The steps we take…

Te rog sa lasi in urma ta toata intristarea, frica, deznadejdea, te rog deschide-ti ochii si priveste mai departe de orizont!

Acolo voi fi eu, stand, asteptand, privind la randul meu inspre tine

Viseaza si apoi lasa-ti visul sa devina realitate! Leaga-l cu fasii de lumina, lipeste-l cu clei facut din praful de stele si din apa cerului, iar apoi arunca lespezile in zare si eu le voi prinde.

Voi visa si eu si imi voi lipi visul meu de al tau cu bumbac din nori si cu vant spiralat ce se infasoara in jurul gandurilor noastre.

Vom privi in jos, dar nu vom putea vedea nimic. Atunci vom stii ca este momentul sa pasim.

Pasii nostri vor ramane in urma noastra si cand vom pasi din nou nu vom cadea caci nu stim cum, iar noi avem un alt sfarsit pentru povestea noastra.

Undeva, la jumatatea drumului, ne vom intalni, ne vom privi ochi in ochi si vom stii cine suntem, vom trece unul pe langa altul si vom merge pe puntea creata: eu pe jumatatea ta, iar tu pe a mea.

Cand drumul s-a consolidat, ne vom intoarce alergand unul spre celalalt, iar podul ne va tine. Ne vom imbratisa si vom ramane impreuna admirand peisajul vietii noastre care ar fi fost acoperit de ceata, imposibil de descoperit daca nu ne-am fi intalnit.

27 de gânduri despre “The steps we take…

  1. Postare frumoasă, asezonată cu o fotografie şi cu un clip pe măsură…

    Am reţinut un fragment:

    „Viseaza si apoi lasa-ti visul sa devina realitate! Leaga-l cu fasii de lumina, lipeste-l cu clei facut din praful de stele si din apa cerului, iar apoi arunca lespezile in zare si eu le voi prinde.

    Voi visa si eu si imi voi lipi visul meu de al tau cu bumbac din nori si cu vant spiralat ce se infasoara in jurul gandurilor noastre”

    Zi bună să ai!

    • Sincer ma bucur ca ti-a placut articolul meu!
      A fost scris din suflet! 🙂 😀
      Am simtit fiecare cuvant pe care l-am scris…

      Si tu sa ai o zi buna maine, ca azi nu se mai pune! 😀

  2. @Undeva, la jumatatea drumului, ne vom intalni, ne vom privi ochi in ochi si vom stii cine suntem, vom trece unul pe langa altul si vom merge pe puntea creata: eu pe jumatatea ta, iar tu pe a mea.

    Plastica exprimare a armonizarii asteptarilor. Daca atitudinea aceasta va tine pe tot parcursul vietii poate ca am putea vorbi despre un alt gen de familii. Deocamdata, realitatea este ca atmosfera aceasta nu prea este intalnita in familiile moderne..

    • Daca ar stii oamenii din ziua de azi ce pierd atunci cand subestimeaza puterea iubirii si chiar a familiei…

      Da, uneori iti vine sa-ti smulgi inima din piept, sa o frigi pe gratar, sa urli de durere si sa spui: „De azi nu mai cred in dragoste!”, dar pana la urma tot iubind „sfarsesti”. 😀

  3. La ultimele articole postate te-ai cam jucat cu mintile noastre. Eu nu prea mai stiu ce sa cred. Astazi sunt tentat sa cred ca esti iremediabil indragostita. Este minunat daca am intuit corect.

    • Zici ca m-am jucat cu mintile voastre? Hmm, poate… 😉 Inseamna ca sunt intr-adevar buna daca am reusit! 😀

      La cat de pline au fost ultimele zile nici eu nu mai stiu cum sunt… 🙂
      S-ar putea sa fi intuit bine… 😉

  4. frumos vis, intradevar cum poate visa cu ochii deschisi doar un om indragostit… si frumos ar fi la un moment sa putem spune „ne vom intoarce alergand unul spre celalalt, iar podul ne va tine.”

    • Mai, mai, dar ce siguri sunteti toti ca sunt indragostita. „Oi fi…”. 🙂
      E un sentiment sublim pe care oricine are dreptul sa-l simta si oricine care este indragostit este privilegiat.

      Ca orice om, imi doresc ca atat eu cat si „alesul”, „norocosul” sau „printul meu pe cal alb” sa ne intoarcem zi de zi unul spre celalalt si podul sa ne tina!

      Ce bine este sa ai prieteni atat de sensibili si de INTUITIVI ca voi! 😀

  5. Pingback: PE BANCĂ «
  6. Trei observatii daca permiti:

    1) Textul este superb; chiar imi place.
    2) Imaginea cu podul in nori se potriveste foarte bine si este de asemenea deosebita.
    3) Aceasta metoda de a pune linkuri pe unele cuvinte doar pentru a face pingbacks este considerata spam si poate fi penalizata de motoarele de cautare si deasemenea poate deranja unii cititori (de exemplu pe mine ma deranjeaza, eu cand vad un link ma astept sa fie ceva relevant, nu doar un link la intamplare catre un blog care iti place – pentru asta este blogrollul); bineinteles ca e blogul tau si faci ce vrei, dar sfatul meu ar fi sa renunti la aceasta practica.

  7. 2 aprecieri si o critica destul de constructiva. Merci!

    Si pe mine ma enerveaza cand imi vad cuvintele subliniate, dar asa se dau pingurile. Daca primesc, nu trebuie sa ma las datoare.

    Nu am stiut ca motoarele de cautare te pot penaliza pentru pinguri. Ooof! Pai, sa-i explice ZeListul lui Google, ca el a inventat aceasta metoda de a urca in clasament si care iti ia exagerat de mult timp.

    Nu eu m-am inscris in ZeList, dar in timp m-a corupt si acum imi place la nebunie ca sunt pe pozitia 390 (si sper sa mai scad) din aproximativ 60.000.

    Te vei obisnui si cu aceasta „practica oculta” :D. Daca m-am obisnuit eu care nici nu stiam ce sunt acelea pingurile, e ceva! 🙂

    • Referitor si la ce ai zis aici si la ce ai zis la pagina de contact… sunt in online din 1999 cand mi-am creat primul site, ma ocup de SEO si web marketing din 2004… deci daca nu m-am invatat pana acum ma indoiesc ca o sa ma invat de acum. 😛

      Ideea mea e una simpla – daca creezi continut de calitate vei ajunge in top fara sa recurgi la asemenea practici… uita-te la bloggerii de top – nu il vad nici pe zoso, nici pe visurat, nici pe arhi, nici pe tudor chirila, nici pe cabral, nici pe badea sa faca asta… deci se poate si fara. 😛

      • Sa lamurim un lucru: NU MA INTERESEAZA DACA AJUNG IN „TOP” SAU NU! Chiar am un articol inca nepublicat despre acest lucru. Normal ca as avea o satisfactie mare daca as ajunge si mai aproape de pozitia cu numarul 1, insa activitatea mea pe acest blog nu are ca scop acest lucru.

        Daca ai citit pagina „Despre mine” ai vazut ca am spus ca blogul l-am creat pentru a scrie si pentru nimic mai mult. Este cartea mea de vizita. Vreau sa discut cu oamenii, vreau sa ma relaxez, sa ma descarc sufleteste, sa-mi imbunatatesc felul de a-mi transmite sentimentele in scris, sa le spun oamenilor lucruri originale.

        NU DAU PINGURI CA SA AJUNG PE CULMILE ZELISTULUI, CI LE DAU PENTRU CA SI EU, LA RANDUL MEU, PRIMESC PINGURI.

        Totodata, prin aceasta metoda, imi anunt cititorii ca am postat un articol nou.
        In plus, eu nu ma rezum la a da doar pinguri. Pentru ca mie imi place sa primesc si comentarii (dovada clara ca ceea ce scriu este citit), la randul meu, comentez si eu.

        Vreau sa stii ca pozitia pe care o am in ZeList am obtinut-o prin ceea ce am scris si nu prin pinguri (bine, au fi ajutat si ele, nu zic ca nu). Nu dau de foarte multa vreme pinguri, deci poti sa ma crezi pe cuvant.

        Sunt multe bloguri foarte bune, unele chiar din blogrollul meu, care dau o gramada de pinguri, dar scriu bine. De unde crezi ca am invatat sa dau pinguri? 😉

        Prioritatea mea numarul 1 este sa scriu cat se poate de bine si de frumos, iar apoi le fac si pe celelalte (commenturi, pinguri, etc.).

        Unii bloggeri pe care i-ai mentionat sunt persoane publice, deci lor le este mai usor sa-si atraga cititori deoarece sunt cunoscuti de ani buni, de multa lume, de la Tv. Pentru mine, o simpla liceana de clasa a XII-a, nu este la fel de usor.

        Merci oricum pentru sfaturi! Pe blogul tau doar voi comenta si atat! 🙂
        Aaa, apreciez faptul ca esti un veteran in meseria pe care o ai! Ma bucur ca poti face in viata ceea ce iti place! Sper sa fie si in cazul meu la fel!

        Toate cele bune! 🙂

  8. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Lasă un răspuns

