Charging! Do not disturb! :D


Iata, anotimpul sufletului meuvaraa sosit. Imi era atat de dor de caldura, de cerul senin vibrand intr-un albastru electrizat de energie, de spirele incinse ale bobinei ceresti-Soarele-, de vacanta.

Este un nou inceput si un nou sfarsit al stresului. Vara nu face parte din an. Este pauza pe care o iau, ca sa ma desprind complet de anul 2010 si sa TRAIESC! Intrerupatorul e la mine si vacanta nu se termina decat in 15 septembrie cand butonul meschin de „Stop” se apasa, deci, pana atunci, I really don’t care.!!! 😀

Am deschis circuitul bucuriei si astept din clipa in clipa ca fluxul fericirii sa patrunda prin rezistorul vietii mele.

Sunt conectata direct si incontestabil la sursa de energie. Cablurile care ma alimenteaza fac legatura intre inima mea care pulseaza si cer. Practic, sunt in priza! 😉

Nu mai sunt un boboc, sunt pe a XII-a. Viata se vede altfel….de aici de sus, din ultima clasa pe care o mai am sa o parcurg din liceu.

Sufletul mi-e incins de atata veselie si caldura, sunt aproape sa explodez si sa ma impart in o mie de zari ca sa vad intreaga lume intr-o vara. La 18 ani, caldura inimii se simte altfel.

Mi-am pus termometru pe inima si am 50 ° C. E canicula in casa spiritului meu.

Nu sunt incarcata complet, de fapt, curentul electric al verii de abia a inceput sa treaca prin acumulator, so,

THE BATTERY IS CHARGING! 🙂

Aceasta a fost lectia de fizica! Now, relax and enjoy your flight! 😉

PS: Mi-am luat baterii din acelea bune, care dureaza: DURACELL. Nu vreau sa raman in pana ca iepurasul epuizat din reclama! 😀

O melodie care a dat startul verii in viata mea:

Si genial…

43 de gânduri despre “Charging! Do not disturb! :D

    • Iti multumesc frumos pentru urari…
      Hmm, deziluzii? Incerc sa ma feresc de ele, dar daca totusi voi avea parte si de ele, sper sa fie cat mai putine (inspre deloc), cum ai spus si tu! 🙂

      • Frigurosilor…….vara e cea mai buna si doar pentru faptul ca te lasa sa faci plaja si baie in voie!

        In ce luna v-ati nascut? 😉

        Fiti bucurosi ca ati mai dat 2 kg (de haine) jos.

        😀

      • Baie poti face in orice anotimp… ca de asta exista piscina.
        Plaja o refuz de mii de ori… plus orice forma de stat in caldura afara.

        Care 2 kg de haine? Ca bluze subtiri si tricouri, pe sub geaca eventual, port si iarna.
        Asa ca nu e problema… iar daca s-ar putea sa port mereu trenciuri, n-as refuza.

        Nu vad ce legatura are cu data nasterii. Cert e ca nu suport sub nicio forma caldura. Nu e deloc placut. Iarna macar pui o haina pe tine, ceva… vara ce faci? Scoti pielea? 😆 😀

  1. Pingback: PARIU «
    • Eu ma stresez si la liceu….
      Nu o duc asa de bine….in anul acesta am slabit 6 kg din cauza stresului scolar si a oboselii.
      Cand esti la un colegiu si nu la liceu, si ai examene peste examene, viata nu e chiar atat de roz, desi nu ma vait.

      Daa, acum ca e iunie, O DUC BINE! 🙂

      • Stresul… no good!
        Mai bine incerci sa il elimini sau sa il diminuezi. Si eu am avut niste problemioare si nu stiam din ce cauza erau, pe urma am aflat de la un doctor ca se datorau stresului.
        Nu pot decat sa iti doresc o vacanta placuta si sa te distrezi pe cinste! 😉

    • Nu stiu daca sa spun „Multumesc!”
      Recent am auzit ca e bine ca atunci cand ti se ureaza bafta sa zici „Rahat!”, pentru ca altfel vei da faliment.
      Nu ma iau eu dupa superstitii ca acestea, dar totusi, RAHAT! 🙂

      Am nevoie de bafta si de distractie adevarata! 😀

  2. Vacanță minunată, indiferent dacă mai ai de învățat! Cred că învățătura e un fleac pentru tine! Cireșe, căpșuni și…un sărut îngeresc în vară! Vara e frumoasă, dar lângă mare sau piscină, la umbra terasei cu trandafiri, sub umbrelă, lângă tufele de zmeură, cu o înghețată și un pahar de summer wine (fără alcool) aburit, cu gheață și cireșe alături! yummy! 🙂

    • Urarea ta imi deschide poarta spre o vara promitatoare, exact asa cum imi doresc sa fie. Cirese (yummi), capsuni (am alergie la ele), sarut ingeresc (why not? sureeee! ;)).
      Mi-ai facut pofta si mai mare de vara si de mare, inghetata, etc. 😉

  3. @ DianaEmma:

    Saracuta de tine :(, imi pare rau ca nu te poti bucura de adevarata frumusete a verii de care multi oameni sunt indragostiti.
    M-am speriat cand am citit ca nu suporti plajele si caldura…. 😯
    Sper din tot sufletul ca nu ai avut parte de experiente neplacute cu minunatul Soare…sper ca nu ti-ai ars candva pielea si ti-ai cheltuit toti banii pe iaurt. 😀
    Eee, stii cum e, Sorelul poate fi uneori cam cranky. 🙂

    Imi plac piscinele, dar mai mult marea, oceanul, raurile.
    Din piscina poti lua ciuperci, bacterii, faci baie in **** altuia. Le cam evit, desi am fost cazata la hoteluri de 4 si 5 stele unde m-am bucurat in piscinele luxoase si curate.

    Neeh, nu scoti pielea. Iesi cu sticle de apa afara si te uzi pana te racoresti. Eu asa faceam acum cativa ani. Vreau sa repet acest lucru NEAPARAT vara asta!

    😀

    • Nu vad ce e asa rau ca nu imi place vara?

      Nu am avut experiente neplacute la plaja si caldura, ci doar cele care le-am avut, nu mi-au placut, nu as starnit nimic deosebit
      Prefer de o mie de ori sa merg pe munte, sa ma catar, decat sa stau o ora pe plaja. Mi se pare pierdere de timp.

      In apa de mare, in care ma scuzi, intra toata lumea, inclusiv toti nespalatii si chiar se urineaza copiii, nu e apa altuia?
      Apa de mare e la fel de murdara, poate uneori mai murdara decat orice apa de piscina.

      E chiar asa greu de crezut ca oamenii au gusturi diferite, nu sunt toti taiati din acelasi tipar sa aiba aceleasi preferinte? 😀

  4. Exista o perioada de abandonare a”pufului”, o etapa tranzitorie de la boboc la… anotimpul propice zborului. Dupa cum singura constati, ai inceput sa lepezi puful bobociadei, constati ca ti-au crescut…penele pentru zbor… De-acum, exersezi doar rulajul pe pista de zbor a visului tau care se vede la fel de concretizat, din moment ce iti consulti…”jurnalul de bord…” Esti in clasa a XII-a, deci trebuie sa realizezi viteza de zbor in unitati de „match”: match 1, match 2, match 3, match 4…(dar asta tine de viteze hipersonice). Azimutul implinirii tale se afla foarte aproape de tine, la indemana ta, in sufletul tau plin de optimism, plin de speranta si incredere „in lucrurile nadajduite”. Intinde-ti doar aripile din ce in ce mai des si obisnuieste-te cu zborul. Dupa ce vei atinge plafonul zborului de croaziera, pune-ti modulul sufletului pe… pilot automat, dar nu inainte de a mai verifica inca odata coordonatele. Vei ameriza in lumile nebanuite ale cunoasterii…chiar daca acum „vedem doar ca intr-o oglinda cu chip intunecos…” Fii sigura ca exista o clipa a privirii tuturoa lucrurilo visate si nadajuite, „FATA IN FATA „!

Lasă un răspuns

