No comment

Vi s-a intamplat vreodata sa fiti loviti direct in inima de cineva de la care va asteptati mai putin? Stiti ce forma, culoare capata lumea atunci cand ai impresia ca nimic mai rau nu ti se poate intampla si in cazul in care ti s-ar intampla ceva mai rau, tie nici sa nu-ti pese? Stiti cum este sa negi ani buni defectele cuiva pentru ca iubirea nu-ti ingaduie sa le recunosti?
Stiti cum este atunci cand iti dai seama cat de naiv ai fost, si cum lumea de vis in care traiai, de fapt in tot acest timp se scufunda tot mai adanc?
Va spun eu cum este: nu mai poti crede in ceva mai bun, nu mai poti astepta ca o minune sa se intample. Esti pur si simplu tu, intr-o lume goala si traiesti dezamagirea vietii tale! Te lupti cu un inamic pe care nu poti sa-l ignori: sufletul.

Cred ca acest articol a fost cel mai scurt din istoria blogului meu!

17 gânduri despre “No comment

  1. Heloooo, Gabriela!
    Aceasta nu esti tu!
    Nu te recunosc!

    Sufletul tau se bucura de lumina soarelui de dincolo de norii acestia ce au innegrit cerul!

    Uite, deja se vede seninul!…
    SE LUMINEAZA! 😀

  2. Stai ca n-am inteles, de ce acel inamic e sufletul?! Inamic ti-e acum persoana draga care te-a dezamagit. Si nu pricep cum o dezamagire poate deveni un lucru asa serios.
    „Esti pur si simplu tu, intr-o lume goala si traiesti dezamagirea vietii tale!” – Gabee ma sperii! Tre sa inveti sa te ridici si sa mergi mai departe. Dezamagiri vei avea si de acum inainte. Cum le abordezi e o chestie de maturitate.

  3. Deci poza e superba.. am zis superba (mie mi se pare superba)..

    Daca ai un link catre ea (sper un big size pict 😀 send)

    • Hello world! 🙂 Uite link-ul! Am cautat ceva vreme dupa el, pentru ca uitasem de unde am luat poza! 😉

      I know! It’s a „big time” photo! 🙂

    • Ziua cu olimpiada a fost una de stres! Pe scurt: eu, care am avut locul 2 pe oras, nu eram trecuta pe lista; am fost dusa intr-un laborator de fizica numai cu copii de clasa a V-a si a VI-a, care dadeau si ei olimpiada la romana, care dura 2 ore spre deosebire de cea pentru noi, liceeni, care dura 3 ore.
      Trecuse mai bine de o ora de cand a inceput „oripilada” :), toata lumea scria, si eu intrebam daca de mine au uitat… 🙂
      Intr-un tarziu, primesc si eu subiectele, incep sa scriu, dupa atata stres, si shock :shock:, mi se spune ca daca vreau sa stau 3 ore, cum era de fapt dreptul meu, trebuie sa imi iau toate lucrurile si sa ma mut intr-o alta clasa, la un alt etaj.
      Scarbita de toate, am predat lucrarea, si am plecat dupa 2 ore.
      Cu toate acestea, din 30 de elevi participanti la faza judeteana, sunt a 7-a ca si punctaj. 🙂 🙂

      • congrats!
        noi am asteptat 2 ore dupa subiecte…
        a fost de vis…m-am intors acasa cu o raceala nemaipomenita
        am luat un punctaj mai mic decat anul trecut (83) dar asta e 😀

  4. ThanX!

    Asa e in Romania, draga mea! Te poti astepta la orice! 🙂
    Si pe mine a inceput sa ma doara un pic gatul…sper sa treaca!

    Noi n-am pierdut nimic, oricum! Am avut numai de castigat: experienta…..si oboseala! 🙂 2 in 1

  5. Revin cu o remarca pe care am mai amintit-o :
    „Cele mai mari infrangeri sunt renuntarile la vis!”
    Chiar daca cerul uneori este naruitor de plumburiu deasupra capului tau, nu uita ca in spatele celui mai gros si intunecat nor straluceste soarele !

  6. Am gasit ceva deosebit de frumos…
    Cred ca se potriveste nu numai pentru aceasta postare, ci pentru intreaga noastra viata! 🙂

  7. Hei, hei, hei, ce vorbesti acolo tu fetito?

    Viata este o continua lupta. Nu cauta resurse in tine sa o infrunti, ci cauta-le acolo unde a inceput VIATA.

    Se poate ca o frumusete de fata cu mintiuca ta sa ne sperie asa pe noi astia din spatele blogului tau?

    Vrei sa plangi pe umarul meu, e valabil. Vrei sa razi, de asemeni – valabil!

    Now, sa vad ce zice competitia……………..

Lasă un răspuns

