What do we really want?

Din ce in ce mai des ne intrebam ce vrem cu adevarat pentru noi?

Nu mai stim de ce suntem pasionati, nu ne mai luptam atat de mult pentru visele noastre, ne lasam in bataia vantului si acceptam tot ce  apare in drumul vietii noastre.

Daca viata noastra nu poate avea ritmul pe care ne place sa dansam, ne intristam, daca traim prea piano, vrem forte si invers.

De fapt, NOI CE VREM?

Ce este cert este faptul ca de multe ori vrem ce nu avem la momentul respectiv si am mai vrea si…

sa fim bogati, dar modesti,

sa ne ocupam de bunastarea noastra, dar sa fim si altruisti,

sa economisim, dar sa si cheltuim,

sa ne cumparam tot ceea ce ne dorim, dar sa ne mai si ramana bani in buzunar,

sa ni se faca toate mofturile, dar sa fim recunoscuti ca fiind fiinte independente.

Complicate fapturi mai suntem, dar nici imaginatia si dorintele noastre nu se lasa mai prejos.

Stau si ma gandesc… Oare nu ar fi mai usor daca am spune ca ne dorim totul? Am economisi timp.

Eu, de exemplu, pot sa spun ca imi doresc totul, adica toate lucrurile bune. Cred ca este foarte normal, desi, cruda constiinta realista imi da de stire ca nu va fi exact cum vreau eu, dar totusi, ma agit.

Exista oameni care au totul si acest lucru s-a intamplat dintr-un motiv din cele doua: ori au avut idealuri prea marunte pe care l-au atins usor, ori au avut mai mult noroc si mai multe usi deschise in favoarea lor decat altii.

Deci, a avea totul nu este imposibil. Uh, m-am linistit! 🙂

Si acum este randul vostru: VOI CE MAI VRETI, FRATILOR? 😀

34 de gânduri despre “What do we really want?

    • Lasa, lasa, ca noi functionam bine! „Nenorocita” de viata e de vina pentru ca nu ne da ceea ce ne dorim, desi acesta uneori este un avantaj pentru ca unii isi doresc sa moara si nu se intampla! 😀

  1. eu nu mai vreau nimic!! m-am saturat de toate si de tot
    is satul sa vreau ce nu am, cand am tot ce vreau!
    vreau doar un lucru… pe care nu il am dar pe care nu o sa il pot avea! e prea dificil pt mine, de asta nu mai vreau nimic..
    nu vreau ferrari, ca nu am ce face cu el
    nu vreau vila cu 10 etaje ca nu are cine sta in ea… si mi-e urat sa stau singur,
    nu vreau chestii materiale, pentru ca tot ce e material … il pot avea, nu dau valoare pe material.

    nu mai vreau nimic, doar sa ajung cat mai repede in paradis (sau in iad… nu conteaza)

    • Nu vorbi asa! Nu inceta nici sa speri, nici sa visezi! Ia viata asa cum este si STOARCE tot ce este mai bun din ea. Cand spun „stoarce” ma refer la a te bucura neconditionat de fiecare lucru minor, chiar daca a aparut imprevizibil in viata ta, incercand sa-ti amintesti fiecare moment, uitand ca poate nu ai primit exact ceea ce iti doreai.
      Uneori primim lucruri mai bune decat cele pe care ni le dorim noi, invatand rabdarea.

      Vei ajunge si la miez dulce… 🙂

      Numai bine, prieten drag! 🙂

      • pai bine tu…. poate tie ti se intampla sa ai parte de chestii imprevizibile…. dar mie nu!! la mine nu a fost nimic imprevizibil!!! mi se intampla des… ceea ce nu vreau sa mi se intample.
        Mai am de citit psihologia umana, si cum sa citesc in stele; si dupa pot sa zic ca am invatat rabdarea!!
        problema nu e rabdarea, (ca rabdare am destula)problema e „realitatea” !

  2. Amintesc o vorba de-a lui F.Chilian: „Ciudata treaba-i viata!” dar si mai ciudati sunt oamenii, as adauga eu 🙂
    Personal,practic n-am avut niciodata totul,dar pentru mine ceea ce am avut a insemnat aproape tot.
    Vreau sa am puterea de a ramane in picioare dupa fiecare esec,sa devin un om important si cuvintele mele sa traiasca prin mine atunci cand eu voi inceta sa mai traiesc,cel putin fizic, prin ele…

  3. Nu există oameni care au totul. Există numai oameni care îşi închipuie că au totul şi pe care viaţa îi ajută, mai curând sau mai târziu, să priceapă că s-au înşelat 😛
    Nu există nici măcar pisici care au totul – ceea ce mi se pare cu muuult mai trist 😦

    • Hello, Griska, aici e Brucelee.
      Am profitat de ocazie si timp in care Gabriela s-a dus la bucatarie ca sa-si pregateasca un bol cu cereale cu lapte la care poftesc si eu, am ocupat postul de scriitor pe blog.

      Imi este greu sa scriu pe tastatura pentru ca Gabi mi-a taiat gherutele, iar mouse-ul il urasc, pentru ca sunt pisica.

      Tocmai am citit o carte de istorie in care era scris ca pisicile egiptene erau considerate zeitati si erau venerate, deci, draga Griska, nu dispera: pana si pisicile pot avea totul!

      Eu am o familie, o casa, boluri cu mancare si apa, un geam pe care stau, o litiera si sunt adorat si rasfatat de toti. Pentru mine inseamna totul, desi Gabriela imi atrage uneori atentia cand sunt nerecunoscator si nesimtit! 😀

      Pa…adica…MIAU! Hai ca vine! 🙂

  4. Coincidenţă, tocmai pregăteam un ping către tine, dar îl puneam la postarea de mâine.

    Îmi doresc de fiecare dată o stare de bine. Cred că o astfel de stare – atunci când ajungi să o percepi pe de-a-ntregul – este suprema satisfacţie. Nu numai sentimentală, nu numai profesională. Un TOT care să ne determine să privim viaţa cu mult optimism.

  5. Eu pot sa spun sincer ca nu vreau totul… ma rog… pentru mine alea cateva lucruri sunt totul, dar altii in locul meu ar plusa cu mai mult probabil.
    Nu vreau totul pentru ca stiu ca nu as putea sa duc totul, asa ca prefer sa am cateva lucruri si sa ma bucur de ele la maxim, nu sa ma pierd incercand cate putin din fiecare.

    • Da, ai dreptate cand spui ca nu poti stii daca poti sa duci totul, dar, totusi, nu ai simtit niciodata focul acela launtric care te arde si te face sa-ti doresti sa faci tot ce iti sta in putinta pentru a fi si mai fericita?

      Eu cred ca da…

      • Normal ca l-am simtit… dar nu pentru tot, ci pentru putinele lucruri pe care vreau sa le fac, pe care stiu ca pot sa le fac si sa le duc.
        Normal ca am simtit focul ala cand am vrut sa iau o anumita cale profesionala sau sa realizez un anumit lucru… dar nu il simt pentru tot. As putea da multe exemple de lucruri pe care oamenii le includ pe lista de vreau, pe care eu nu mi le doresc… asa e firea mea. Atata vreme cat fac ceea ce imi place, am oameni dragi aproape, un acoperis deasupra capului si nu mor de foame, sunt foarte fericita si nu vreau mai mult… restul nu ma ard… dar astea da. Restul nu mai face si mai fericita. Astea ma fac fericita. Le-am avut uneori si e restul si pe mine una nu m-au facut mai fericita.

  6. Cum spune si Diana, cred ca important este sa ne dam seama care sunt lucrurile cu adevarat importante pentru noi si sa ne concentram pentru a obtine acele lucruri; daca incercam sa obtinem totul vom termina prin a nu avea cu adevarat nimic…

    • Sau, poate, se va termina chiar avand totul, daca stii cum sa jonglezi cu situatiile din viata in asa fel incat sa fie totul adus in favoarea ta, in mod cinstit. Greu spre imposibil, nu?

      Intr-adevar, trebuie sa stii ce conteaza cel mai mult pentru tine! 🙂

  7. Pingback: RENAŞTERE «
  8. Nu vreau multe pentru mine sau vreau totul?nu stiu cum o fi, dar cel mai mult ma bucura sa stiu ca ai mei sunt fericiti, iar in lume sa nu mai fie atatea nenorociri, suferinta….

  9. Scumpa domnita.Eu n-am visat niciodata bogatie. Bogatia e pentru oameni norocosi, plini de griji, care uita sa viseze, uita sa mai traiasca, fugind mereu de faliment si frica de a fi saraci. Zic, eu, intr-un moment de intima si filosofica gandire: Pentru unii SUS, inseamna vesnica INALTARE, pentru altii, doar inaltimea de la care cad. Eu, nu vreau decat sa visez frumos, sa imbatranesc frumos, petrecand ceasul pana la ultima poarta din fata lui DUMNEZEU, atunci cand m-o presa:

    TIMPUL
    de Marian Nicolescu

    Ţi-a bătut sub geană orologiul verde
    În simţirea nopţii cu ‘nverziţi copaci,
    Rămuraţi în braţe,prin ecou se pierde
    Bucuria clipei, când nu vrei s-o’mpaci.

    Se mai mişcă limba cu tăcut izvor
    Peste bolta nopţii ‘nourată-n vise
    Să-i mai punem vieţii, inimii zăvor,
    Orare de gânduri tot mereu închise.

    Geana tremurată-n orologiul stat
    Mai încinge toamna arsă-n brume reci,
    Când se- opreşte timpul ce ni l-am postat
    Peste-alei, pe care nu mai poţi să treci.

    • In primul rand: ma bucur ca va cunosc! 🙂
      In al doilea rand: va multumesc peste norma pentru poeziile dumneavoastra de o finete desavarsita!
      ….si
      In al treilea rand: observ ca ma aseman foarte mult cu dumneavoastra in ceea ce priveste dorintele mele: si eu vreau sa traiesc frumos si imi doresc din suflet ca nimic sa nu stirbeasca fericirea din sufletul meu si din inimile celor la care tin. Nici eu nu-mi doresc bogatie materiala, ci doar spirituala si multa, multa iubire. 😀

      Sa aveti o seara placuta si va multumesc inca o data pentru tot! 🙂

Lasă un răspuns

