Poate e mai mult decat poti intelege


Stau singura si parca sentimentul ca nu mai e nimeni in jur imi copleseste inima. Incerc sa ma descriu, sa-i fac un portret vietii mele, sufletului meu. Ma gandesc la toate greselile pe care le-am facut, la toate regretele, dar nu pot sa vad in toate aceste amintiri mai mult decat un simplu trecut, un trecut care  imi zambeste ori de cate ori ma intorc in timp si care imi da posibilitatea sa mai aleg o data si sa schimb ceva in viitor. Poate ar trebui sa fie cel mai frumos sentiment, dar ma zbat intr-o contradictie pe care nu o pot intelege: cum mai pot sa zambesc, cand singurul lucru pe care mi-l doresc- inima ta- nu pot sa-l am?
Ma gandesc la tine si fiecare secunda din aceasta ora o petrec incercand sa imi dau seama ce insemn eu pentru tine si cat contez in viata ta? Nu stiu ce crezi, nu stiu ce vrei, nu stiu in care colt al sufletului tau ma tii. Am o mie de intrebari pe care sa ti le pun, dar de fiecare data ma impotmolesc la ultimul pas pe care il am de facut. De ce? Sa fie oare pentru ca m-am saturat sa mai fac pasi pe care nu trebuie sa-i fac eu?
Imi plec capul pe o perna care inca mai miroase a parfumul pe care l-am purtat ieri cand ne-am intalnit si ma uit in gol…
Imi dau seama ca tot ceea ce fac e in zadar, imi dau seama ca tot ceea ce sunt uneori e atat de ridicol si ma strang in mine ca o floare de lotus in prag de seara…
M-ai pierdut cand ma puteai avea fara sa te lupti pentru inima mea si la un moment dat, cand toate actiunile tale vor fi irevocabile, iti vei da seama de tot fara ca eu sa-ti explic. Esti prea departe cand eu vreau sa-ti fiu aproape, asa ca, probabil e mai bine sa ma indepartez si eu…
Aceasta sunt eu: vreau sa-ti spun tot si vreau sa-mi spui tot, dar atunci cand eu am ce sa-ti spun, iar tu nu, e mai bine sa ma opresc si sa tac si eu, la fel ca tine…
Ti-am promis ca nu te voi mai deranja cu sufletul meu care arde de nerabdare sa se lipeasca de al tau… Voi pune un calus in gura inimii mele si o voi face sa taca. Chiar trebuie sa mergem mai departe ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat?
Poate am fost perla care a stat prea mult in mainile cui nu trebuia. M-ai aruncat printre pietrele pe care le calci zi de zi.
Aici se incheie povestea care nu a avut niciodata inceput. Mi-as fi dorit ca totul sa se termine cu „si-au trait fericiti pana la adanci batraneti”, dar se pare ca tot ceea ce am simtit pentru tine se va concluziona cu puncte de suspensie…
De ce inima mea bate pentru tine, iar inima ta bate impotriva mea?
Pentru a evita orice confuzie, acest fragment este imaginativ, dar sentimentele redate pot fi traite de orice suflet. 🙂
25 de gânduri despre “Poate e mai mult decat poti intelege

  1. Prea frumos, prea original.
    Stiu ca si eu am simtit ceea ce ai descris tu in articolul tau, dar nu am reusit niciodata sa imi transform aceste sentimente in cuvinte. Iata ca tu ai reusit!
    Esti printre putinele persoane care pot face inima sa bata si in scris.
    Felicitari! Iar daca povestea e reala, acel cineva la care ai tinut, are toate motivele sa regrete faptul ca nu esti a lui! 😉

    Numai bine!
    Cu stima,
    George Iancu

  2. Omule frumos!
    Nimic nu este intamplator, nimic nu este in zadar!
    Nimic!

    Poate ca te gandesti la parabola lui Octavian Paler din „lectia lui Goya”.
    Chiar si asa, datoria ta este sa cauti diamantul in cenusa!

  3. S-ar părea că eroina e în impas. Un pic de răbdare și se va detașa de toată această suferință. Privind retrospectiv, se va mira de zbuciumul ei, de intensitatea lui. Fiecare iubire ratată o va pregăti pentru cea adevărată. 🙂

  4. Pingback: Prima zi | Nataşa
  5. Pingback: 13 | Caius

Lasă un răspuns

