Winter Capture


Ieri, iarna s-a dezlantuit in orasul meu, cu fulgi mari si vant puternic, insa atat de mult mi-am dorit sa ies afara cu o prietena incat am trecut cu vederea peste frigul care din cand in cand imi amortea obrajii.

Problema a fost ca mi-am uitat manusile acasa si cand am ajuns in parcul orasului, mi-am dat seama ca-mi va fi foarte greu sa-mi fac poze cu prietena mea, asa cum am planuit, pe frigul acela, cu mainile goale. Insa, ce nu fac doua fete pentru cateva poze?

M-am sacrificat si am facut cateva poze cu zapada aproape neatinsa din parc. Era o ocazie unica, deoarece in orasul nostru nu am mai avut atata zapada de cativa ani buni. Degetele imi erau atat de rosii din cauza frigului incat se asortau cu palariuta mea, si imi erau atat de reci incat ma dureau cand doream sa imi ating hainele sau cand voiam sa le misc.

In timp ce eu si prietena mea radeam de felul in care dardaiam de frig, pe langa noi a trecut alergand un tanar care era imbracat in pantaloni scurti si tricou. Eu si cu prietena mea, ne-am oprit din ras si ne-am uitat stupefiate la tanarul care era foarte sumar imbracat. Noua, cu trei randuri de haine pe noi, tot ne era frig, iar tanarul isi vedea linistit de alergat in pantaloni scurti si tricou.

„Trebuie sa fie nebun!”, mi-am zis. Si am continuat sa zic fraza aceasta de vreo cinci ori, pentru ca tanarul acela a alergat parcul tot de atata ori si de fiecare data ne gasea in acelasi loc, aproape degerate.

Dupa ceva timp ne-am dat seama ca acel tanar facea parte dintr-un club de fotbal si ca doar se antrena. 🙂

N-am mai suportat frigul si am mers la o pizzerie din apropiere. Ne-am delectat cu frappe-uri dulci si cu multe povesti comice, iar apoi am luat magazinele la „control”. Am luat de pe umerase si haine care ne placeau si haine care nu ne placeau si am mers la cabina de probe, doar de dragul de a ne distra.

In final eu mi-am gasit o jacheta de blanita artificiala neagra si am cumparat-o. Si prietena mea si-a gasit ceva frumos, insa si-a uitat toti banii acasa. Bine ca avea buletinul la ea. 😆

Cam asa a aratat ziua de ieri pentru mine….

PS: Fotografia de mai sus mi-am facut-o ieri, in parc.

22 de gânduri despre “Winter Capture

    • Hmmm, nu am prea inteles la ce te-ai referit cand ai spus „Asa ceva? chiar eu?!”.

      Tu de fiecare data doar CREZI ca te-ai indragostit. Cred ca ar trebui sa faci un update. 🙂 🙂

      Multumesc… Chiar sunt o scumpete? Wow…..

      Ma gandesc ca daca ai ales sa faci declaratii pe blog, poti sa si detaliezi ce simti…. 🙂 Sunt curioasa! 😉

      • Spuneam asta referindu-ma la poza care e foarte reusita

        De restul declaratiilor ti le zic in private; oricum nu prea cred, e o certitudine 😉

        BTW Vad ca multi s-au ofticat de primul comment.

  1. Vai, vai….da’ ce va mai iubiti pe aici pe blog….

    @s2rg0n: Mai, tu chiar nu vezi ca plictisesti fata? Sincer, ca de la baiat la baiat, nu prea stii „sa vrejesti”! 😀

    Gabriela cred ca vrea ceva sincer si concret…..iar tu, nu prea pricepi…. 👿

    Gabriela, tot eu ti-am facut cea mai frumoasa declaratie, nu? 😳

    • Eeeh, nu ne iubim… 😉

      Saracul s2rg0n, ce a facut sa il „taxezi” asa de tare?

      In ceea ce ma priveste, ai dreptate.. 🙂

      Da, mi-ai facut o declaratie cu ceva timp in urma….cam indrazneata!

    • Of, of, gelos la horizon?

      Daca o plictisesc asta o las pe ea sa decida, iar de vrajit… am trecut de mult de perioada asta.

      Ce am postat la primul comment nu intra in categoria declaratii, eventual reciteste.

  2. Scrii frumos! Like it! Imi place cum decsrii lucrurile care pentru unii n-au insemnatate! Tu dai savoare! 🙂

    Cine e tipu’ care te streseaza? 😛 Nu prea are stil! 🙂 😀

  3. Vreau sa vina primavara. Cred ca am sa innebunesc daca am sa mai vad inca un fulg de nea :D. Oare cer prea mult?
    Ma bucur totusi ca tu te bucuri de zapada 🙂

  4. Saptamana aceasta a fost si inca mai este una very busy for me, asa ca nu am avut timp sa mai vad ce ai mai scris.

    Am intrat acum, rapid, si am citit acest articol.
    M-a izbit asemanarea fetei tale zambitoare, cu imaginea pe care o aveam intiparita in minte din copilarie, cu „Alba ca Zapada” 🙂

    WOW ❗
    Aceasta a fost senzatia …ca-mi zambeste Alba ca Zapada! 😛

    Tanarul care alerga, sigur era unul din cei sapte pitici ce-si cauta prietenii, sa-i anunte ca te plimbi prin parc! 😉

    • Alba ca Zapada, asa nu mi s-a mai zis niciodata! 😀
      Multumesc :-* 😳
      Tanarul care alerga era mult mai inalt decat Alba ca zapada (subsemnata), dar daca asa arata piticii in 2010, atunci fug repejor sa ma intind putin pe cele 7 paturi! 🙂

  5. Ce mai tura vura, tu ai nevoie de mult soare, ca sa fii scoasa din troiene.
    Ai clasa, ai still, ma intreb ce-ti lipseste………..???????
    In nici un caz spiritul de observatie sau poezia.

Lasă un răspuns

