Good old days! Episodul 2: Einstein imi citeste blogul! :D

In primul rand as dori sa-i multumesc domnului Einstein pentru reclama facuta si tin sa-i spun ca daca ne-ar mai fi onorat ramanand in viata, i-as fi creat personal un advertising banner si l-as fi adaugat la sectiunea „Suport” din partea dreapta a blogului meu. 😀

In urmatoarele momente as dori sa public un interviu (imaginar) pe care l-am realizat impreuna cu domnul Albert Einstein.

G.E.: Buna seara, domnule Albert Einstein! Consider ca este o ocazie unica in viata de a va intalni si de abia astept sa aflu mai multe de la dumneavoastra!

A.E.: Buna seara si tie, Gabriela Elena! Si eu ma bucur sa te intalnesc si tin sa-ti spun ca imi place foarte mult blogul tau. Cel mai mult imi place faptul ca scrii din suflet, pentru suflete, fara a te mandri cu acest lucru.

Iti voi spune un mic secret: chiar daca aproape toata viata mea m-am ocupat de stiintele exacte, as mintii daca ti-as spune ca stiinta si ratiunea sunt mai importante decat sufletul si spiritualitatea lui.

Cel mai mult conteaza scopul pentru care lupti cu sufletul decat formula pentru care lupti cu mintea.

G.E.: Ma bucur sa aud astfel de cuvinte intelepte! Observ ca sunteti o persoana foarte sociabila; bunatatea razbate din vorbele dumneavoastra, intelepciunea reiese din priviri si modestia dumneavoastra „divulga” nobletea sufletului dumneavoastra. Va rog, spuneti-mi cum este viata de dincolo?

A.E.: Viata de dincolo? Hmm, daca ar stii fiinta umana cat de nesemnificativa este denumirea pe care i-o ofera eternitatii, ar ramane muta. De cand sunt… sa spunem „imaterial”, am ajuns sa cunosc lucruri la care pe Pamant nici nu mi-ar fi trecut prin minte sa ma gandesc. Aici, sus, se spune ca esti atotstiutor, dar mie inca mi se pare ca nu stiu destule.

Sunt atatea formule la care omul nici nu viseaza si nu as dori sa le divulg. Nu imi place sa stric surprizele. Ne intalnim noi intr-o zi!

Ma tot gandesc la teoria relativitatii pe care am descoperit-o pe Pamant. Am impresia ca este atat de simpla comparativ cu „colectia” de numere si sinapse matematice geniale care imi este pusa la indemana aici, sus, si pe care se bazeaza tot universul. Ma bucur ca inca de pe Pamant am crezut cu tarie ca Dumnezeu este mai presus de toate.

Incerc sa inteleg cum de mi-a luat atatia ani cercetarea ca sa ajung la o formula atat de simpla.

Nu regret nimic din ceea ce am facut pe Pamant, sa nu ai impresia aceasta, doar ca ma uimeste  faptul ca de abia aici, sus, mi-am dat seama ca principalul scop pentru care omul a fost lasat pe Pamant nu este sa descopere misterele lui Dumnezeu, ci sa se pregateasca sufleteste si trupeste pentru intalnirea cu Cel care nu cunoaste termenul „imposibil”.

G.E.: Frumoase ganduri, intr-adevar. Si ce va place cel mai mult in lumea in care sunteti si in care, din cate am inteles, cuvantul „perfect” ar fi prea umil ca sa poti descrie chiar si cel mai mic aspect de acolo?

A.E.: Ma bucur ca intrebi! Sincer, aici nu este nimic ce sa nu-ti placa, doar ca nu toti oamenii stiu ca aici nu va ajunge toata populatia Terrei, ci doar cei care au crezut.

Ce imi place cel mai mult?

Ca si savant stiu ca unele dintre raspunsurile mele pot fi previzibile, si urmatorul meu raspuns va face parte din aceasta categorie. Ador faptul ca oricate cunostinte ai acumula, aici mintea nu cunoaste granite. Totul vine de la sine atat de usor, atat de logic, pentru ca sunt in lumea in care temeliile Pamantului au fost concepute.

Pe Pamant, desi jonglam cu teorii pe care altii nici macar nu puteau sa le inteleaga, eram limitat in gandire, si de acest lucru imi dau seama acum, cand vad totul, cu ochii mintii si ai sufletului.

Nu iti spun ca iubesc faptul ca am ajus sa cunosc viteza luminii personal, deoarece sunt o raza, o sclipire. E minunat!

G.E.: Ce credeti despre coloniile extraterestre? Eu una nu cred in acesti locuitori necunoscuti care impart cu noi acest Univers din cate se spune, dar dumneavoastra ce credeti?

A.E.: Slava Domnului, macar cineva nu crede in astfel de vietati imaginare! Noi aici, sus, facem multe glume pe aceasta tema. Daca ai stii cat de hilara este toata zdroaba omenirii de a se intalnii cu acesti „extraterestrii”….

G.E: Imi inchipui… Nici eu nu sunt adepta lui E.T., desi Robbie Williams a facut o religie a celor care cred in extraterestrii.

A.E.: Cine este Robbie Williams?

G.E.: Este un cantaret putin cam excentric. „Do the rudebox, shake your rudebox”!

A.E.: „Rudebox”? What the hack?!

G.E.: Nu stiti „Rudebox”, dar stiti expresia „what the hack”? Wow, sunteti genial! 😯

A.E.: Da, iau cursuri de limba engleza. Am cativa prieteni aici care sunt americani.

G.E.: Ooo, succes atunci!

A.E.: Multumesc mult!

Aaa, si referitor la extraterestrii: oamenii au impresia ca luminile pe care le vad pe cer uneori sunt UFOs, insa se inseala amarnic. Suntem noi, de aici de sus, care ba plecam in vacanta, ba ne adunam si cantam, ba dansam de fericire pentru ca am ajuns in prezenta Creatorului.

G.E.: Grozav!!!

Acum as vrea sa stiu daca moartea dumneavoastra v-a afectat in vreun fel?

A.E.: Dupa cum bine vezi, NU M-A AFECTAT!

Pot linistit sa spun ca ceea ce am trait pe Pamant nu s-a putut numi viata. Viata adevarata a inceput cand, cum spui tu, am murit.

G.E.: Si ce ati simtit cand….aaam….ati trecut dincolo?

A.E.: Multa bucurie spre extaz. Nu mai avusesem de mult timp vacanta si resurse inepuizabile care sa ma ajute sa ma desfasor asa cum imi doresc.

E adevarat ca mi-a luat cativa ani buni sa ma obisnuiesc cu a fi transparent si cu ceilalti privind prin mine, insa e ok. Nu simti durere si nici oboseala!

Unii ar spune ca este plictisitor sa traiesti vesnic intr-o lume in care nu mai ai ce sa descoperi pentru ca ajungi sa le stii pe toate, doar ca cei ce spun astfel de lucruri nu stiu despre ce vorbesc. Nu ai cum sa nu ramai uluit in fiecare zi de comorile Paradisului!

G.E.: Stiam eu! 😀

Ma bucur ca am putut sa vorbesc cu dumneavoastra. Cum am putea sa tinem legatura?

A.E.: Pai, ti-am lasat ID-ul meu de Mess ca sa-l postezi in articolul anterior, nu?

G.E.: Ca bine ziceti!

Totusi, as dori sa stiu, imi veti mai urmari blogul?

A.E.: Cum sa nu! Aici unde sunt eu nici macar nu platesc Internetul.

E wireless si te pot accesa din orice loc.

Continua sa scrii! Te pricepi!

G.E.: Ma maguliti… 🙂 Sa nu ma lasati fara inspiratie! 😀

A.E.: Sa nu ai nici o grija! Acum trebuie sa-mi iau ramas bun!

Multumesc pentru tot! La revedere!

G.E.: Eu sunt singura care ar trebui sa multumeasca aici. 🙂

La revedere!

Deci, oameni buni, prieteni, amici, dusmani si bunici, sunt urmarita si din Rai. Ce mai urmeaza? 😀

Acesta a fost un pamflet, si LOGIC, trebuie tratat ca atare! 😉

Pam-Pam! 😀

Daca doriti sa cititi sau sa recititi primul episod, il aveti aici:

Good old days! Episodul 1: ID de Messenger

21 de gânduri despre “Good old days! Episodul 2: Einstein imi citeste blogul! :D

  1. Un Einstein care se adaptează oricărei situaţii. Nu se ştie niciodată de unde poate să apară Einstein…fii cu băgare de seamă, fii pregătită cu aparate video şi audio…

    Un alt dialog interesant.

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

  2. La unele intrebari probabil ar fi raspuns la fel,cine stie 🙂
    Am citit articolul tau cu zambetul pe buze,poza e geniala iar imaginatia ta…ai lasat-o sa pluteasca pana dincolo de nori.Asteptam si alte episoade.

  3. …”G.E.: Ma bucur sa aud astfel de cuvinte intelepte! Observ ca sunteti o persoana foarte sociabila; bunatatea razbate din vorbele dumneavoastra, intelepciunea reiese din priviri si modestia dumneavoastra “divulga” nobletea sufletului dumneavoastra. Va rog, spuneti-mi cum este viata de dincolo?

    A.E.: Viata de dincolo? Hmm…”

    POSIBIL…POST-SCRIPTUM la… interviul imaginar cu Albert Einstein…
    Fie-mi ingaduit, draga Gabriela Elena sa-ti admir si sa-ti apreciez sincer „curajul” de a-i lua un interviu unui asemenea colos al fizicii atomice fie el chiar trecut „dincolo…”
    Precizez ca dialogul cu el, nu este unul imaginar, intrucat stie tot mapamondul cum ca in aceasta viata, maestrul era un convins iubitor atat al lui IHWH al evreilor cat si al Dumnezeului crestin care este de una si aceeasi esenta indisolubila, Omniprezent, Omnipotent, Imuabil si Imutabil in vesnicia care nu-L poate cuprinde ! Tetragrama IHWH, un nume propriu unicat si consonantic prin compozitie se traduce chiar de catre marele maestru Einstein: „Eu sunt cel care exist prin Mine Insumi !” (IHWH = Iahweh sau Iehova, in pronuntare laica.)
    Sunt convins ca…dincolo, Albert Einstein, a stat foarte mult de vorba cu Sfantul Apostol Pavel, cel pe care regretatul Petre Tutea il numea „toata filozofia Europei…”; apostol care spunea despre lumea de dincolo: „Cunosc un om in Hristos, care acum patrusprezece ani, a fost rapit pana la al treilea cer (daca a fost in trup, nu stiu; daca afost fara trup, nu stiu; Dumnezeu stie). Si stiu ca omul acesta (daca a fost in trup sau fara trup, Dumnezeu stie), a fost rapit in rai, si a auzit cuvinte care nu se pot spune, si pe care nu-i este ingaduit unui om sa la rosteasca…” (2 Corinteni 12:2-4).
    Tot in lumea de dincolo, sunt sigur ca l-a intalnit si pe „Apostolul Iubirii” (apostolul Ioan), care la fel afirma si el in 1 Ioan 3:2: „Preaiubitilor, acum suntem copii ai lui Dumnezeu. Si ce va fi nu s-a aratat inca. Dar stim ca atunci cand se va arata El (Isus Hristos), vom fi ca El: pentru ca IL vom vedea sa cum este !” sau: in Ev. dupa Ioan cap 1:4:” In El (Isus Hristos) era viata si viata era lumina oamenilor”; iar in versetul 14:” Si Cuvantul S-a facut trup si a locuit printre noi, plin de har si de adevar. Si noi am privit Slava lui, o slava intocmai ca slava Singurului Nascut din Tatal !”
    Probabil ca apostolii acestia l-au „instruit” pe Einstein sa spuna:”Acum vedem ca intr-o oglinda (holograma) cu chip intunecos ; dar atunci vom vedea fata in fata. Acum cunosc in parte, dar atunci voi cunoaste deplin…” (! Corinteni 13:12)
    Oricum, Domnul Isus Hristos avertizeaza asupra unui posibil scepticism umanoid :”Daca v-am vorbit de lucruri pamantesti si nu credeti, cum veti crede cand va voi vorbi despre lucrurile ceresti ?” (Ev. dupa Ioan 3:12)
    El, IHWH, Dumnezeu Tatal, revelat prin Fiul Sau intrupat, ne-a facut un mare cadou, dintre noi, pentru noi,; un geniu pe nume Einstein care sa ne vorbeasca despre lucrurile de dincolo in termeni acceptabili, accesibili si verificabili, prin ecuatii si formule. Si totusi, inca batem pasul pe loc, nomazi, la periferia cunoasterii…

  4. Gabi, m-ai facut sa zambesc si imi face bine.Sincera sa fiu, nu mi-ar fi trecut prin cap sa-i iau si eu un interviu lui Einstein, desi ma fascineaza acest geniu si mi-ar placea sa inteleg cat mai multe din teoriile lui.Cred ca pe unele le inteleg fara a stii asta. 🙂
    Toate cele bune!

Lasă un răspuns

