Pititroncul

Il stiti pe tipul de alaturi, cel care isi aranjeaza parul cu gel si isi unge buzele cu balsam de buze?

Haideti, mai, nu il stiti?

E chiar „Mr. Superioritate”, cel care are impresia ca daca are „doll face” si un abdomen „no comment”, dar in schimb e „inteligent” de da in gropi, poate sa cucereasca orice fata.

Nici acum nu-l recunoasteti?

Il puteti vedea pe orice straduta, chiar si pe cea care duce catre tomberoane, stand la panda, poate-poate ii cade in brate vreo blondina cu gentuta roz, plimbandu-si aschimodia de Chihuahua nu pentru ca ii plac animalele, ci pentru ca asa e la moda.

Tipic Paris Hilton.

Mai mult de atat nu pot sa va mai spun. Este imposibil sa nu il stiti pe „pititronc”:

Visul fetelor fara minte, motivul de a se crea noi bombe atomice.

PS: De acum plec in vacanta. Cam toata luna august voi fi la munte, la mare s.a.m.d., dar voi posta, articole mai scurte ce-i drept.

Pa~pa!

52 de gânduri despre “Pititroncul

  1. piţitronc?
    atata timp cat vor fi pitipoance vor fi si acesti pitiponci masculini. Si mie imi place sa cred ca astia se „imperecheaza” doar intre ei 😀
    vacanta placuta, Gabriela!
    Vreau poze de la munte si de la mare!

  2. Metrosexuali duși la extrem… bună descriere. :))

    Și totuși, sunt considerați foarte hot mulți astfel de bărbați-efeminizați în ultima vreme… numai că unii imită și mai de prost gust acest fenomen…

  3. Pingback: Final « Caius
  4. Pingback: Final « Ioan Usca
  5. Piti ăsta cred ca agață baieți, nu fete!
    Dar nu mă leg de drepturile omului, nah!
    Paris Hilton sigur e pe spate când ”simte” pititronci în zona ei de acțiune.
    Noi am sosit din Italia, de la mare, Veneția, o…câtă frumusețe…! Acum te așteptăm pe tine, vacanță plăcută în continuare! 🙂

  6. @Bogdan Epureanu: De către femei, bineînțeles.
    Și peste tot e așa… de la bărbații din show-biz după care salivează femeile, până la ăia la care întorc capul pe stradă.
    Până la faptul că am ajuns la faza în care cunosc bărbați care s-au făcut blonzi că așa a vrut prietena…
    Exemple cu duiumul.

  7. Iata ca am revenit cu placere din nou pe blogul tau unde nu am mai fost de multa vreme!

    Am avut o tendinta „sinucigasa” de a neglija blogging-ul si blogosfera din motive personale. S-a dus o lupta in mine dar am invins cum fac de fiecare data.

    Personajul despre care vorbesti mai sus nu ma inspira sa comentez la subiect dar o fac scurt si cuprinzator.

    Nu am fost un „cuceritor” cu aspectul meu dar cate prietene am avut apreciau la mine alte calitati!

  8. ma bucur ca mi-ai raspuns
    uite ca am fost baietash si ti-am pus banner 🙂
    ca sa evit sa te pun jos in footer la linkuri
    tu poti sa ma adaugi ori in blogroll ori in linkuri
    sau banner … dar nu are rost
    O seara faina …. am sa citesc blogul tau … si pune si fa activitate pe blog 😛

Lasă un răspuns

