Dulce-dulce!

Toata lumea stie ca in prag de Craciun trebuie sa mergi sa cauti un brad, sa-i negociezi pretul, sa-ti improspatezi colectia de globuri, instalatii de pom etc., si sa cauti cele mai bune bomboane.

Uite asa, cu ocazia cumparaturilor masive de Craciun, parintii mei (care au facut cumparaturile pentru ca eu, pe vremea aceea, eram racita si in casa) mi-au facut surpriza de a-mi aduce acasa dulciurile copilariei mele- banutii de ciocolata. Ce ma mai distram cand eram mica atunci cand se topeau in palma, si ce ma enervam cand nu mai puteam dezlipi staniolul de pe ciocolata. In fine…amintiri.
Recunosc: m-am bucurat de „aparitia” acestor banuti de ciocolata pentru ca nu ii mai vazusem de mult prin magazine (si nici la mine in gura :D).

Cum ma uitam la acesti banuti, (buni de agatat in pom, dar mai buni de mancat), am vazut designul de pe staniol, care imita perfect suprafata unei monede de $1, si atunci am inceput sa ma gandesc…
Lumea are mai multa ciocolata decat bani, si in situatii de criza n-ar fi exclus sa se inlocuiasca banul cu ciocolata. I mean, se stie ca e o lume nebuna, in care se poate intampla orice! 😉

Va dati seama cum ar fi sa cumparam lapte, oua, haine 🙂 🙂 pe banuti de ciocolata? Ne-am simti ca odinioara, cand eram copii si ne jucam cu bani…din frunze. Bineinteles ca au existat si copii care s-au jucat cu bani adevarati, dar asta-i alta poveste, cu titlul „Snobism”.

In fine, ideea mea ar trebui sa ajunga in Cartea Recordurilor, si ar trebui sa primesc si premiul Nobel pentru „Cea mai practica idee de a iesi din criza pe plan mondial”. Adica, daca Obama a putut sa ia premiul Nobel pentru pace, si el este de acord cu razboaiele, de ce nu l-as lua si eu?

Un alt avantaj al folosiri banutilor de ciocolata pe post de bani, ar fi faptul ca imediat ce i-ai primi, i-ai putea manca.
-Cum sa mananci bani?, ar zice unii.
-Sunt comestibili!
In plus, am fi o lume mai indragostita…..si, ce-i drept, mai grasa, mai diabetica si mai cariata, daca am manca numai ciocolata. 🙂

Eeeh, eu una as rade mult daca le-as vedea pe acele pitzi care defileaza pe podiumuri prezentand haine. Cred ca de la atata ciocolata s-ar rupe hainele pe ele si podiumurile…sub ele. Cat despre mine, no worries, tot la mancarea gatita as apela, iar banii mi i-as manca doar o data pe saptamana! Imi pastrez silueta! 🙂 😉 😀

Hai, fiti dulci!

Gabriela! 🙂

14 gânduri despre “Dulce-dulce!

  1. N-am citit decat putin din inceput (termin dupa postul asta). Brazi in Romania sa cumperi nu se merita. Vai steaua lor majoritatea, crengi „chele” :lol:. In Romania baza-i in braduri artificiale.. nu mai fac mizerie, daca ti-e dor de miros de brad bagi vreo 3,4 crengi undercover prin el si gata. Artificialul arata mult mai bine. Si economisesti si bani ceva ani. Tocmai ce si-a luat prietena mea unul si arata chiar superb.

  2. Si mie imi place sa am brad adevarat in casa, de Craciun, Gabriela, nu doar crengute! 🙂
    Tot ceea ce este natural, iti produce o mai mare bucurie!
    Din acelasi motiv nu-mi plac nici florile artificiale…yeeah! 😦
    Nu am avut brad artificial, NICIODATA!
    Mai bine renunt la el decat sa-l stiu ca exista in casa ca si natura moarta! 😦
    Atat de mult caut pana gasesc braduletul perfect, coroana frumoasa, inaltime potrivita, etc.
    In Bucuresti, cu siguranta este mai greu, sa-l gasesti asa ca lumea se bucura si de BRADUL ARTIFICIAL!

    IMPORTANT ESTE SA AVEM BUCURIA CRACIUNULUI IN INIMA!…
    RESTUL…SUNT MICI BUCURII SUPLIMENTARE! 😛

  3. Hello!
    Hello! 🙂

    and

    HO, HO. HO! 🙂 ………Gabriela!

    Ce mai faci?
    Ce mai zici?
    Ce ti-a adus Mosul?

    Ce gandesti?
    Ce simti acum cand 2009 ne paraseste iar 2010 asteapta nerabdator sa ne intre in casa? 😉

    Cam multe intrebari, nu?
    Raspunzi la ce vrei, oricum mie imi face placere sa citesc tot ceea ce tu scrii!

    • Cate intrebari….. 😯 :mrgreen:

      Fac mai mult decat bine
      Nu mai am timp sa zic prea multe acum
      Mosul mi-a adus un laptop
      Ce gandesc nu se spune 😛
      De abia astept sa intampin noul an cu forte proaspete
      DA….FOARTE MULTE INTREBARI…I’m getting dizy!

      Multumesc! La multi ani!

  4. Cum e Gabriela.. imi pari o persoana foarte buna, omenoasa, cu suflet. Nu-i de ajuns ca treci examene peste examene;)).. daca ramai cum esti acum.. il vei trece si pe cel final (de la profesori de religie pana la cei din biserica.. se spune ca ar fi cel mai important) si-ajungi in heaven;))

    N-o sa mai zic la multi ani pentru 2012.. dar o sa inchei cu ce a zis o persoana care a ramas fara o prietena apropiata in luna decembrie:

    „Evit sa adresez urarea,,La multi ani”…nimeni nu stie cat sunt de multi dar pot spune ,,Anii haraziti sa ne fie frumosi”, sa ne facem timp pentru noi si cei din imediata noastra apropiere..”

    • E mai important sa stii ca sufletul (care e etern) ti-e impacat cu Dumnezeu decat toate succesele pe care le poti avea intr-o viata (si care sunt efemere).

      Tocmai am aflat ca mi-am luat ECDL-ul (modulul Power Point) cu 100 de puncte din 100 (singura din 132 de elevi). Normal ca sunt bucuroasa, dar pentru mine, conteaza mult mai mult sa am pace in suflet. Toate cele care se petrec in viata de zi cu zi, sunt bucurii sau necazuri care vrand-nevrand, trec. Cand vine vorba de vesnicie, nu mai putem vorbi de lucruri trecatoare. Cred cu toata convingerea in Dumnezeu, si pot sa spun ca e cel mai bun prieten pe care un om poate sa-l aiba.

      In rest, iti multumesc foarte mult pentru urari, si tocmai pentru ca timpul trece si noi nu putem sa-l controlam, iti urez ca in anul care vine sa ai puterea sa arati bunatate chiar si celor care tin neaparat sa-ti faca rau, si niciodata sa nu amani dorinta de a face binele. 🙂 🙂 Esti implinit cu adevarat doar atunci cand dai totul pentru altii. Iti doresc sa ai un an ferict, de nota 10+! 🙂

      Gabriela 🙂

Lasă un răspuns

