Leapsa ciuci

Leapsa de la Bogdan aka Hobbitu
*cel mai de pret lucru: familia
* cand sunt suparat/a: ies la o plimbare, mananc inghetata, ascult muzica, scriu
* Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta: Mamaia, Canada
*cand vreau sa ma relaxez: ma plimb, rad si ascult muzica
*alt loc unde as trai: Grecia, Mexic, sau Insulele Caraibe
*cel mai fericit/a am fost/sunt: cand pot sa fac ceea ce imi propun, cand simt iubire in jur, cand rad
*Nu spun nu propunerii: de a vizita locuri noi 🙂
*ma feresc: de persoanele mandre, ipocrite si de fetele „mâţâite”. 👿
* am emotii cand: ma indragostesc si cand ma intalnesc cu persoana de care sunt indragostita.
*Regret ca nu am facut: 18 ani inca, pian (am renuntat din lipsa de timp acum cativa ani), ca nu am facut macar o data bungee-jumping.
*Nu as renunta nicioadata la: familie
*cel/cea mai bun/a prieten: un baiat de aceeasi varsta ca mine, cu care am copilarit.
* ma enervez: cand aud barfe despre mine; cand mi se pun in gura cuvinte pe care nu le-am spus.
* o zi perfecta: o zi lunga de vara, din care sa nu pierd nici un minut, si in care sa rad si sa ascult muzica.

Si leapsa merge mai departe la:
Sorina
Adrian Enaru
Grapefruit
DianaEmma
Gabriella
…………..si la toti cei care doresc aceasta leapsa. 🙂

Din lipsa de timp, nu am onorat inca leapsa Sorinei si a Gabriellei, dar sa stiti ca nu am uitat de ele. 😉

16 gânduri despre “Leapsa ciuci

  1. Gabriela, nu cred ca trebuie sa regreti ca nu ai facut 18 ani inca… poate ca dupa o sa vrei sa fii inca in liceu sau in generala, cand erau vremuri mai simple.
    In Grecia mi-ar placea si mie sa merg… si nici nu e departe. 🙂

Lasă un răspuns

