Mentorii


………………………………………………………………………………………………………………….
Nu stiu daca ati avut vreodata mentori insa nu despre acest subiect as dori sa vorbesc in acest post. Vreau sa va intreb daca ati intalnit vreodata persoane, care pentru faima proprie, pentru a deveni mai populari, au dorit „sa faca pe mentorii” cu voi, desi nu se pricepeau deloc in domeniul in care erau dispusi sa dea sfaturi.

Eu cunosc multe persoane de acest gen, si imi pare rau ca de tanara mi s-a format o parere nu tocmai buna despre acesti „mentori”, astfel, consider ca singurii mentori adevarati pe care ii am, sunt parintii mei.

Chiar ieri am avut o experienta destul de intriganta cu un asa-zis mentor caruia ii era dor sa se auda vorbind fara rost. Cred ca acest om este cel mai mare ipocrit din cati cunosc, si spun acest lucru nu din cauza orgoliului propriu.

Niciodata nu mi-au placut oamenii care agaseaza. Ieri am invatat indelunga rabdare, asteptand ca acest om sa spuna pe un tot sfatos si incet ce are de spus, subiectul despre care vorbea fiind unul cu profunde tente ironice la adresa mea si a celor din jur. Totodata acel subiect de discutie a fost abordat fara rost, fara ca ceva sa se fi petrecut in jur si sa aiba legatura cu ceea ce vorbea aceasta persoana.

Cunoasteti genul acela de persoane care nu pot vorbi deschis decat daca te iau de-o parte si iti iau mana in a lor si o tin acolo cat vorbesc, de ti se umezesc palmele? Cam asa a fost experienta de ieri. Un sfert de ora cat acea persoana a vorbit si a vorbit si a vorbit, eu am ascultat si am ascultat si am ascultat si nu stiam cum sa scap din discutia care nu ma interesa nici macar 0.1%, fiind o persoana care uraste barfa. In acele 15 minute de intens monolog al „mentorului” m-am simtit ca fiind personaj in reclama aceea la termopane: „Frumoasa-i Maria noastra, scoaci capu’ pe fereastra, scoaci capu’ pe fereastra, scoaci capu’ pe fereastra”.

Dupa cum am mai spus, imi plac si chiar apreciez sfaturile bune si folositoare, insa ieri volumul cutiei craniene mi s-a dublat intr-un sfert de ora.

Intr-un final, am reusit sa scap de sub stapanirea Imperiului Mentoro-Criminal si mi-am vazut de treaba in continuare. Cu ce am ramas eu dupa aceasta experienta traita? ––––––––––-Exact! 🙂

8 gânduri despre “Mentorii

  1. Macar are worshipers ca sa intre in categoria de mentor? Ca daca ti-a dat sfaturi numa tie nu prea intra in categoria asta. In plus, l-ai recunoscut tu ca mentor de-i zici asa? Dupa mine e un dude care a avut ceva de zis (i-a dat ghes inima) iar tu ai picat victima 😛

    • N-are worshipers….cred ca nici el nu se suporta! 🙂
      Eu nu l-am considerat mentor, Doamne fereste, am spus ca el dorea sa para asa! 🙂
      Eu n-am fost chiar victima! M-am plictisit 15 minute dupa care pa si pusi! 🙂

  2. Eu am avut parte doar de mentori buni. Si de obicei, mi aleg pe aceia pe care mi doresc. Inima in dinti si spune-i parerea ta.

Lasă un răspuns

