Ceasuri, alarme si ringtonuri

………………………………………………………………………………..
Nu stiu daca v-ati pus vreodata telefonul sa va trezeasca cu melodia Secret Discret by Alex, dar sunt convinsa ca nu ati experimentat niciodata trezirea realizata by Mr.Cocos, cu aceasi melodie in clont (pentru cei care nu stiu ce este clontul, le spun ca inseamna cioc).
Banuiesc ca v-ati dat seama ca a fost o gluma si ca nu vom putea experimenta asa ceva! Dar totusi, ascultati melodia uitandu-va la imaginea cu cocosul de mai sus!
Veti trai sentimente nebanuite! 🙂 Ceea ce My Quick Imagination, cum imi place mie sa-i zic imaginatiei mele de moment, a debitat este strict legat de trecutul nu foarte indepartat cand am avut ocazia sa „ma bucur” de cantul unui cocos timp de 3 minute non-stop.
Ce-si mai lungea gatul, sarmanul. O fi avut aspiratii de girafa?

Azi mi-am adunat puterile si mi-am invatat motanul sa danseze techno, dar acest amanunt nu trebuie facut public! 🙂 🙂 🙂

Tot azi am vizionat pe indistructibilul Youtube anumite materiale cu Solcanu si Naomi de cand erau interpretati de Mondeni, in formatia veche. Rasoterapie, va spun! 😀

Ma rog, sa trecem de la aceste VARIATIUNI PE ACEEASI TEMA, CEA A BUNEI DISPOZITII, A RASULUI SANATOS, la lucruri legate de titlu!

Voiam sa va intreb: Voi cand va puneti alarma de la ceas sa sune, va treziti?

Eu stiu clar momente in viata mea cand mi-a sunat alarma, m-am trezit frumusel, am inchis alarma si m-am culcat la loc! Parca nici n-ar fi sunat! Sau mi s-a intamplat sa-mi sune telefonul/ ceasul etc. really, really loud, si eu sa fi dormit in continuare fara sa-mi pese!
Uneori mi-e teama ca in viata voi fi adepta intarzierilor majore, ca avioanele! 😀
Ce se poate face in aceasta situatie? Va rog sa nu-mi sugerati ca o persoana sa ma trezeasca, pentru ca deja am incercat si stiti care este reactia mea? MAI LASA-MA 5 MINUTE! 🙂

14 gânduri despre “Ceasuri, alarme si ringtonuri

  1. Cocosul are multiple semnificatii si misiuni bine determinate in timp si spatiu (imprejurare).
    Gandindu-ma la povestea lui Ion Creanga „Punguta cu doi bani”,
    atunci asociez cocosul mosneagului cu miliardarii mondeni si de carton care-si chivernisesc titulatura de…”oameni de afaceri” cu
    tot felul de apropitati ilicite si dobandite grosso-modo, adica fara sudoarea fruntii, ( Cel putin cocosul din poveste si-a asumat niste riscuri, niste reponsabilitati, sfidand teroarea dezlanduita de babornita, adica consoarta mosului, naiv in afaceri…

    Cand observ un cocos de tinichea pe turla unei biserici medievale, ramasa in picioare de pe timpul Reformei, ma rog ca inchinarea mea sa fie naturala, adevarata si cu participarea demna a sirei spinarii, fara gudureli si linguseli corcite si ipocrite…

    Cand aud cocosul cantand dis-de-dimineata, fac in mod cert trei lucruri:
    1) ma trezesc definitiv si irevocabil;
    2) nu parafrazez proverbul: „Cine se scoala de dimineata departe ajunge…”(adica…”Cine se scoala cu noaptea in cap asa sta toata ziua!”);
    3) Multumesc lui Dummnezeu pentru ocazia de a ma smeri si de a-I multumi pentru inca o noua zi din viata mea;
    …Si patru,ii pun gand rau cocosului… 😀

    • Ai, ce m-as razbuna si eu uneori pe cocosii astia care fac vocalize cu noaptea-n cap. Ar fi culmea sa te duci pe la 5:55 AM la un cocos care doarme si sa strigi la el. Adica ce, oamenii nu trebuie sa-si ia revansa? :))

      Partea urata este ca noi nu avem in apartamente cocosi, ci ceasuri, si ce poti sa-i faci unei amarate carcase din plastic cu cateva circuite? Din contra, daca trantesti ceasul de un perete, tot tu suferi ca nu te mai trezeste in vecii vecilor amin! 🙂 😀

  2. „Eu stiu clar momente in viata mea cand mi-a sunat alarma, m-am trezit frumusel, am inchis alarma si m-am culcat la loc!

    – Cunosc foarte bine „sentimentul” 😆

    Ce se poate face in aceasta situatie? Va rog sa nu-mi sugerati ca o persoana sa ma trezeasca, pentru ca deja am incercat si stiti care este reactia mea? MAI LASA-MA 5 MINUTE”

    si-asta 😆

    La prima parte (la mine) se intampla asta mai des, cand aveam program dup-amiaza.. atunci se intampla sa il pun sa ma trez pe la 10 (de ex), ma ridicam, schimbam ora de trezire sau doar opream alarma (fiind somnoros, cu chef de dormit) si ma culcam la loc 😀 Acum ca sunt dimineata nu prea se mai intampla asta.. poate doar sa il butonez putin sa taca, dar peste cateva minutele incepe iar sa „cante” si pana la urma ma trezesc de tot.. faza e ca mai mereu intarzii (ca se intampla sa mai pierd timp pregatindu-ma, uneori chiar vizionand cate ceva pe la tv) 😆 dar sunt scuzat ca’s prea simpatic 😀 asa ca ori cu 15 min intarziat, ori fara, tot aia e :-”

    In momentul de fata am o sonerie la tel care ma trezeste de un an, dar deja a inceput sa ma enerveze rau pentru ca e distrugatoarea de vise/de somn frumos 😆 si cred ca in curand o voi schimba cu alta care sa ma tina iar un timp, ok 😆

    Si sa vorbesc putin de dorinte.. as vrea sa am program cu trezire macar de la 8, incepere program de la 9 (De ce ? Pentru ca la 8, mai tot timpul m-am trezit destul de usor.. ce-i sub ora asta e de rau :lol:) Daca as fi presedinte 😆 („v-as amaneta pe toti si nu v-ati prinde”, vorba celor de la Parazitii. dar nu asta-i subiectul :lol:), cred ca as da o lege d-asta loco.. program de lucru de la 9.. sau ma rog.. macar in unele domenii.. si la scoli ar fi ok 😀

    • Wow, am ajuns pe blooooog…:))….

      Mda, se pare ca nu sunt singura care are probleme cu diminetile in care trebuie sa te trezesti cu soneria aceea extrem de enervanta a ceasului la capul patului. Doamne ce dor imi este de vara, cand ma trezeam la 10 AM, cand ieseam pe balcon si inspiram adanc aerul proaspat si cald, cand priveam cerul senin fara sa fiu stresata in vreun fel.

      Fiecare dimineata, exceptand cele din weekend, la petrec in graba, pe jumatate adormita. Numaratoarea inversa a minutelor ramase pentru a ajunge in timp util la scoala, mi se pare tortura, mai ales ca dimineata nu te misti la fel de repede ca in timpul zilei.

      Si, Twenty, daca vei avea sansa sa devii presedinte, te rog, te rog si iar te rog, sugereaza o lege chiar locco in legatura cu trezitul dimineata. Fii si tu mai generos, si lasa oamenii sa se trezeasca la 10 macar, daca vor.

      Daca vreodata, se va da vreo lege de genul acesta, cu siguranta vom afla prima data de pe GOAGĂL. 🙂 🙂

  3. Si ca tot vorbim de somn si alte alea.. o sa va dau ceva ce am si pe tel, dar am gasit-o si pe youtube :>

    Recomand sa-l vezi Gabriela.. ca sa-ti continui „rasoterapia” 😆

    • Video-ul a fost fantastic si ma bucur ca n-a fost si Romeo. 🙂 🙂
      Cat am putut rade la discutia veveritelor. 🙂 🙂 Oricum, a fost plagiatura curata! Pai mai veveritelor, daca vreti si voi sa luati premiul Palm d’Or la Cannes, veniti cu ceva original, nu cu scenete inspirate din viata oamenilor. Sau macar scrieti si voi la generic: „Inspirat din fapte reale, omenesti!”. 🙂 🙂 :)……Dupa parerea mea, numai rozatoarele mai pot regiza un lungmetraj atat de prost precum „3 luni, 4 saptamani si 2 zile” al lui Cristian Mungiu. Prost, prost, foarte prost, pueril, sec, imoral si vulgar. Putin ma intereseaza pe mine ca spectator ca in film se prezinta o relatie de prietenie, daca prezentarea este dezgustatoare. Eeeh, parerea mea! 🙂 😆

      Multumesc frumos pentru link. Mi-a facut mare placere! 🙂

  4. Si ca tot ziceai de „cum sa te trezesti” o sa mai arat un mod de trezire in stil rappa 😆 foarte tare!

    Dati pe la 1:16 😉

    • Combinatia fatala: boxa la cap si fumul de tigara in nas. Daca m-ar trezi cineva cu muzica data tare la o boxa, m-as amuza, in schimb, fumul de tigara il detest. Ma sufooooc! 🙂 🙂 🙂 Pfhiu! Yaicks! 🙂 😀

  5. Am citit aceasta postare si m-am amuzat copios! 😀

    Ce-ar fi sa avem fiecare cocosul nostru pe balcon, si dimineata, sa auzim… EXPLOZIA DE CUCURIIIIIGUUUU, de la toate balcoanele, toate blocurile! 😀

    Si imaginatia mea a luat-o razna! 🙂

    Sau sa auzim…. :
    ” – Costica dormi?
    – Nu dorm. Da ce e 5?
    – Nu e 2 dar am vrut sa vad daca dormi!”
    😀 😀 😀

    FELICITARI Twenty!
    Se potriveste ca o manusa, cu tema aleasa de Gabriela si am continuat „RASOTERAPIA”, ascultand discutia cele doua veverite in nocturna! 😀

    • Numai sa ma prinda o veverita nervoasa, obosita, stresata si cu examen a doua zi, si sa o apuce sa ma intrebe: Gabriela, dormi?, ca o iau de coada aia stufoasa si spal sticle cu ea. 🙂 Muuuhuuhhaa! Mini Me!

      Ma rog, daca ajungi sa auzi veverite care ti se adreseaza, inseamna ori ca esti prea obosit, ori ca trebuie sa treci pe medicamente „pentru laringe” :D, ca Vadim Valium Tremens. 🙂 Daca ajungi si sa te cobori la nivelul veveritelor, poti declara linistit ca nu mai esti normal! 🙂 🙂

  6. ” Daca tu la trezirea de dimineata, zici:
    ” MAI LASA-MA 5 MINUTE! „…. 🙂

    Eu spun ca Nicu Alifantis:
    ” Mai lasa-ma un minut, mai lasa-ma o secunda!….”

    😛

  7. Gabriela.. nu era tigara.. era iarba (weed) 😆 – (sau trabuc, desi inclin spre prima varianta :D)

    Nici eu nu suport fumul de tigara, dar ar fi amuzant sa te „sufoc” dimineata :-” :lol:Dar sper sa nu te sperii crezand ca-i incendiu 😆

  8. Sa inteleg ca esti o buna negociatoare?
    …” MAI LASA-MA 5 MINUTE! ”
    🙂
    Obtii si bonus?
    …”UN MINUT, O SECUNDA?”
    😀

Lasă un răspuns

