper

Profesie: stripper pentru copii

Hobby: dansul la bara

Planuri de viitor: transferul de la bara de bambus la cea de inox

Caracter/comportament: excentric

 

Nume: Ilie Nastase

Profesie: baiat de mingi

Hobby: tenisul

Planuri de viitor: sa bat recordul la mingi roase „oral”

Caracter/comportament: sportiv

 

Nume: Pimp (Peste 😉 )

Profesie: pescar amator

Hobby: pescuitul de pisici

Planuri de viitor: sa am un harem de feline

Caracter/comportament: dubios

 

Nume: Apicultor

Profesie: Apicultor

Hobby: Apicultura

Planuri de viitor: sa fiu apicultor in continuare

Caracter/comportament: bazaitor

 


Nume: T.I.R.

Profesie: sofer T.I.R.

Hobby: condusul fara labute

Planuri de viitor: sa apas pe acceleratie

Caracter/comportament: vitezoman

 

Cam atat pentru azi! 🙂

(Voi incepe sa comentez din nou si la voi pe bloguri, doar ca pana acum am fost cam ametita la cate s-au intamplat in viata mea ;))

 

27 de gânduri despre “Scurt CV de caine

  1. Am vazut…
    Caini cu coada covrig, dar n-am vazut caini cu covrigi in coada;
    Am vazut…
    Caini comunitari,
    Politisti comunitari,
    Romani comunitari…(acceptati in UE…);
    Dar n-am vazut…copii comunitari ci copiii strazii; n-am vazut boschetari comunitari ci, abandonati !
    Si am mai vazut romani gudurandu-se la Portile Europei, cand de fapt, din punct de vedere, incontestabil, istoric…toate popoarele Europei au intrat prin Poarta Roamaniei si s-au „asezat” in Apus… (bine mersi !)

    Sfantul apostol Pavel sfatuia pe credinciosii din Filipi (Filipeni 3:2): „Paziti-va de cainii aceia…” adica:
    1. Paziti-va de cainii care musca;
    2. Paziti-va de cainii care latra;
    3. Paziti-va de cainii care dau din coada (se gudura); acestia sunt cei mai periculosi: TE LASA FALIT !

  2. Cer o lămurire suplimentară, dar hotărâtoare în luarea unei decizii: Colonelu, care caută stăpân este livrat cu maşina în care pozează? Dacă da, sunt interesată !
    Având stupi, cred că-l adopt şi pe Apicultor (numai dacă are calificare certificată şi parafată)
    Milogul este de fapt un Vinovatul în travesti şi- adopt şi pe el fiindcă mutriţa lui exprimă o infinită părere de rău şi dorinţă de reabilitare, fapt care se acceptă şi va fi trecut chiar la Favoritul cu regim special de răsfăţ şi hrană.
    Pe Legumă îl adopt ca să-l duc pe blogul meu şi să-l vindec de depresie. Voi face din el un zâmbăreţ incurabil!
    Si … având în vedere că îmi plac foarte mult câinii, până la urmă îi adopt pe toţi cu excepţia Mutantului şi al Mercenarului care mă sperie numai când îi privesc.

  3. Imi plac CV-urile acestor catelusi. 🙂
    Nu am poza, dar as vrea sa prezint si eu o catelusa (inca pui) care se joaca de rupe hainele sau lasa niste urme de dinti pe maini sau pe picioare.

Lasă un răspuns

