I’m back in a moment

Stau pe stanca inalta a gandurilor mele si privesc…

In jur vad cum apun euforic amintiri uitate si nori trecuti de pe cerul meu plutind fara grija in subconstient.

Vazand acestea, nu vreau sa mai poposesc ca nu cumva sa-mi adorm trairea si ma uit spre orizont unde trebuie sa ajung pentru a merge mai departe…

Desi uneori sunt sigura de nesiguranta mea si parca tot ce e in jur se acopera cu ceata neincrederii mele, totusi iata ca evadez din aceasta stare opaca si imi luminez drumul cu credinta. Nu ma opresc aici si nici peste o mie de pasi.

S-au amestecat culorile universului si tot ce vad inaintea mea este pamantiu, namol amestecat cu stele si trairi umane. Pana si izvorul limpede al cerului s-a acoperit cu tarana plouata.

In solitudinea neincalzita de lumina soarelui suflu aburi calzi, caci sufletul meu infierbantat respira si mugurii iubirii se dezgheata.

Cobor din turnul gandurilor mele si ma grabesc spre realitate coborand pe o funie care pe masura ce ma apropii de momentul in care voi ajunge cu picioarele pe pamant devine tot mai aspra.

Am ajuns in lumea mea, dar totusi, de undeva din inaltimi, clopotul vietii mele bate si ecoul lui este singurul care ma indeamna sa merg mai departe chiar si atunci cand nu-l mai aud, caci scopul pentru care traiesc mi-l aminteste sufletul si nu urechea.

23 de gânduri despre “I’m back in a moment

    • Hai ma :)) =)) vorbesti ca un copil de 10 ani cu aspiratii de poet. Cred ca nici tu nu ai inteles ce ai scris. Lasa ca-i bine , tine-o tot asa , mai spune-ne ceva de floricele , fluturi, iepurasi si chestii de genu asta . :))

      • Cine esti? Ce nu-ti convine din ce a spus acest baiat?
        Chiar are stofa de poet si sentimente nobile pe care stie sa le transmita foarte bine si altora, chiar daca este la fel de tanar ca si mine.
        L-ai jignit, dar sunt convinsa ca nu-i pasa. 😉

  1. NU PRIVI INAPOI !

    Ev. MATEI 8:18-22; Ev. LUCA 17:32;
    2 TIMOTEI 2:4-5; FILIPENI 3:13-14.

    Privind mereu înapoi,
    te trădezi ca fricos;
    Ori,
    te dor amintirile…

    Privind mereu înapoi,
    ţi-e dor de-o prefacere
    în sodomic stâlp de sare…
    Ori,
    îti plângi nevrednicia
    De a pune mâinile pe plugul speranţei !

    Privind înapoi,
    Nu faci decât sa ignori
    Clipa care vine:
    mai nouă, mai bună, mai sfantă
    decât cea lăsată în urmă-ţi…
    ieri !

    Privind înapoi deci,
    trăieşti doar din amintiri
    plângându-ţi singur de milă;
    lepădându-ţi în mod deliberat
    mantia credinţei în viitor…

    Te hrăneşti doar din stâlpul de sare
    cu care-ţi întreţii setea de trecut…

    Privind înapoi,
    da,
    te poţi verifica ce urme laşi
    pentru viitor !

    Privind înapoi prea des,
    devii apatic
    atunci când pledezi pentru viitor…
    …Nu uita că
    cei ce privesc peste umăr
    în împaslita ceaţă a trecutului,
    nu se vor regăsi prea uşor pe ei înşişi !

    Totuşi,
    nici oamenii fără trecut
    nu au niciun viitor !
    Ei aparţin
    nonsensului tranziţional !
    Ei aparţin
    non-con-ştien-ţei de sine…
    într-o perpetuă şi inutilă
    interpretare.
    Într-un rol hilar dar grotesc,
    jucat de-a-ndoaselea,
    pe şubreda scenă
    la teatrul absurdului…

    ACIDUZZU

  2. Gabriela, nu eu am scris comentariul.Nici nu apare avatarul meu.E cineva care lasa comentarii în locul meu.Atacul era tot la adresa mea, ca eu as vorbi ca un copil de zece ani prin sfatul pe care ti l-am dat.

    • E prima data cand ma simt atacat în cele cinci luni de cand mi-am facut blog, dar nu îmi place sa ma cert si din respect pentru tine nici nu am sa-i raspund individului.Urmareste adresa IP si ai sa vezi ca nu e aceeasi cu a celui care a lasat comentariul, asa ca nu te supara pe mine.

      • Nu ma supar, dar m-am speriat. 😉 Nu stiam ce sa cred. Lasa ca i-am raspuns eu in numele tau.
        Am sters si comentariul in care ma aparam, chipurile, in fata ta. 😉
        Sa ai o seara faina si nu-i baga in seama pe cei fara suflet. Ei pierd totul… 🙂

    • Doamne ajuta sa fie asa cum zici. E prea mare discrepanta dintre felul in care vorbesti tu si felul in care a scris acest „personaj” care ti-a furat identitatea.
      Da, am observat faza cu avatarul, dar mi se mai intampla ca din cand in cand si persoanelor care au avatar sa nu le apara imaginea pe blogul meu si m-am gandit ca asta ar fi unul dintre acele cazuri. 😉

      • Ma bucur ca m-am abonat si la comentarii si am vazut ce s-a spus, altfel te-ai fi suparat pe mine fara motiv.Acum nu stiu daca „individul” a lasat tot adresa mea de mail pentru ca este posibil sa o aiba si ma astept la orice în sensul acesta, dar cum ti-am spus, IP-ul nu are cum sa fie identic si acolo se poate verifica unde am comentat eu si unde cei care fura identitati 🙂
        Multumesc pentru întelegere Gabriela.

  3. Stimate „dolc3mihai”,

    Esti cumva vreo formula chimica ? Iaca na, ai facut si tu o reactie chimica, un fasss, acolo; daca nu se aude, macar pute…

    Spune-mi te rog, sarpele boa este de genul feminin sau este de genul masculin? Nu ar trebui sa se cheme, sarpele „bou”… ? Poate rimeaza cu suflul tau”nou” in materie de comment-uri !

  4. hello!This was a really wonderful website!
    I come from itlay, I was fortunate to discover your website in google
    Also I obtain a lot in your website really thanks very much i will come daily

    • Hello! 🙂
      Thank you and you’re welcome.
      Just one question: what could you find so interesting on my blog if you don’t speak romanian? I’m just curious. 😉
      Hope to see you soon on my blog. 🙂
      By the way, I received your comment as spam. 😯

  5. Gabrielei,

    Am ramas uimit, nu odata de finetea mesajului exprimat in cuvinte limperi, alese cu grija, cu aceeasi temeritate si manifestare de tip „mimoza pudica”.
    Te admir pentru acuratetea gandirii, adancimea transanta a mesajului pe care vrei sa-l transmiti si reusesti efectul repercutant si amplitudinea unui unui seism de grad superior.
    Ma intriga totusi comment-urile lapidare, date-n pleasna, si de „chirpici”, ale unor oameni care „dau bine-n comment” doar ca nu au altceva de facut si se plictisesc in cochilia incomoda a claustrofobiei degeneratoare.
    Comment-urile lapidare, fara sens si fara noima, exclusiv ale celor cititi, culti, consacrati, rafinati, se potrivesc ca nuca-n perete, doar pentru a castiga ceva view-uri…poate poate…i-o scoate si pe ei cineva din anonimat…poate, poate s-o striga si pentru ei „catalogul celor cu IQ-ul mai mare decat al gainii…
    N-ar trebui sa fie, dar este o provocare, o manusa aruncata la locul duelului pentru toti acesti „protipendisti” de circumstanta, si, pe blogul tau, fac o ” recrutare” in numele efervescentei revigoratoare…sa-i dam in cap (daca putem, daca avem cu ce ) monotoniei consumatoare de clipe inutile in fata PC-ului, in fata…”alter-ego-ului’ incorsetat in neputinta exprimarii…

    „…HAI LA LUPTA CEA MARE…
    BLOG CU BLOG SA NE UNIM…
    COMUNICAREA,
    PPERFECT S-O FAURIM…!”

    Logic , nu ?

Lasă un răspuns

