Broken heart

Mi se sfasie inima, o simt cum se descoase, cum se pierde in vazduh ca un voal de doliu printre norii de ploaie…

M-ai lasat fara cuvinte, fara puterea de a ma zbate, de a ma lupta.

Sunt o insecta prinsa in plasa ta, un iepure in ghearele vulturului, un copil pierdut…

Esti responsabil pentru inima mea! Caut-o si adu-mi inapoi cioburile sparte! Lipeste-le cu grija si ajuta-le sa se vindece.

Te iubesc desi simt cum sangele cald in piept mi se raceste. Te iubesc si nu inteleg de ce te vreau atat de mult.

Lumea se transforma in Paradis cand imi zambesti, iar ochii tai ma dezarmeaza complet.

Inima mi se descopera si nici macar nu incerc sa o protejez. Este a ta si va fi atata timp cat va pulsa. Pastreaz-o tu, dar nu o injunghia, caci ea sta vie pentru tine.

Astept un miracol, o scanteie, o picatura de nimic ce se va transforma in tot. Te astept pe tine, astept sa ma iei in brate si mi-ar fi indeajuns.

As sta mii de ani, pana m-as transforma intr-o stana de piatra, intr-o legenda scrisa, dar necitita, te-as astepta tot pe tine si nu pe altul.

Mi-e dor de tine si totusi, urasc faptul ca te iubesc atat de mult.

Adu-ma la viata si nu cauta iubirea in alt loc, caci aici o vei gasi pe toata!

Te intrebi de ce ma lupt atat de mult pentru noi?

Pentru ca dragostea nu cunoaste risc, doar sansa.

Pentru toti cei care au iubit si iubesc, dar au inima franta…

20 de gânduri despre “Broken heart

    • Da, sunt tanara, dar uneori inima se vindeca la fel de incet ca la o persoana trecuta prin viata.
      Sper sa fie asa cum spui tu.. 🙂

      Da, este una dintre piesele sufletului meu. 🙂

Lasă un răspuns

