A 8-a minune a lumii: FATA/ FEMEIA :)

Sa nu va inchipuiti ca dupa imaginea de mai sus va urma o alta cu Statuia Libertatii in prim plan! 🙂

Ma gandeam la viata mea de fata si am hotarat ca este timpul sa dezbatem cat de cat si subiectul acesta. Bineinteles ca toti suntem unici si nu putem crea un tipar in care sa se incadreze toata lumea, dar totusi, exista cateva caracteristici specifice tuturor fetelor.

Pe langa „abilitatea” de a deveni mama candva, fata mai are multe lucruri de facut pana sa ajunga acolo. Iata cateva aspecte din viata fetelor:

In primul rand, fetei/femeii i se subestimeaza puterea de multe ori. De nenumarate ori reusim lucruri uimitoare intr-un timp record, si acest lucru din pricina ambitiei noastre. Nu cred ca exista persoane care sa nu fi auzit ca in spatele unui barbat puternic sta o femeie puternica. Femeia isi doreste apreciere si vorbe calde. Nimic mai simplu.

O fata trece prin cele mai cumplite momente cand are o disputa destul de aprinsa cu o alta fata. De multe ori in certurile fetelor nu este vorba atat de mult despre rezolvarea problemei pentru care se cearta cat despre suprematie.

O fata nu poate niciodata sa aiba un singur costum de haine, o singura pereche de pantofi, la fel cum au barbatii. Pentru fete cifra 0 sau 1 nu exista. De la 2 in sus, intotdeauna! 🙂

Fetele sunt puternice chiar si cand nu o arata; sunt nebune si energice, iar cand isi doresc pot fi calme si serioase. Pentru o fata, a trece de la o stare la alta nu e ceva neobisnuit. Pot sa rada si apoi sa urle de furie.

Pot infrunta cu demnitate o situatie dificila, in schimb nu pot sa abandoneze fara lupta.

Fetele pot uita raul ce li s-a facut, sau pot tine minte o vesnicie.

Fetele pot suferi in taina, dar cand se bucura, o arata tuturor. Prestanta si integritatea unei fete sunt cele mai de pret lucruri pe care le are.

Fetele au cea mai mare inima din Univers. Pot iubi triplu in comparatie cu iubirea ce o primesc in schimb.

Fetele isi doresc mereu mai mult, mereu ceva mai bun. Nu exista baiat/barbat pe aceasta planeta care sa inteleaga cu adevarat o fata.

Fetele sunt de multe ori intelese gresit. Ele “explodeaza” de manie atunci cand sunt extenuate.

Fetele renunta in timp ce baietii profita.

O caracteristica esentiala pe care majoritatea barbatilor o critica la femei este faptul ca femeile isi doresc ca partenerii lor sa afle ceea ce gandesc. Din nemultumire pentru incapabilitatea de a satisface dorintele iubitei, barbatul abandoneaza, dand vina pe femeie.
Noi stim ca o femeie este fericita atunci cand este protejata si iubita. Exista atatea femei care se bucura de viata. Se pare ca exista si barbati care stiu intr-adevar sa iubeasca o femeie fara sa le implanteze acestora o videocamera in cap ca sa vada ce se petrece acolo. Iubirea te face atotstiutor. Trebuie doar sa te implici in ceea ce faci.

Fetele au puterea de a alunga norii, daca le poti aduce zambetul pe buze. Pot crea curcubee, daca le lasi sa iubeasca. Pot sa alunge tristetea daca nu le inneci aspiratiile. Lucrurile pe care fetele le creaza nu sunt vizibile pe cer sau pe pamant, ci in sufletul acelora care le iubesc.

Iata cateva citate despre femei:

1.« Femeile sunt pasionate de matematica. Isi impart varsta la 2, dubleaza pretul hainelor si adauga intotdeauna 5 ani la
varsta prietenei cele mai bune. » – Marcel Achard

2.« Barbatul vaneaza femeia pana cand ea il prinde. » – Necunoscut

3.« Poate ca, intr-adevar, ochii femeii iubite sunt marginea lumii. » – Grigore Vieru

4.« Din pasiunea unei femei izvoraste viata eterna. » – James Clavell

5.« Femeile sunt al doilea mare mister al omenirii. » – Anne Rice

6.« Femeia e forta motrica a vietii. Barbatul e doar cheia de contact. » – Valeriu Butulescu

7.« Niciodata sa nu insulti o femeie care cade. Cine stie ce povara ii copleseste sarmanu-i suflet. » – Victor Hugo

8.« Toate popoarele civilizate au respectat femeia. » – Jean Jacques Rousseau

9.« Femeia frumoasa place ochiului, femeia blanda place inimii. Prima este o adevarata bijuterie, dar a doua este o comoara. » – Napoleon Bonaparte

10.« O femeie poate sa tina un singur secret: varsta ei » – Voltaire

11.«Marea intrebare, la care nu stiu sa raspun, in ciuda a treizeci de ani de studiu despre femei, este urmatoarea: ce vrea, de fapt, o femeie? » – Sigmund Freud

12.«Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite, nu intelese. » – Oscar Wilde

Acesta a fost un omagiu pentru fete si pentru femei si un ajutor pentru barbati in a le intelege mai bine.
Sper ca v-a placut!

Cu mult drag,
o fata

36 de gânduri despre “A 8-a minune a lumii: FATA/ FEMEIA :)

    • Multumesc! Da, suntem pretioase, dragele de noi! ASA AM FOST, ASA SUNTEM SI ASA VOM FI MEREU! And you guys can’t do anything about it! :)….Na’, ca am inceput cu rautatile! Imi apar sexul din care fac parte….aaa….feminin! 🙂

  1. 😀 😀 😀

    Ai surprins mai multe aspecte ce ne caracterizeaza pe noi fetele!
    Super faza cu: ” Pentru fete cifra 0 sau 1 nu exista. De la 2 in sus, intotdeauna! „…in ce priveste garderoba 😉

    ” Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite, nu intelese.” – Oscar Wilde
    Ai ales acest citat, foarte frumos, dar multe dintre noi, dorim totusi sa fim si intelese, daca se poate, nu-i asa? 🙂

    Sa vedem ce vor spune baietii!…”tu fata, nebunatica mica”, cum ar spune Mishu B

  2. „De multe ori in certurile fetelor nu este vorba atat de mult despre rezolvarea problemei pentru care se cearta cat despre suprematie.”
    – D-asta niciodata nu vor conduce femeile lumea:)) Se cearta prea des intre ele.. Si daca ati ajunge la conducere, barbatul nici nu va trebui sa se straduiasca sa va dea jos.. pentru ca voi va veti autodistruge singure:))

    „Fetele sunt puternice chiar si cand nu o arata
    Pot infrunta cu demnitate o situatie dificila, in schimb nu pot sa abandoneze fara lupta.”
    – Momentul prielnic pentru: http://www.motivationalz.com/pictures/feminism.jpg

    😆

    „Fetele isi doresc mereu mai mult, mereu ceva mai bun. Nu exista baiat/barbat pe aceasta planeta care sa inteleaga cu adevarat o fata.”
    – cum si femeie.. nu exista.. pentru barbat

    11.«Marea intrebare, la care nu stiu sa raspund, in ciuda a treizeci de ani de studiu despre femei, este urmatoarea: ce vrea, de fapt, o
    femeie? » – Sigmund Freud

    Subscriu, Word, Idem – ce e si mai naspa e ca uneori nici ele nu stiu ce (mai) vor cu adevarat:))

    – – – – –

    Inainte de a cere multe de la barbati, asigurati-va ca oferiti si voi ceva foarte bun macar pe jumate din cate ar face el pentru tine/voi.

    Uneori fetele/femeile sunt un rau necesar.. ca si barbatul. Dar fara ele/ei, viata n-ar mai fi frumoasa (caci pot fi pentru anumite
    perioade si cu ele).. ar fi fara esenta.

    Astept si-un post despre baieti/barbati 😛

    • Cat de complicata e viata! Cat de complicate sunt fetele, ma rog femeile! Ia sa vedem cat de complicati sunt baietii! 🙂 Va urma un post si de acest gen, doar ca nu prea curand pentru ca am alte idei referitoare la posturile ulterioare! 🙂 :p

  3. @ Twenty

    Mie nu mi s-a parut ceea ce a scris Gabriela, o manusa aruncata in obraz baietilor, ci doar a enumerat, intr-un mod personal, 😉 niste lucruri ce ceracterizeaza in general fetele!
    Peace!

    • Nici mie nu mi s-a parut ca am avut o atitudine discriminatorie in postul acesta, fata de baieti, dar ma rog: cati cititori atatea interpretari!

      Disputele acestea de pe blog seamana cu viata de cuplu a lui Stefan Banica Jr. si a Andreei Marin Banica si cum o mai cheama :):

      -Hei, beibi, lasa-ma sa-ti cant o serenada sub clar de luna!
      – Ba nu beibi, mai bine spune-mi cine e cea mai frumoasa moldoveanca!
      -Tu, beibi!
      -Asa, ca daca ziceai cumva ca matracuca aia de Raduleasca e, nu mai puteai niciodata sa canti sub clar de luna, ci doar sa urlii la luna, in strada, fara casa, fara masa, dar mai cu seama, fara mini, beibi!
      -Eeeh, lasa, beibi, am multi fani! Stiu un colt de strada unde se vinde mult pop-corn! Daca ma dadeai afara din casa, acolo imi gastigam existenta!
      -Stefani, mai Stefani, da ce comic esti, mai, Stefani! 🙂 Nu-i asa! Hahaha! 😆

  4. He,

    sincer cand am vazut titlul m-am gandit la fatza nu fata :P.
    Oricum cred ca suna mai bine femeia a 8-a minune a lumii in loc de fata.
    Daca ma gandesc mai bine Femeia: prima minune a lumii. 😉 Dar mandria din mine imi zice ca am gresit: Barbatul este prima minune a lumii 😛

    Noh, acu ma astept la putin flameing. Sper sa supravietuiesc.

    • Serios, chiar credeai ca am scris un post tocmai cu titlu: „A 8-a minune a lumii: FAŢA”?

      Acest lucru s-ar fi intamplat doar daca am fi trecut printr-un razboi nuclear si am fi ramas toti fara faţa, insa printre noi, cei mutilati de bombe, ar mai fi existat si 2-3 oameni care sa fi stat ascunsi prin subterane si sa fi ramas cu figurile intacte! Atunci, faţa ar fi devenit a 8-a minune a lumii! Ba nu, ultima minune a lumii! 🙂

      Oricum, am adaugat la titlu”fata/ femeia” ca sa evitam erorile ulterioare de citire!

      O fi fost barbatul prima minune a lumii, dar tot barbatul a fost „minunea” care a ascultat de Eva si a mancat marul! Halal minune! 🙂 (baietilor, sper sa gustati gluma ca nu a fost rautacioasa! :))

  5. @3 „Astept si-un post despre baieti/barbati”

    Subscriu, desi partial stiu viziunea lu Gabee asupra taberei adverse :

    „Fetele renunta in timp ce baietii profita”

    Ma intreb daca este o calitate…. Neeeh Ma intreb daca totusi se poate trai si asa, doar „fetele renunta” 😀

    Ok, hai ca termin, de nu o sa fiu palmuit de moderatoare

    • Luati-o incet, copii, cu rugamintile de a scrie un post despre baieti! Nu stiti cum suntei, sau vreti sa aveti un post dedicat doar voua?Nebunaticilor! 🙂

      Am promis ca voi scrie unul, doar ca nu chiar acum! 🙂

      Ms, ms, ms, „s2rg0n” :), pentru commuri! 🙂

  6. Sunt de acord cu tine Gabriela, ca orice barbat puternic are o femeie inteleapta langa el, si realizarile lui, sunt in parte datorate ei!
    Este frumos cand se completeaza reciproc.

    Trist este cand o femeie sau un barbat puternic, cu potential, caracter, pierd in viata, coboara standardele, deoarece nu au alaturi persoana potrivita!

  7. @ XeoN

    🙂 Sper sa nu te superi!
    Mi-a venit in minte o parafrazare la:
    – ” Scump, scump, cat e halatul?”….care ar suna cam asa:
    – Scump, scump esti la vorba! 😉 🙂

    • Cine sa te bata? :)…Stai chill! Era o gluma! Dar NU era o gluma ideea de a-ti lungi putin frazele! Foloseste optiunea din Word: Indentare si Spatiere paragraf! :)) Hai ca glumeam…din nou! 🙂

      Tu cum mai esti? 🙂

  8. Nu stiu daca ma mai tii minte, dar ne-am cunoscut in CND! N-am mai vorbit de ceva vreme, pentru ca amandoua am fost foarte ocupate! Nu stiu cum de am dat de blogul tau, dar imi pare rau ca nu l-am descoperit mai devreme! Esti super, gurl! Scrii frumos si ai muuuuulteee idei GENIALE! Acum imi pot da seama de ce Nitu se lauda cu tine! Mumoaso! Ai o poza de poza la sectiunea Despre Mine! Hai ca iti voi mai scrie! 🙂

  9. O fi fost barbatul prima minune a lumii, dar tot barbatul a fost “minunea” care a ascultat de Eva si a mancat marul! Halal minune! (baietilor, sper sa gustati gluma ca nu a fost rautacioasa! )

    – D-aia au aparut si barbatii misogini 😆

    Va mai si intrebati „Nu ma asculta nenorocitul.. pare indiferent.. tu-i urechile lui de nemernic” 😆 Vedeti.. am patit-o cu marul deaia uneori nu e bine sa asculti/crezi de/in femeie 😆

    – sper sa gusti gluma 😆

    Si da vrem post ca sa-ti vedem parerea din moment ce „rasa” ta ti se pare asa „frumi” 😆

    Postul meu nu trebuia sa aibe legatura 100 % cu ce ai zis/gandit/afirmat tu.. Eu am diversificat;)) 😀

    Pana la urma a fost cum privim noi calitatile unei parti.. feminine si masculine (in cazul tau feminine).. si na eu tre sa vin si cu contre 😆

    • Sincer, gluma ta a fost chiar una buna! 🙂 Ma bucur ca pastram regulile fairplay-ului: daca fetele pot sa glumeasca pe seama baietilor de ce nu si invers? 😆

      In schimb, faptul ca ai adus in discutie, in acest context, misoginii, m-a cam deranjat. Aceste persoane trec peste limita normalului si a judecatii umane si exagereaza din plin.

      Din cate imi aduc eu aminte, in tot post-ul acesta controversat am facut o singura comparatie intre fete si baieti, care desi este un fapt care se observa foarte des, este posibil sa ofenseze cat de cat baietii prin scoaterea sa in evidenta: „fetele renunta in timp ce baietii profita”. Poate am gresit prin faptul ca i-am dat acestei afirmatii o nuanta prea generala, dar exista prea putine exemple care sa dovedeasca exact contrarul.
      Chiar nu as vrea ca prin citirea unor comentarii stranii de la acest post, ulteriorii cititori sa creada ca eu ma lupt impotriva baietilor. Chiar nu fac acest lucru. Sunt fata si majoritatea amicilor mei sunt baieti, dar la fel cum fetele au defectele lor, asa si baietii le au pe ale lor. Eu, in acest post, am scos doar un defect „baietzesc” in evidenta. Dar nu va faceti griji! Va urma un post in care voi spune lucruri admirabile despre baieti!

      Si, Twenty, ma bucur ca aduci si „contrele” precum zici tu, in discutie! La fel cum am mai spus: cati cititori, atatea interpretari!

      Imi cer scuze, baietilor, daca in vreun fel sau altul v-am facut sa va simtiti inferiori „rasei feminine”! 🙂

  10. De ce nu recunosti ca sunt unele fete/femei cu care se „merita” sa fii misogin.. Unele parca-ti „cer” asta prin modul lor de a se comporta. Fazele cu a fi misogin, as zice ca sunt pe doze.. adica nu-i unul care sa urasca femeia si tot ce face (mereu), ci doar in anumite momente/faze/circumstante.

    Problema apare cand doza-i prea mare.. atunci tipul e chiar naspa.. un frustrat.. si cum ai zis si tu > exagereaza din plin <

    Dar n-are rost sa intram in amanunte (prea multe).

    • Eeeeh, daca e sa privim lucrurile asa cum le prezinti tu, am putea spune ca ai dreptate. Doar ca nu toate fetele cer pumni. Depinde cu ce fete ai norocul sau nenorocul sa ai tangenta! 🙂 🙂 🙂

      Cat despre misogini, consider in continuare ca sunt niste persoane care nu stiu sa rezolve altfel problemele sau sa isi descarce furia in alt mod decat prin ura. Manifestarile acestea denota mari carentze in domeniul autocontrolului.

      Ce sa faci? In viata intalnesti o sumedenie de oameni care-ti sunt antipatici! Asta ar insemna sa ii urasti pe toti si ii bati pe toti! Ura face numai rau! 😦

  11. As dori sa fiu impartial la subiectul cu…”a opta minune a lumii”, adica atat pentru fete/femei (ele au intaietate) cat si pentru baieti/barbati.

    So, behold! Here come some meditations!

    Potrivit adevarului biblic, femeia/fata a fost amagita pentru a pacatui, in timp ce baiatul-barbat, a pacatuit cu ochii deschsi !(Apostolul Pavel in I Timotei 2:14a).

    „Cine vorbeste prea multe rele despre femei/fete, sa-si aduca aminte de mama lui, sa taca si sa-i fie rusine!” (Charles Haddon Spurgeon).

    Omul nascut din femeie, are putine zile si multe necazuri… (Proverbele lui Solomon).

    PS. Deci, fie ca te numesti fata/femeie sau baiat/barbat, intrarea ta triumfala in lume prin nasterea dintr-o femeie va fi inaugurata de laurii durerii…

  12. @ XeoN:

    Ooof, nici tu nu scapi de invatat!? Asta este! Eu incerc sa ma fac bine dupa o saptamana in care am fost racita! 🙂 :)…In sfarsit incep sa capat o voce mai normala (ca de fata)! 🙂 🙂 🙂

    • nasol… da sasa nu invat cine stie ce ;)) ca daca ar fi sa invat la toate nas avea timp sa respir :)) …. invat numa la alea mai importante….

  13. Mema.. parca as vrea un post despre vocile femine 😆 Recent discutam cu un prieten pe tema asta 😆 ca unele fete au voci „foarte putin” feminine.. ceea ce-i oribil frate.. Te sperii dimineata daca te trezeste una gen. Sper ca n-am suparat prea multe fete.. fumatoare sau nefumatoare 😆

  14. Vai, ce idee mi-ai dat, Twenty! Cred ca postul sugerat ar avea un succes nebun sau macar asa sper! 🙂 O sa vad ce pot face in cazul acesta! 😉 🙂 😉 Stai cu ochii pe blog! 🙂

Lasă un răspuns

