ZAMBET DE PRIMAVARA

„Primavara, din ce rai
Nevisat de pamanteni,
Vii cu mandrul tau alai
Peste cranguri si poieni?”

Intrebarea pusa de George Toparceanu in „Rapsodii de primavara” ne plaseaza in lumea povestilor, ne cheama la un joc al imaginatiei?
Asa se pare, pentru ca este un adevarat miracol trecerea de la albul zapezii, la verdele crud ce timid ne-nvioreaza privirea prin aparitia ghiocelului!

Obositi de „atata frig si ceata”, de zapezi, de frigul ce ne-a inghetat si gandul si vointa, uimiti privim o raza de soare ce aduce sub reflector, timida aparitie a micului dar curajosului mesager.

Dintr-o data suntem mai optimisti.Caldura promite multe, iar noi o credem pentru ca e o candidata cu referinte bune;a participat la alegeri in fiecare an si a castigat. M-am gandit sa o votez asa…pentru un mandat cam pana la sfarsitul toamnei. 😉

Iubesc caldura ce te face sa te simti liber!
Venirea ei vestita cu-n clinchet mic ce-n suflet il auzi, il face pe ghiocel un sol aducator de vesti bune, deci rasplatit cu multa dragoste, cuvinte de alint, atingeri calde de buze de copii, si gene tremurande de fecioara.

Totul e vechi si totusi nou sub soare
Timid, al primaverii sol rasare! 😀

O primavara ce zambet sa aduca in priviri, doresc tuturor celor care rasfoiesc paginile virtuale ale blogului meu! 😛

26 de gânduri despre “ZAMBET DE PRIMAVARA

    • De abia astept sa scap de geci, sepci, fulare si altele. Mi-e dor de caldura, in special de vara, de timp liber.
      Eu nu am dus lipsa iarna aceasta de batai cu zapada, slava Domnului! 🙂 De vreo 4 ani incoace in oras la mine n-a mai fost atata zapada ca acum.

  1. da doamne sa mai ninga ca poate nu trece anu fara sa ma bat cu zapada, sa nu vina primavara
    off topic: vezi ca ai ceva de criticat si vezi daca poti posta ceva pe dale lulturale

    • Am vrut de mult timp sa postez ceva pe „Dale” insa de ceva vreme incoace am parte doar de full weeks la scoala. Imi pare rau ca „absentez”! :D….Poate in weekend…. 🙂

  2. si pe la mine a venit primavara, odata cu revenirea mea pe blog.
    Si mie imi ajunge atata iarna. Anul asta am avut parte de o iarna”ca la carte”, Imi place, insa what is enough is enough!
    Sa vina primavara!!!

    • Daca este asa de dorita, sigur va veni!
      Dar stii cum vine ea?
      Trimite soli ghioceii, toporasii, brandusele, iar verdele acela crud, unic, explodeaza in toata natura dintr-o data uimindu-ne in fiecare an!
      Ce frumoasa-i primavara! 😛

      Bine ai revenit si pe blogul meu, Smiley_tgv!

  3. Ce te poate face mai optimist decat primul ghiocel si oamenii care incet, incet incep sa iasa din casa fara manusi si fulare? Sa nu mai spun de vanticelul placut si soarele moale ce ne imbie la plimbari care ai vrea sa nu se mai termine. Primele picnicuri din an printre pomii infloriti…

Lasă un răspuns

