Revenire in forta cu o zvacnire de viata

Hei, prieteni, nu stiti cat ma bucur ca m-am intors pe meleagurile wordpressiene. Chiar daca nu mai stiu unde se afla butonul „Post nou”, sunt aici pentru voi, pentru ca mi-a fost dor de voi si pentru ca vreau sa scriu in continuare. Sper ca nu mi-am iesit din mana. 😀

Dupa o lunga vacanta in care s-au intamplat multe (de exemplu, am devenit adult sau sunt {aproape} soferita), ma intorc la voi si tin sa va multumesc pentru ca desi nu am fost activa pe blog in aceste luni, totusi, nu m-ati lasat de izbeliste si m-ati incurajat sa revin. Vreau sa ii multumesc si celui mai bun prieten al meu pentru faptul ca mi-a tras un semnal de alarma si mi-a spus: „Hei, ce faci cu blogul? Intoarce-te si scrie!”. 🙂 [multumesc, Cosmin! ;)]

Bun venit noilor cititori si iertati-ma toti pentru ca nu voi raspunde la multele comentarii precedente, dar de acum incolo voi face tot ce imi sta in putinta ca sa va raspund tuturor, asa cum am facut-o si pana acum.

Vreau sa va anunt ca trec pe clasa a XII-a, deci situatia mea nu va fi chiar pe roze, iar timpul meu nu va fi nici cat a fost acum un an, dar ma voi stradui sa impac blogul cu scoala.

Poate va intrebati ce am putut face atata timp de n-am mai scris, poate va intrebati daca mi-am dat blog-ul la „orfelinat” si raspunsul este: „well, am luat si eu o pauza ca tot omul!”

Am petrecut o super frumoasa vacanta alaturi de cei dragi, am fost la Mamaia, am fost la munte, am fost intr-o tabara: am fost un porumbel calator.

Nici nu am apucat bine sa-mi dau seama ca e vara, ca s-a si terminat. Nu pot sa spun ca m-am odihnit lunile acestea pentru ca sunt foarte ametita din cauza multitudinii de activitati pe care le-am avut, dar, imi place mult ameteala aceasta. 😆

Revenind la blog, revin si la monotonia si la stresul imposibil de evitat atata timp cat esti „scoler”; si da, „s” de la „scoler” se citeste „sh”. Nu am scris si nu voi scrie cu diacritice pe blog. E un fel de stil propriu dezvoltat pe parcursul activitatii bloggeriene  si sunt convinsa ca asa cum ati inteles pana acum ceea ce am scris, asa veti intelege si de acum incolo, plus ca daca anul trecut nu am avut rabdarea si timpul necesar sa scriu cu diacritice, ma indoiesc ca o voi face de acum incolo. 🙂 Daca vreti sa scriu cu diacritice, imi voi scrie articolele pe hartie, voi scana acea bucata de hartie si o voi posta pe blog. Oricum, prefer ca atunci cand sunt in fata monitorului sa folosesc tastele. 🙂

Deci, una peste alta, M-AM INTORS: cu forte proaspete, cu energie pozitiva, cu un stil de a scrie putin diferit, la fel de ironica, mai sensibila, mai lipicioasa si mai zambareata in suflet. Va invit cu drag sa reveniti si voi pe blogul meu si sa continuam sa aruncam in vant cu fluturase cu multa dragoste scrisa pe ele si cu multe, multe zambete. Precum stim, vantul e naravas. Nu putem stii in mainile cui si mai apoi in sufletul cui vor ajunge mesajele noastre.

Spuneti un bun venit unei Gabriele Elena care-si reinventeaza viata minut de minut.

Va iubesc mult! 🙂

[foto: by Gabriela Elena]

PS: Celor carora m-au rugat pe mail/blog sa facem schimb de link-uri, le aprob cu drag cererea. 🙂

31 de gânduri despre “Revenire in forta cu o zvacnire de viata

  1. Nu-i mare brînză să scrii cu diacritice, te obişnuieşti uşor şi în cel mult o lună de zile ai să scrii la fel de repede ca înainte. Pînă una-alta le poţi adăuga automat la textul scris fără diacritice folosind programul gratuit AutoCorect, a cărui funcţionare este extrem de simplă (are interfaţa şi ajutorul în română).

    http://www.softset.ro/download_ac.html

  2. Bine ai revenit, Gabriela!
    Eram sigura ca nu vei lasa blogul de izbeliste dupa vacanta asta lunga.Important e ca te-ai recreat la munte si la mare si cred ca nu strica niciodata o pauza de calculator/internet.
    Cu diacritice nu scriu nici eu.Mi-ar placea sa fie un program sa pot scrie normal.
    Iti doresc bafta in noul an scolar!

    • Multumesc!
      Nu prea cred ca a fost lunga vacanta! Poate ca la cat a stat „Pitzitroncul” intr-un loc, a fost vara lunga, dar eu as mai vrea sa mai vina inca o „portie” de vacanta care sa fie inca pe atat! 🙂

    • Multumesc frumos! Cine nu s-a plictisit de pitzitronc? 😯 Deja nu mai rezistam eu cand intram pe blog si il vedeam acolo. La fel de mult m-am plictisit de el si in realitate! 🙂

  3. Ne bucurăm să ştim că ţi-a priit vacanţa ce tocmai s-a terminat. Urmează un an plin, emoţii, examene, dar nu uita şi de relaxare.

    O revenire în forţă se pare că se anunţă pe acest blog wordpressian, care ţi-a cam lipsit.

    Spor la scris!

  4. S-a cam dus vacanta si la tine… prin Mamaia am fost si eu 2 zile, din pacate nu in calitate de turist. :-<
    Vezi ca daca te prind prin trafic, mai trag cat'-un claxon. 🙂

  5. Îmi placeau articolele tale si chiar ma întrebam ce s-a întamplat, de ce nu mai dai un semn de viata, ceva… Dar meritai o vacanta si sunt sigur ca ai avut grija sa te distrezi cat pentru întreaga blogosfera 🙂
    Mai am si eu doi ani de liceu si stiu cat de greu este sa-ti împarti timpul astfel încat sa te ocupi de toate si sa mai poti avea si spor, dar sper sa ne mai încanti cu ideile tale, macar din cand.
    Bine-ai revenit cu forte proaspete! 🙂

Lasă un răspuns

