Nu exista noroc, doar ocazii ca sa pasesti mai departe

Nu vreau sa ma gandesc ce ar fi viata fara impulsul de a dori sa mergi mai departe oricat de greu ti-ar fi. Probabil ar fi o sinucidere lenta sau brusca, ar fi o gaura neagra in care te-ai pierde fara urma.

Fiecare miscare pe care o faci deschide o alta poveste, o alta fereastra, un nou inceput, o noua sansa.

De fiecare data cand te uiti in oglinda te descoperi si zambesti caci vezi o alta persoana, una noua, pe care vrei sa o cunosti.

Nimeni nu poate sa-ti spuna cine esti doar gandurile si faptele tale.

Esti un las daca renunti, esti un victorios daca alegi sa continui.

Totul tine de credinta si de speranta si totul sta in credinta si in speranta. Sa le testam caci avem destul din cele doua, pentru toata viata si inca ar mai ajunge pentru una.

Trebuie sa ne dorim sa le epuizam, caci numai traind din cele doua vom fi fericiti. Si, secret: nu se vor termina niciodata, caci dorindu-ne sa le avem in suflet mereu, fiind dependenti de ele, ele se reinoiesc. Da, credinta si speranta se reinoiesc.

Cand credem ca nu suntem pregatiti pentru urmatorul pas, atunci inseamna ca suntem si trebuie sa pasim increzatori.

Nu exista noroc, doar ocazii ca sa pasesti mai departe…

(Imi cer scuze celor carora nu le-am comentat inca pe blog. Ma voi revansa. Sunt racita si ocupata. De abia ma pot ocupa de blogul meu, deci va rog din inima sa ma iertati daca nu v-am onorat cu raspunsuri si pe blogurile voastre. Va multumesc din nou pentru tot!)
15 gânduri despre “Nu exista noroc, doar ocazii ca sa pasesti mai departe

  1. Chiar aveam nevoie sa citesc un astfel de articol. Foarte frumos…

    Intr-adevar, ai dreptate. Nu mi-am dat seama pana acum, insa asa-i: „nu exista noroc, doar ocazii ca sa pasesti mai departe”.

    Daca pasesti, e in favoarea ta pentru ca nu risti sa ramai pe loc ci evoluezi, treci peste posibilele impedimente, privind in viitor.

  2. Apropo, cum de nu ai publicat nimic pana acum? Merita. Eu ti-as cumpara cartea, as veni si dupa autograf si as citi-o cu drag! E doar o idee la care merita sa te gandesti serios… 😉

    • Ma gandesc la aceasta problema de mult timp, doar ca inca nu simt ca este momentul potrivit pentru asta pentru ca nu am gasit un subiect indeajuns de bun. Poate ca sunt si foarte pretentioasa… 😉

      Merci pentru sustinere!
      Daca vrei iti dau un autograf pe blog. Vrei? 😉

  3. Sunt prima data pe blogul tau. Woooooooow, ce frumos scrii!!!

    Nu puteam sa plec de aici fara sa-ti spun ca ti-am rasfoit cateva articole si mi-ai ramas in suflet. 🙂 Da, mi-ai ramas in suflet tu, cea care scrii cu atata pasiune, impreuna cu toate gandurile tale.

    Sper ca stii ca te voi mai vizita! 🙂

    Pupici,
    Marina

  4. LUI BLACK ANGEL,

    Mare pisicher esti ! Vrei sa iesi din anonimat ! Dai buzna in notorietate cu bizarerii ( ca sa nu pronunt: „TRAZNAI !”) Apropos, stii care este definitia traznitului.? Sigur nu o stii ! Certamente…

    ” Traznitul a fost candva un om normal ca noi toti ceilalti. Umbland el prea mult timp insa cu capul in nori, l-a fulgerat o idee (traznita !)… De-atunci a ramas asa…”
    Na, ca te-am scos din anonimat !
    Te-am „incoronat” fara voia mea, desigur, un VIP al strafulgeratilor… Bafta !

    PS. Te rog nu-mi multumi, nu ai pentru ce !
    Bine ca ti-a mers…ideea !

  5. Nu ştiu ce ai la ultima postare, că apare Malware. Poate ai pus vreo poză mişcătoare şi-ai luat-o cu tot cu „purici”…

Lasă un răspuns

