De ce Tae-Bo?

Precum usor puteti observa de la inceput, diferenta dintre sportul Tae-Bo si cel autentic tiganesc „Tai-o, mo’!” este incontestabila. Amandoua sporturile imbunatatesc conditia fizica, doar ca primul este practicat de catre persoane respectabile, in sali special amenajate, iar cel de-al doilea este practicat de catre rromi oriunde, cu conditia sa fi furat ceva, conditie care poate fi satisfacuta fara nici o problema, care este. 😀

„Tae-Bo” si „Tai-o, mo’!” se pot practica la bustul gol sau in slip. Disciplina personala este necesara doar in cazul primului sport. In cazul celui de-al doilea este necesar doar sa fi iute de picior, dar mai intai, iute la maini (if you know what I mean 😉 ), ca sa ai motiv sa fugi.

Pentru „Tai-o, mo’!” trebuie sa posezi o figura relativ tembela pentru a prezenta o aparenta inocenta in caz ca esti prins „pe teren” si esti in pericol de disciplinare fortata.

S-a dat liber la turnulete si cupole, la cat mai mult aur, care la rromi este ca plasticul la romani: il au din belsug. Diferenta este ca ei isi confectioneaza coroane, ghiuluri si alte bling-blinguri din aur, iar noi, din plastic putem sa ne confectionam pubele in care sa fie adunate gunoaiele pe care acestia le arunca „pe langa”. Pacat insa ca „valorile culturale” tiganesti nu si-au cunoscut si ele pubela in poporul roman, ci dimpotriva, acesta si le-a insusit cu mult drag, pana acum.

Nu am nimic cu poporul rrom, insa faptul ca trebuie sa se conformeze unor legi ca toata lumea, NU INSEAMNA DISCRIMINARE. Pana nu se va lua atitudine, Romania va fi numita in continuare „Tara tiganilor”.

In fine, pana la urma daca alegem un sport dintre cele doua, acela va fi Tae-Bo, nu? 😀

37 de gânduri despre “De ce Tae-Bo?

  1. Păi atunci când vezi unul cu o astfel de cruce pe piept şi când te mai loveşti şi de alţii ca al în destule locuri – unii chiar puşi pe scandal – cum să nu te ia cu friguri, ca să nu spun mai mult?

    • Daca tu ai inceput cu „mo Gabriela”, hai ca m-am mai interesat si eu …sa-ti spun si eu fro cateva:

      Baftalo mo, pralea! 🙂
      So mai care, mo pralea Ondin?

      😆 :P: 😆

      Iti multumesc pentru aprecierile tale sincere! 🙂

    • Indiferent cum ar fi, comediantul acela francez nu avea voie sa faca asa ceva; este imoral la adresa poporului roman.
      Am auzit ca noi am fi dat o replica:
      Salutul lor, poporului francez, este cu mainile ridicate deasupra capului, in semn de predare, SALUTUL UNOR LASI CARE NU LUPTA CI DOAR SE PREDAU.
      Daca se cauta pe Google, la”victorii ale poporului francez esti directionat la infrangeri, capitulari, fuga…”, am inteles ieri dintr-o emisiune TV ca acesta ar fi raspunsul nostru la gluma facuta de ei… 😛

  2. Esti exraordinara Gabriela ❗
    Abordezi o gama atat de diferita de subiecte…
    Ma uimesti!
    M-a distrat aceasta comparatie imaginata de tine!
    „TAE-BO vs TAI-O, MO”! 😆
    Mai vrem….

  3. Buna, Gabrieluta, daca imi permiti sa-ti spun asa, de drag! 🙂

    Vizita mea este absolut intamplatoare pe blogul tau si vreau sa spun ca ii datorez mii de multumiri acelui impuls care m-a determinat sa dau click pe adresa blogului tau pe care am gasit-o cautand ceva pe Google.

    Nicidecum nu va fi ultima vizita. Te voi urmari constant, promit. 🙂

    Esti o mare stea in devenire. Scrisul este unul din atuurile tale, precum si umorul, ironia, sensibilitea. Viitorul iti surade inca de pe acum. Esti o combinatie exceptionala intre frumusetea fizica si cea suflteteasca.

    Numai bine!

    Coraline

    PS: Eu mi-am inchis blogul de ceva timp, dar nu-i nimic, Gravatarul mi l-am pastrat. 😀

    • Thank you Google! 😀

      Well, complimentele tale m-au magulit, in consecinta iti scriu de pe spate! 😀

      „Esti o mare stea in devenire. Scrisul este unul din atuurile tale, precum si umorul, ironia, sensibilitea. Viitorul iti surade inca de pe acum. Esti o combinatie exceptionala intre frumusetea fizica si cea suflteteasca.”

      Wow, ma bucur ca ma apreciezi atat de mult. 😀

      Te mai astept cu mult drag si alta data.

      PS too: De ce ti-ai inchis blog-ul?

  4. Lantul si crucea omului din dreapta (ca sa nu-i zic tigan) cantaresc mai mult decat mine.:))
    Apropo de Tae Bo… Eu practic de o luna si-mi place foarte mult.:D

    • Tiganul face orice pentru a practica un sport pe gratis: decat sa ridice haltere, mai bine ridica niste cruci de aur, nu? 😀

      E frumos Tae-Boul 🙂 zici, huh? Si eu vreau sa ma inscriu la Aerobic si Pilates, insa nu stiu cand mi se va elibera programul! 😦

  5. Sa te inscrii!!! Eu fac Aerobic si Tae Bo, si de saptamana viitoare o sa incerc si Pilates, doar din curiozitate. Tae Bo e mai greu decat aerobic. E mai antrenant, dar mie-mi place mult. Sunt bune pentru destindere, mentinere. Pilates am inteles ca e mai greu decat ambele de mai sus.:)) Hmm, oi vedea saptamana viitoare. O sa te anunt.:D

Lasă un răspuns

