Follow your dream!

Fiecare dintre noi traim pentru a ne implini un vis, cel care ne face sa vibram de fericire. Unii dintre noi supravietuim datorita acelui vis.

Am atatea dorinte, atatea idei dupa care „mi-as proiecta viata”. Sunt o visatoare autentica, iar acest lucru parca ma intregeste. Visul este cel care lipeste la loc toate cioburile sparte care s-au desprins din mine.

Familia mea este o familie care mereu m-a sustinut in a lupta pentru a-mi atinge dorintele si mai apoi pentru a le pastra.
Familia mea este cea care ma ridica mereu cand sunt cazuta, iar atunci cand sunt pe culmile vietii, ma incurajeaza sa incerc si a zbura.

„Nu inceta sa visezi!”, mi-a spus si mama si tata si matusa si bunica. Si nu incetez sa visez. Ba din contra, alerg pentru ca visul meu sa devina real. Inca nu am terminat cursa, inca visul meu e doar de proportii spirituale.

Soarele nu e chiar atat de departe. Dar de unde vei stii acest lucru daca nu vei intinde mana inspre el, incercand sa-l apuci?
Asa e si visul tau: aproape, insa trebuie ca tu sa mergi inspre el. Visul e mereu pus inaintea ochilor tai, ca sa-l vezi, deci inaintea ta. Mereu va fi in fata ta daca nu vei grabi pasul.

Nimeni n-ar fi crezut ca omul va ajunge pe Luna pana nu s-a facut primul pas pe ea!

Visul e culoarea care face diferenta dintre tristete si fericire, iar daca ai acea culoare, viata ta va inflori, iar tu vei radia de bucurie!

Nu lasa pe nimeni sa-ti defineasca visul, sa ti-l limiteze! Tu esti singurul care poate sa-i dea dimensiuni cosmice! Tu esti singurul care prin puterea dorintei poate umple visul cu imaginatie. Visul are un singur stapan, TU!

Follow your dream! Make it possible! 🙂

28 de gânduri despre “Follow your dream!

    • Daaa, atunci cand deschidem portile sufletului, VISUL isi deschide aripile indraznete, cutezand in a explora inaltul de unde-i vine echilibrul!

      Si tie iti doresc vise implinite in realitate!

  1. „Familia mea este cea care ma ridica mereu cand sunt cazuta, iar atunci cand sunt pe culmile vietii, ma incurajeaza sa incerc si a zbura.”

    Intinde-ti aripile, Gabriela si zboara!
    Alege sa ai vise indraznete, teluri inalte si zboara ca si vulturul spre inaltimi!

    Sunt atatia care se opresc la a scurma tarana din curte, ca si gaina, neputand decat sa imite frant, zborul… 😦
    Idealurile neinsemnate ne fac sa uitam sa mai privim in sus, sa ne dorim sa zburam cu adevarat! 🙂

  2. Buna, visele au o mare importanta… te ajuta, iti dau sperante, te ridica… numai ca s-ar putea sa dai cu capul de nori daca te tot ridici. Eu mai degraba doresc cosmaruri, ele te infricoseaza gandindu-te la ceea ce poti deveni daca nu faci ceva… 😀

    • Te intampin si eu cu o urare de bun venit be blogul meu,
      un nou sens! 🙂

      Referitor la visele noastre, daca suntem ancorati in realitate, totusi, nu cred ca ne vom alege cu cucuie de la impactul cu norii. 😛

      Dorind cosmarurile, stand in permanenta intr-o stare de infricosare, nu vei ma putea sa iti doresti sa visezi, nu vei mai putea ridica privirea spre cer, vei fi prea impovarat…

      • nu e vorba de cucuie… doar ca, daca esti mai sus esti mai aproape de fulgere…
        bine… nu e bine cu cosmaruri, dar nici cu prea multe vise 😀

    • Bine ai venit pe blogul meu, Orry!

      Intr-adevar ca un vis sa devina realitate nu depinde numai de noi. Intervin multi factori si de aceea totul uneori este extrem de complicat…
      Ideea este ca trebuie sa avem un ideal, un tel, la care sa tindem, sa visam …
      Frumos este sa ajungem „sa ne si bucuram de ele ca de cea mai mare realizare a noastra”, cum spui tu! 🙂

  3. E bine sa visezi. Dar nu sa exagerezi facand aceasta, caci te poti trezi foarte dezamagit ca realitatea nu corespunde cu ceea ce tu ti-ai dorit 🙂

    • Eu ma refeream la a visa ceva ce poate fi realizabil, in acest sens am dat exemplul cu primul pas pe luna, care parea un vis imposibil de realizat.
      Nicidecum nu m-am referit la genul acela de visare cand „umbli cu capul in nori”. 😉

    • E bine sa visezi, dar realitatea nu e chiar asa cum ti-o imaginezi in vise. Sunt multi oameni nepasatori care vor sa te doboare ce fiecare ocazie.

  4. @un nou sens: Undeva la mijloc, nu? Nici prea sus, dar nici prea jos.
    Acolo unde vezi fulgerele, dar acestea nu te ating; acolo unde razele te imbratiseaza, dar nu te duc pana la Soare. 😀

Lasă un răspuns

