Melodia mea…

Melodia mea nu dureaza 3:14, de fapt, ea nu se termina…

Fiecare nota muzicala care compune cantecul meu, se ascunde in vant, in textura rigida a pietrelor, in sideful scoicilor, in nisipul umezit si incalzit de soare, in apa limpede, in urmele pasilor mei.

Melodia mea e viata mea.

Nu am auzit un cantec mai frumos, o armonie mai mareata, un acord mai sublim…

Melodia mea sunt eu;

sunt eu,  asa cum sunt. Iubesc fericirea si imi accept imperfectiunile, sunt eu si nimeni nu va schimba aceasta.

Ma impotrivesc vantului, insa ii absorb puterea, nu ma tem de caldura Soarelui, ci ii sorb fiecare raza…

Melodia mea se ascunde in ochii mei.

Ei sunt negri, sunt misterul pe care il ascund. Ma plac asa cum sunt: uneori deschisa, alteori invaluita in necunoscut, uneori fericita, alteori trista, insa mereu plina de iubire…

Melodia mea sta in mainile mele:

in fiecare pumn de lacrimi pe care il iau din marea de andezit a tristetii si pe care il purific in palme, in fiecare sclipire pe care o prind intre doua degete, in finetea mainilor mele…

Melodia mea sunt eu.

Imi place cum suna si as vrea sa nu o uit. O  iubesc, caci o aud zi de zi… Melodia mea sunt eu;  sunt o mica parte din simfonia care ma inconjoara…

Melodia mea…

(Soundtrack-ul filmului „The Last Song”, adaptat dupa superba carte a scriitorului Nicholas Sparks. De abia astept sa pot sa-mi descarc filmul, si nu in varianta CAM, ci AXXO. Ooops, am spus „descarc”? 😉 ).

48 de gânduri despre “Melodia mea…

  1. citesc Octavian Paler, Viata pe un peron si sunt la pagina unde spune ca noi suntem ca un cantec pe care, nu-l putem da niciodata inapoi ca sa ascultam ceea ce poate ne-a scapat. cel putin eu asta am inteles.

    din pacate mi se incarca greu pagina si nu pot sa ascult melodia.

    • Da, interesanta si adevarata abordare a cantecului vietii noastre, in conceptia lui Octavian Paler.
      Asa este…nu putem sa reascultam parti frumoase din cantecul vietii, nu putem sterge nimic deci nici cantecul de lebada… 🙂

  2. Melodia ta e divină! Mă refer la cea compusă de tine, cu sinceritate și dragoste de viață.
    Miley e acum favorita fiicei mele, așa că îi știu tot repertoriul!
    Îți doresc o săptămână frumoasă! 🙂

  3. Daca as fi MAI DEMULT nu as fi fost nici posesiv nici nesimtit nici agasant nici oricum nu ti-ar placea! Cum ar putea fi un barbat ,,asa” cu o femeie atit de frumoasa ca tine!

  4. Melodia mea… viata mea. Daca nu ma insel O. Paler facea o asemanare superba intre viata si o melodie… asa e si viata incepe usor, lin, are un punct culminant, unele secvente se repeta doar ca nu sunt aceleasi, si apoi…. totul se termina la fel de lin >:D<

  5. 🙂 Tot legat de o melodie mi-a trimis raspuns urmatoarele : Sakurairo Mau Koro (桜色舞うころ, lit. When the Cherry Blossoms Color Flutters?) is Mika Nakashima’s 14th single. This song is a lyrical and heartwarming love song about lovers parting in springtime. Mika uses her extraordinary singing skills, blending her tender vocals with the stirring piano and strings accompaniment. Singer/songwriter Kawae Minako was inspired by Mika’s strong presence and wrote the song in a day. In stanga daca vrei sa canti si tu,iar in dreapta traducerea 🙂 Enjoy http://www.cherryblossom-garden.com/3/nakashimamika-eng3.html

    • Nici nu-ti dai seama ce bucurie mare mi-ai facut!
      😛

      Flori de cires scutura gandu-mi pentru a ajunge mireasma multumirii si la prietena ta, care si-a facut timp pentru mine si a tradus ceea ce canta frumoasa japonezoaica in videoclipul primit de la Gadmadreams, la un comment.

      Spune-i te rog, ca-i doresc o casnicie fericita!

      Banuiam eu ca-i un cantec de dragoste… 🙂
      De ce oare nu ma mir de faptul ca cel care a compus piesa, atat versurile cat si muzica, Kawae Minako, nu a avut nevoie decat de o singura zi pentru aceasta, datorita puternicei prezente a cantaretei Mika Nakashima? 😀

      Ma voi bucura mai mult de ea la sfarsit de saptamana…adica sa cant si eu… 😀

    • Chiar daca fiecare dintre noi are instrumente muzicale preferate, ale caror sunete vrajesc inima, impreuna facem o orchestra, cantand armonios frumosul, in toate formele lui.

  6. Wow, scuze, Gabriela, nu înţeleg de ce s-a „pinguit” atât de mult text! Nu asta a fost intenţia mea şi, de altfel, este prima dată când mi se întâmplă. Nu am vrut să mut articolul pe pagina te de blog. 🙂 Aşa a plecat, pur şi simplu. Poţi să editezi comentariul şi să scurtezi din el.
    Mulţumesc! 🙂

  7. Poporul roman si poporul evreu au in comun cel putin patru trasaturi specifice: cobilita…, folclorul, credinta in Dumnezeu si spiritul poetic.
    Daca ar fi sa compar marturia Gabrielei despre fiinta umana cu o „simfonie” personala, specifica fiecarui individ in parte:
    „ma plac asa cum sunt:uneori deschisa, alteori invaluita in necunoscut…melodia mea sunt eu; sunt o mica parte din simfonia care ma inconjoara…”,
    marturisirea ei se poate compara cu un crampei dintr-o poezie ebraica: „Iata ca nici chiar intunerecul nu este intunecos pentru Tine; ci noaptea straluceste ca ziua, si intunerecul ca lumina. Tu mi-ai intocmit rarunchii (rinichii), Tu m-ai tesut in pantecele mamei mele. Te laud ca sunt o faptura asa de minunata. Minunate sunt lucrarile Tale, si ce bine vede sufletul meu lucrul acesta !”(Psalmul 139:12-14) Niciodata nu mi-a placut sa am retineri cand vine vorba de a ma indentifica cu ceva spiritual, ceva ce tine de Creatorul Suprem: omul ca fiind coroana creatiunii !. De aceea am indraznit comparatia dintre „melodia” Gabrielei cu ce POATE SPUNE OMUL CARE-L RECUNOASTE PE DUMNEZEU CA FIIND MARELE COMPOZITOR ABSOLUT DIN UNIVERS: UNIC SI FARA ECHIVOC! De aceea, „pica” bine cuvintele Gabrielei: „Nu am auzit un cantec mai frumos, o armonie mai mareata, un acord mai sublim…!”
    Nu poate sa fie decat adevarat ! Sa-ti compari fiinta cu o simfonie nu este altceva decat o simfonie plina de bun simt, respect si mai mult decat atat, evlavie si adorare fata de Creator!

Lasă un răspuns

