Sucinova

Nu sunt nici Supernova, nici Casanova, dar sunt Sucinova.

De cand ma stiu (si ma stiu de mult timp), sunt putin sucita. Sunt o dulceata capricioasa, un parfum condimentat, o ciocolata amaruie, sunt asa cum imi place.

De ce spun ca sunt sucita? Pentru ca nu-mi planific viata in mod obsesiv. O las sa curga si o tratez asa cum simt pe moment.

Uneori imi doresc sa-mi sune telefonul si sa raspund, alteori il inchid dorindu-mi sa nu-l fi avut niciodata.

Uneori imi place sa combin dulcele cu saratul, alteori cele doua portiuni ale limbii mele care simt cele doua gusturi imi spun ca trebuie sa le savurez separat.

Uneori imi place ploaia, alteori o detest. Uneori cand e prea soare, imi doresc sa fie mai racoare si invers.

Uneori cand sunt singura imi doresc sa am pe cineva drag prin preajma, alteori cand ii am pe toti cei dragi in jurul meu imi doresc sa petrec timp doar cu mine insami.

Uneori ma plictisesc repede, alteori nu.

Am observat ca viata este foarte interesanta asa si sunt multumitoare pentru faptul ca m-am nascut cu felul acesta de a fi.

Ceea ce este cert este faptul ca sunt o Sucinova doar cand ma raportez la lucrurile marunte din viata, in general cand acestea ma privesc doar pe mine, deci nu necajesc pe nimeni prin decizia pe care o iau asupra unui aspect din viata mea.

Sunt constanta mai tot timpul in sentimente, perceptii, decizii si idei, dar mai si evadez.

Este foarte important sa stii cu ce „ai voie” sa te joci in viata, pentru ca ea nu este un joc prea simplu si de multe ori te trezesti ca esti chiar tu „jucaria”. Totul se bazeaza pe strategie si pe organizare. E ca in armata, doar ca nu te antrenezi ca intr-un eventual razboi sa te lupti cu gloante, ci te antrenezi pentru o lupta sigura, inevitabila, interminabila, sustinuta si obligatorie cu tine insuti si cu viata in sine, lupta pe care o poti castiga doar daca ai un psihic bun si dorinta de a trai.

Viata este o boala sanatoasa pentru ca te obliga sa inveti cum sa lupti cu ea, sa te aperi de ea si sa te tratezi singur!

19 gânduri despre “Sucinova

  1. Cu totii cred ca suntem jucarii in fata sortii.
    Cat priveste preferintele,inteleg un lucru: nu te multumesti intotdeauna cu ceea ce ai.Asta nu-i rau,mai ales ca din punctul meu de vedere meriti sa fii implinita si sa gasesti un leac pentru boala numita de tine inechitabil „viata” !

  2. Foarte interesantă ideea de Sucinovă. Astfel de exerciţii de sinceritate au întotdeauna un farmec aparte.

    „Este foarte important sa stii cu ce “ai voie” sa te joci in viata, pentru ca ea nu este un joc prea simplu si de multe ori te trezesti ca esti chiar tu “jucaria””…

    Bine spus…

  3. Niciodata nu m-am gandit la viata ca la o boala sanatoasa, dar mi-e tare pe gust definitia asta, sa zic asa. Cat despre suceala, welcome in the club! Cu totii suntem o suma de contradictii, de experiente, si tocmai astea ne dau contur si nu ne lasa stersi in peisajul umbrelor ce se perinda pe sub soare.

  4. Pingback: FANTOMA SOACREI «
  5. Este o boală interesantă, plină de neprevăzut iar evadările de orice fel sunt la fel de sănătoase. Este remarcabil modul în care ai definit viața… sinceritatea ta este debordantă iar modul în care scrii este pe placul tuturor… ești o rază de speranță în blogosferă.
    Sucinova plăcută!

  6. Tu esti sigura ca ai doar 18 ani? 😛 😛 😛

    Acum serios… cred ca e bine ca esti asa, pentru ca astfel e foarte greu sa ajungi sa te plictisesti; imi pari genuld e persoana care va gasi intotdeauna ceva de facut sau ceva care sa o binedispuna. 🙂

  7. Pare ca astazi a fost o declaratie de intimitate a Sucinovei… Realitatea este ca toti ne confruntam cu lipsa de planificare, cu lipsa de disciplina in stabilirea prioritatilor. Din acest punct de vedere sunt si eu pe acolo prin… Caleea Lactee!

Lasă un răspuns

