Si altii ca noi, si noi ca altii

Desi fiecare dintre noi se deosebeste de celelalte persoane prin acel farmec aparte, prin acel caracter unic, totusi, fizionomic si uneori chiar si din punct de vedere comportamental toti avem una sau mai multe „clone” ascunse undeva in lumea larga.

Iata cateva dintre personalitatile cu care seman foarte bine (conform acestui site):

1. Shirley Temple

2. Cate Blanchett

3. Brenda Song

4. Delta Goodrem

5. Hunter Tylo


6. Kelly Brook

7. Woranuch Wongsawan

8. Alyson Hannigan

9. Michelle Kwan

10. Sung Hi Lee


11. Norkys Batista

12. Amisha Patel

13. Zhang Ziyi

14. BoA

15. Ayumi Hamasaki

Se pare ca am cate putin din trasaturile fizionomice ale fiecareia dintre aceste domnisoare faimoase. Precum bine puteti observa, majoritatea personalitatilor cu care seman sunt japoneze. De mica lumea imi spunea ca sunt o adevarata japoneza. Nu pot decat sa ma mandresc cu acest lucru. 😆 :mrgreen:

Si totusi, cel mai bine seman cu cea de-a 16-a domnisoara:

16. Gabriela Elena

😉

72 de gânduri despre “Si altii ca noi, si noi ca altii

  1. aha… si eu seman cu Apolo Anton Ohno ala…. mai ales in prima fotografie..(un gura-casca)=)) =)) .. am parul lung ca el, am si cioc..aveam si barda(cand eram tanar fecior =)) 😀 )…. si mai seman eu si cu altii, dar nu am stat sa ii controlez! 😉 si cu Eminescu ….
    Dar acu chiar is curios… am sa fac o cautare … sa vad!!

    • Really? Semeni cu Apolo? Wooow…. 😯 I’m shocked! Super sweet! 😉 I so like the guy! 😳

      Pe langa plopii fara sot
      Adesea am trecut
      Imi cunosteam vecinii toti
      Pe Black Angel nu l-am cunoscut! 🙂 (….pentru ca facea schimb de fizionomii cu Eminescu) 🙂

  2. Chiar semeni cu o japan girl. Dar am o intrebare:)) Care-i diferenta (la fatZa) dintre o japoneza si o chienzoaica.. sau chiar o koreanca ? 😀

    • Multumesc! Deci se observa asemanarea! 😉

      Well, diferenta dintre o chinezoaica/koreanca si o „japonezoaica” se observa foarte bine.
      O chinezoaica are ochii mici, drepti, fata turtita, rotunda, nas mic (aproape inexistent :)), sunt scunde, tind sa fie grase si au culoarea pielii mai galbuie.

      Japonezele pe de alta parte, au o inaltime normala, pielea este alba, au ochii migdalati (se vad pupilele), au buzele simetrice, au fata ovala.

      Google it, for further questions! 🙂
      😆 Este imposibil sa incurci cele 2,3 nationalitati.
      Sper ca ti-am putut fi de ajutor cat de cat! 😳

      • Nici eu… dar acum ca ai detaliat, are logica si sunt amanunte pe care le-am observat si eu, fara insa a le da importanta pana acum. E bine de stiut 🙂

    • Doamne fereste sa fiu altcineva. Iti dai seama? Cand ma plimb pe strada, sa ma intalnesc cu persoana mea si eu cu mine sa purtam o discutie gen:
      „Buna, Gabriela!”
      ‘Buna, Gabriela”
      „Eu sunt Gabriela”
      „Ba nu, eu sunt Gabriela”
      „De ce vrei sa fi Gabriela?”
      „Pentru ca sunt Gabriela”
      „Vezi-ti de treaba, eu sunt Gabriela”
      „Bine, pa Gabriela”
      „Pa, Gabriela”
      🙂
      Doamne apara si pazeste! 😆 Ar da ceva de gandit celor din jur! Adica, as fi cam „hakuna matata” la cap! 🙂

      De aceea am si incheiat articolul cu fraza:”Si totusi, cel mai bine seman cu cea de-a 16-a domnisoara”. Sunt eu, si nimeni nu ma poate inlocui, desi nu strica sa stim cateodata cu cine semanam. Avem ocazia sa dam autografe! 😉

    • Multumesc! 🙂 Ma simt flatata
      …..desi ai fi putut sa pui inaintea fiecarui adjectiv cate un „extrem de” 😆 (nu si inainte de „unica” pentru ca ar fi fost pleonasm”)

    • Well, e Apolo Anton Ohno! Este atlet (short track speed skater), actually, e atletul meu preferat.

      Ca tot ai intrebat, tin sa te anunt ca va urma un post despre el din care poti sa afli mai multe informatii!

      Nu cred ca este antipatic! Mie mi se pare destul de sweet! Cand se afla in conferinte de presa, tinde uneori sa se repete, dar este un om foarte talentat, inteligent si ambitios! 🙂

      BTW, in imaginea de la comment esti tu? 😳

  3. Japonia fascineaza…
    Fie că este vorba de literatură, de istorie, de arte marţiale sau de arte vizuale, lumea niponă a fost şi este o mare generatoare de pasiuni.

    Ceva frumos pentru tine si cei care-ti citesc articolele:

    • Intr-adevar, Japonia este o tara care exceleaza in multe lucruri: frumusete, arta, maniere s.a.m.d.

      Mama mea este o adevarata admiratoare a acestei tari. Iti dai seama ce mandra si bucuroasa trebuie sa fie ca are un exemplar „japonez” in casa: pe mine! 🙂

      Cred ca atat de mult i-a placut Japonia, incat genele „s-au vorbit pe-nserat” si au decis sa imi dea un japan look. ThanX mom! 😛

      Multi stiu despre ikebana (arta aranjarii florilor), insa putini stiu ca multi japonezi isi dedica viata acestui lucru si fac din aceasta arta un „lifetime job”.

      Cha no yu (ceremonia ceaiului) este din nou cunoscuta pentru impecabilitate.

      Origami sau arta plierii hârtiei a cucerit lumea in repetate randuri precum si Haiku (o forma unica si traditionala japoneza de poezie).

      Si inca un lucru: Gheisele…

      Gheisha este o „artista” sau o „persoana a artelor”.
      Cu toate acestea exista si asa-numitele Onsen geisha (gheisa de bai, onsen însemnând bai termale) care sunt de fapt prostituate, neavând nici pregatirea artistica si nici nivelul de rafinament al unei gheise adevarate. Totusi, multa lume asociaza denumirea de „gheisa” cu definita de „femeie usoara”, pentru ca nivelul de cultura este mai scazut.

      De secole, gheisele japoneze au fascinat atat barbatii, cat si femeile, prin frumusetea lor neobisnuita si mereu invaluita in mister. Ani de munca sustinuta si autodisciplina impusa le-au transformat in fapturi rafinate, dar sub straturile bine stranse ale kimono-ului care le infasoara, sub masca neutra a machiajului ei, se afla o femeie in carne si oase, cu propria sa poveste, cu dezamagirile si visurile sale.
      Multi japonezi obisnuiau sa invete de la o gheisa experimentata ceremonia ceaiului, diverse arte, muzica, dansul, conversatia, dar si sa flirteze si sa creeze aparenta de inocenta si sensibilitate.

      Maiko este un stadiu foarte apropiat de gheisa propriu-zisa si in care tehnicile de seductie sunt mai elaborate. Atunci cand se numeste maiko, o ucenica gheisa isi perfectioneaza abilitatile, studiul instrumentelor muzicale, cantecelor si dansurilor traditionale, literatura si arta de a recita poezii. Toate aceste stadii, inclusiv scoala, se parcurgeau in case speciale de gheise, care de cele mai multe ori se aflau in competitie.

      Acesta a fost un mic istoric al lumii japoneze! 🙂
      Multumesc pentru video! Imi place mult melodia! 😉

      • Superba melodia si videoclipul! Mi-ai spus ca te intereseaza versurile. Ii voi trimite prietenei din japonia si iti voi spune raspunsul. Momentan doar ce a avut nunta si e in luna de miere, asa ca mai asteptam 🙂

  4. @ un nou sens: intotdeauna dupa ploaie urmeaza si zile in care te scalzi in raze calde de lumina.

    Dupa un necaz, apare intotdeauna o bucurie!
    Iti doresc mult curaj, fericire si have faith! 🙂

    • Nu imi pot imagina o constatare mai frumoasa decat aceasta. Iti multumesc! 😳
      Intr-adevar, sufletul e cel mai important pentru ca nu trece ca si frumusetea.
      Iti multumesc foarte mult pentru apreciere! Hugs! 🙂

  5. Da, este adevarat ! Dupa cum a spus si Gadmadream, Japonia fascineaza prin frumusete, cultura, arta, filozofie dar mai ales surogat la tot ce este autentic si original ! De la ei avem si…greva japoneza dar, ce pacat, este fara efect in societatea, cultura si mai ales in mentaliatea noastra mioritica !
    Cat despre Gabryellehellen, ea este autentica prin comparatie cu…clonele afisate alaturat inocentei, igenuei si cald-naturalei posesoare de blog…
    Fara sarcasm, celelalte japoneze si nu numai, din respect pentru naturaletea Gabryellei, isi pot face de pe acum un …reusit „sepukku…”
    Una este sa fii frumoasa prin naturalete si alta este sa fii frumoasa prin cosmetizare, prin darea epidermei faciale la…”argasit” si apoi la „tabacit” cosmetic !
    Fals, de zece mii de ori, fals ! Neintelesul Othelo, exclama convingator si cunoscator ca: „Frumosul nu este mai adanc decat pielea…! „Howgh”, zise apasul si-i lua scalpul bietei fete palide…

    • Eee, saracele fete! Sa-si faca sepukku? 😆 Nici chiar asa!
      Oricum, le doresc multe „succesuri” in a se perfectiona macar intr-un domeniu. 😉

      Multumesc pentru periuta! M-a gadilat si mi-a placut! 🙂

  6. Salut!Ma numesc Vlad si sunt de la Radio Whisper (anti manele) un radio dedicat bloggerilor si celor din jur.
    Felicitari pentru blog chiar este frumos.Incep sa il citesc cu drag.
    Noi cei de aici de la radio whisper promovam articole la diversi bloggeri si astazi am promovat un articol de-al tau am spus si sursa de unde vine articol am deschis si un subiect pe acest articol.Poti sa ne recomanzi orice articol si noi o sa il promovam.
    Noi o sa iti adaugam link daca ai avea placerea si ai dori sa ne sustii cu acest proiect de radio,sa facem o posibila colaborare.
    Vrem sa iti luam interviu daca ne acorzi timpul tau si o sa incepem sa luam la mai multi bloggeri minunati si foarte multi sunt plin de idei,sa vedem cum gandesc,noi suntem aici on cu muzica pentru voi.
    Avem in vedere sa facem o treaba buna si fara tine si fara bloggeri nu putem de asta trebuie sa ne ajutam unul pe altul.Poti propune orice articol pentru radio whisper.
    Suntem Respectosi,ajutam unde este nevoie si am dori sa vorbim; poti adauga id-ul nostru radiowhisper_com schimbam o vorba,o ideie etc.
    P.S:(Avem nevoie de oameni in radio sa fim cati mai multi sa facem o echipa mare cred ca ai un talent aparte si poate ai vrea sa ne ajuti in domeniul care iti place tie).
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam.Nu am scris site-ul sa nu zici ca facem spam e un mesaj adevarat si gandim inainte de-a scrie! Si suntem alaturi de tine.
    Iti multumesc pentru timpul acordat!Vorbim pe meseneger pe id-ul radiowhisper_com sau ne poti scrie pe radiowhisper_com@yahoo.com.Iti uram numai bafta in ceea ce faci!Cu stima Vlad. O Zi Buna!

    • Iti multumesc pentru promovare, pentru aprecieri si pentru invitatia de a colabora cu voi.
      Momentan nu am timpul necesar pentru a ma ocupa si de alte proiecte in afara de acest blog, insa ma voi gandi la o eventuala colaborare cu voi, care sper sa fie benefica atat voua cat si mie.

      Pentru mai departe, as dori sa va rog ca alta data cand veti mai vrea sa imi promovati un articol, sa ma intrebati pe mine intai. Drepturile de autor se respecta. E o regula generala.
      Ceea ce scriu aici pe blog sta sub semnatura mea, deci, in consecinta nimeni nu poate sa preia nimic de aici fara acordul meu.
      Multumesc!

      Apropos, care este frecventa radioului vostru? 😉
      Poti sa-mi mai dai detalii despre radioul vostru?

  7. Constat ca am trait in ignoranta. Dintre toate imaginile insiruite, doar doua imi sunt famiriare: 1 si 16.
    Realizez ca frumusetea este in largul ei in ceea ce te priveste.
    Ipostaza in care esti surprinsa merita disecata. Este una dintre situatiile in care regreti faptul ca aceste imagini nu mai au sansa ingalbenirii datorate trecerii timpului….

    • Wow! Intr-adevar o apreciere de milioane!

      Poate voi gasi o tema mai galbuie pentru acest blog, ca sa se ingalbeneasca putin si fotografiile! 😉

      Iti multumesc frumos pentru tot! 😉

  8. E foarte simpatic site-ul, incercasem si eu mai demult cu mai multe poze chiar, curiozitatea mea isi facea de cap ;))
    Cel mai adesea mi-a aratat ca seman cu Penelope Cruz… Eh, de unde atat noroc pe capul meu? :))

  9. Pingback: Blog Okidochi.com

Lasă un răspuns

