Sfidarea bunului-simt

Azi ma intorceam de la scoala stoarsa de vlaga dupa o saptamana de stres si munca, si gandul meu era doar la weekend. Pentru ca scoala e la departare de aproximativ 5 minute de cartierul in care locuiesc, nu mi-a luat foarte mult ca sa ajung acasa.

De abia mergand din cauza greutatii gheozdanului, zaresc din departare blocul in care traiesc zi de zi si parca imi vine sa strig: „Home sweet home!”. Dar de ce Gabriela sa ajunga cu bine acasa? De ce sa nu aiba parte macar de putina senzatie de greata inainte sa ajunga la usa apartamentului?

Cand sa intru in scara blocului, dupa ce am stat la interfon cat sa ma enervez, simt un miros, dar ce zic eu miros, o putoare de nedescris. Locuiesc de la 3 ani in acest bloc, dar inca nu pot sa spun ca sunt obisnuita cu mirosurile de pe scara blocului, de la cei care gatesc sau PUT cu usile deschise 😀 : parter (miros de manacare), etaj I ( miros de porc parlit), etaj II (miros de ceapa si usturoi) si etaj III ( miros de bautura si fum de tigara, de la vecinul meu betiv). Aceste mirosuri se diversifica frecvent. Sa nu va inchipuiti ca acest cartier in care locuiesc este undeva la periferie. Este extrem de ingrijit, linistit si IN ZONA CENTRALA A ORASULUI, insa faptul ca se afla in Romania, spune totul! 😉

De data aceasta, inca de la usa blocului, m-a izbit un miros de transpiratie de pur si simplu mi-a venit sa dau afara tot ce am mancat pana atunci. „Cu ce sa imi acopar nasul?”, mi-am zis. Aveam un fular la mine, mi l-am dat repede jos de la gat si mi-am astupat nasul si gura cu el. Noroc ca fularul a prins din aroma parfumului cu care m-am dat de dimineata, si asa am fost salvata….pana la etajul I. 🙂

Fiind obisnuita ca de la etajul I sa intalnesc alt miros, mi-am dat fularul jos, crezand ca faptul ca am urcat un rand de scari a rezolvat problema. Stupefiata, imi dau seama intr-o fractiune de secunda ca mirosul a ajuns si la etajul I, si la etajul II, si la etajul III si pana in tavan. Va dati seama cat de puternica era esenta de hoit, incat a acoperit si aburii de alcool de la etajul III? 🙂 🙂 😉

Am ajuns acasa si am tras aer adanc in plamani. Nici nu m-as mira ca intr-o zi, la stirile PROtv de la ora 5, sa se spuna ceva de genul: „O persoana a murit asfixiata urcand treptele blocului in care locuia, din cauza multitudinii de „arome” insuportabile pe care ceilalti locatari le emanau. Se pare ca nasul acestei persoane n-a mai rezistat. La autopsie s-au constatat multiple leziuni ale plamanilor!”. 😯

Nu cred ca vreodata am multumit atat de mult pentru aer ca azi. 🙂 😀

Culmea este ca acestor persoane li s-a atras atentia de nenumarate ori si tot nimic nu s-a schimbat!

CUM POTI SA RAMAI ATAT DE NESIMTIT? CAT DE GROS TREBUIE SA AI OBRAZUL INCAT NICI DACA TI-L RASCHETEZI (Doamne fereste! 🙂 ), NU TI SE SUBTIAZA? Si mai mult decat atat, CUM SA NU TE SPELI ATATA VREME INCAT SA AJUNGI SA „DUHORESTI”? 🙂

Asa se intampla cand vecinii se trateaza intre ei cu spatele!

Scarile blocurilor in care locuiti voi, sunt „odorizate”? Ce se poate face pentru a le aerisi? 🙂

14 gânduri despre “Sfidarea bunului-simt

  1. Bai, n-oi avea eu vecini perfecti.. dar cu siguranta la mine nu se intampla ce se intampla in blocul tau 😆 Rar simt vreun miros ciudat, in toata scara mea.

    Oricum, eu imi doresc sa stau la vila pe viitor 😀 Sa am intimitatea MEA, locul meu.. sa pot „darma” vila cu muzica cand vreau fara sa ma gandesc la vecini.. sa ma f.t in voie fara sa ma gandesc la vecini 😆 si exemplele de bine pot continua. Ce sa mai, cand ai asa ceva parca esti mai independent;)) (fara vecini.. direct in aceeasi cladire)

    PS: Daca-mi iau vila, vreau un boschete ca-n poza 😆

    • In general, cam toata lumea spune ca isi doreste sa stea la vila. Recunosc ca si mie mi-ar placea enorm, insa cu achizitionarea unei case proprii apar si facturile cu mai multe zerouri ( la gaz, apa, etc. 🙂 ).

      Ceea ce nu reusesc eu sa inteleg este acea modalitate de a-ti gasi un teren pe care sa-ti construiesti o casa in jurul careia sa nu mai existe si alte case cu oameni care sa-ti fie vecini. ACEST LUCRU INSEAMNA sa traiesti in PUSTIETATE! :)……..Daca vreodata vei putea sa te muti la vila, si vei avea vecini, sa nu dai chiar atat de tare muzica incat sa-ti darami casa, ca poate casa ta va cadea pe casa unui vecin de-al tau, si veti ramane amandoi „in fundul gol”/ homeless 🙂

      Cam acestea sunt atentionarile, ca de tsunamiuri nu trebuie sa ne fie frica pentru ca Marea Neagra nu-i in stare! 🙂 🙂 🙂

      Eeeh, sper sa ai o vila frumoasa (cand vei avea :)), doar sa ti-o construiesti cand trece criza, ca altfel…. 😈

    • Aaa, deci STAU LA BLOC! 🙂 🙂 🙂 Nimic nu e mai frumos decat sa stii ca apartamentul iti este cocotat la un anumit etaj si ca tu trebuie sa urci pana la el! Asta este! Cand voi trai la vila, nu ma voi supara cand voi fi nevoita sa-i urc scarile interioare! 🙂 🙂

  2. Da, paradoxal !

    Sa locuiesti in „buricul centrului civic”, intr-o zona cu pretentii de etica, civilizatie si exigente igienice pro-europene si totusi sa ai parte de asemenea „arome” pestilentiate de criptocomunisti in putrefactie (ingopa-i-ar Iliescu sa-i ingroape pe toti de besondriti si rasuflati care ne mananca voturile democratice prin fluturari de steaguri cu secera si ciocan muncitoresc…) nu iti vine decat sa-i blestemi cu blestemele lui Tudor Arghezi: „…zi de craciun, sa n-ai dupa masa tutun, sa-ti puta buricul, vedea-te-as intr-o fituica…lesietic…” Caci daca tot suntem in buricul centrului civic, atunci sa le puta in veci buricele la toti care ne-mput…! 😯

  3. Cel mai original blestem inofensiv: „Sa-ti puta buricul!”. Imi si imaginez….Daca te-ai duce la seful de la servici, si i-ai spune: „Domnu’ director, sa va puta buricul pentru ce mi-ati facut!” 🙂 🙂 😉 Ai fi pus „pe liber” cu zambetul pe buze! 🙂

  4. Evident ca dupa criza Gabriela.. si da, stiu ca’s multe zerouri :lol:.. Nu vreau in pustietate;)) dar nici vile/case d-alea aproape lipite, cu curtecanci :lol:.. alea’s naspa si in general bucuresteni se strang asa.. eu nu vreau sa traiesc toata viata in Bucuresti.. asa ca daca voi avea destui money, mi-oi gasi si eu petic de teren pe undeva cu o curte decenta 😀

    Vad ca se incepu cu discutii despre burice :lol:.. si despre asta pot vorbi 😆 desi e intr-un sens mai rau asa.. gen.. nu-mi plac buricele „scoase afara”.. mi se par naspa.. prefer d-alea „inside” :lol:.. Sper ca n-am suparat prea multi „buriculosi” scosi 😆 asa-mi place mie, asa zic 😀

    • Mai, sincer, si eu detest acele persoane cu buricul „pe afara”! Totusi, parafrazand ideea lui Mihail Kogalniceanu:” critica noastra va fi nepartinitoare; vom critica cartea si nu persoana”, in cazul nostru ar suna cam asa: „vom critica buricul si nu persoana”. 😀

      Nu-ti spun, ca atunci cand m-am nascut, mama a fost foarte atenta la cum mi-a taiat doctorul buricul, pentru ca si ea avea (si are inca) the same obsession just like me and you referitor la burice „balonate”! 🙂

      Nu stiu daca ai observat, dar majoritatea modelelor internationale care defileaza cu picioarele acelea incrucisate ca lamele unei foarfece, pe podium, in lenjerie, TOATE au buricele cat webcam-ul, la vedere! 🙂 🙂

      App. de Bucuresti! Imi place Bucurestiul atata timp cat stau in el maxim 3 zile, ca sa-l vizitez. Sunt convinsa ca putina liniste, intr-un oras din provincie, nu ti-ar strica pe viitor! 🙂 🙂 🙂

  5. La ora aceasta, elevu’, adica eu, ar cam trebui sa dorm, dar pentru ca vecinul meu cel drag, manelistul, inca nu are somn, si vorba Gabrielei,
    „Cate lucruri sa aud prin peretii apartamentelor…..ohohohooooo:D”
    gretoasele tanguiri manelistice ma tin treaz, dar nu-mi pare rau, ca la fix am venit si eu cu jalba-n protap, pe blog 😉 :
    – Fratilor ascultati ce muzica vreti, dar nu ma obligati si pe mine sa ascult ce nu-mi place!
    – Ce mai, atat m-am enervat, incat te rog sa ma treci si pe mine cu un boschete ca-n poza, ca si Twenty! 🙂
    TOATA LUMEA LA VILEEEE!

  6. Cautati si voi pe net site-uri care va ofera posibilitatea de a comanda on-line boscheti, ca EU NU AM DE UNDE SA VA PROCUR OPERE DE ARTA „BOSCHETATE” 🙂 🙂 🙂

    Ps: In casuta „Cumparati boschetul cu tot cu boschetar”…….sa nu bifati! 🙂 :p

    Da, elevule, vrau si eu la vila!

    CAND VOI AVEA SI EU LINISTE DEPLINA IN CASA MEA? 🙂

  7. Gabriela, nu’s originar din Bucuresti 😀 Stiu cum e si-n provicine.. tocmai deaia e de revenit 😆

    E bine daca impartasim aceleasi „obsesii” 😆 Si tre sa dam si noi treaba asta mai departe si la fel ca mama ta, sa actionam si noi la fel cand vom avea bebei 😀

    PS: Nu-mi (prea) plac fotomodelele in general (Prea skinny.. bleah)

    (Nu-mi plac fetele slabanoage.. prefer fetele/femeile nici grase dar nici prea slabe 😀 Potrivite 😀 voluptoase ( a nu se intelege grase b-( )

  8. Mai, mai, tufa aceea obraznica isi mai arata mult fesele ❓

    Ce oripilat se uita seniorul 😯 ,
    de parca a plantat cineva arbustul in timpul noptii, doar ca sa-i faca lui in ciuda. 😆

Lasă un răspuns

