Vocea ucigasa

In primul rand, as vrea sa multumesc tuturor celor care pana acum au citit si comentat post-urile mele. Saptamana aceasta, blogul a trecut bariera de 1000 de vizualizari si tot saptamana aceasta va atinge cu succes numarul 100 la commenturi. Va multumesc!
Daca sunteti cuminti :D, povestea va avea si o continuare…si bineinteles daca va va place. Ce va rog eu este ca dupa ce veti citii postul, sa lasati commenturi in care sa spuneti daca v-ati regasit vreodata in aceasta situatie, si daca nu va este incomod, puteti si sa povestiti intamplarea….ENJOY!
– Mereu ai crezut ca esti unic in lume; ca tu poti face lucrurile perfect, mai bine decat toti ceilalti. Mereu ai crezut ca tuturor le va fugi pamantul de sub picioare odata si odata, dar tu vei ramane neclintit. O, cat de amarnic te-ai inselat. Ai ramas singur… tu si cu mandria ta, tu si cu orgoliul tau, tu si cu amagirea. O, cat am asteptat momentul in care sa-ti pot reprosa ceva si sa ma simt bine ca am facut-o. Acum sunt pe culmile extazului. Ai cazut! Ridica-te singur! Mereu ai spus ca tu reusesti totul de unul singur. Ridica-te! Nu ai prieteni, in concluzie nu ai de unde sa astepti mila. Ridica-te! Nu mai sta degeaba! Dar de ce iti spun sa te ridici? Oricum nu poti! Esti afundat in noroi. Doar ochii ti se mai vad. Ridici o mana sa fii ajutat; eu nu pot sa te ajut, de fapt, nici nu intentionez aceasta! O clipa ti-a fost indeajuns ca sa vezi ca exista si altii la fel de buni ca tine, poate chiar mai buni. O clipa si… colaps, te-ai ruinat.
Ti-a fugit pamantul de sub picioare mai repede decat celor pe care tu ii credeai deja morti. Mereu ai fost increzator in viziunea ta atotputernica de om, si acum iti rad in fata. Rad, si nu imi pasa ca lacrimi iti curg din ochii obositi, siroind pe obrazul tau plin de praf. E mult prea grea sarcina pe care ti-ai luat-o, acum poart-o! Doar nu crezi ca te voi ridica! Taraste-te la fel cum norii imbibati cu miros amarui de ploaie se tarasc orbi prin bezna noptii. Praful s-a ales de tine si din nou iti rad in fata. O, cat de mult mi-am dorit sa ma razbun! De cate ori am tinut in mine aceasta dorinta ce ma mistuia. Acum o eliberez… Ridica-te, sau inghite ura ce tasneste din vorbele mele, si te apasa pe piept ca piciorul unui soldat in armura! Poftim? Te ridici? Cum se poate aceasta? N-ai cum!
– Ai crezut crezut ca voi abandona? Am gresit crezand ca voi reusi in toate singur. Da, am fost mandru, orgolios, dar m-am ridicat, caci am descoperit adevarata Putere, cea care le este oferita celor infranti, apasati, distrusi, Bucuria ce deschide inimile inchise, Bunatatea ce inmoaie sufletele impietrite, Dragostea, intr-un cuvant, pe DUMNEZEU! E mai bine sa raman singur, eu cu pacea, credinta si speranta! Pleaca! Incepi sa ma dezgusti! M-am ridicat, dar tu nu te vei putea ridica niciodata, desi crezi ca stai in picioare. De fapt, ai un suflet ghebos, stafidit de rautate, sfaramat de ura, arid. Vorbele tale pline de venin pareau sa te stampere, dar tu de fapt agonizai. Ai reusit sa-mi faci ranile sa usture crunt, dar nu ai reusit sa le impiedici sa se mai vindece! PLEACA!
Background music:
Envy 1
Envy 2
Envy 3
Envy 4
Envy 5
Envy 6
Envy 7
Envy 8
Envy 9
Envy 10
Cu stima,
Gabriela
7 gânduri despre “Vocea ucigasa

  1. Ma uimesti! Tu chiar simti personajele cand scrii despre ele, si situatia pe care o creezi o simti ca fiind reala, desi, in cazul de fata, este reala in viata unor oameni. Ce este extraordinar, punctul culminant in aceasta poveste uimitoare despre viata si despre moarte, redata in cel mai sugestiv mod posibil, este faptul ca toti oamenii ajung sa aiba nevoie de Dumnezeu, iar dependenta de el creeaza pace! E uimitor!

    PS: Nu stiu cum ai gasit muzica, dar e superba!

    Succes!

  2. FELICITARI GABRIELA!

    Ma bucur ca ti-am descoperit blogul!
    Am mai semnalat prezenta lui si altora!

    Tema pe care ai ales-o pentru aceasta postare este deosebit de frumoasa, interesanta, filozofica putin as zice!
    Ne capacitezi la a ne analiza profund trairile sufletesti, sinceritatea cu noi insine…

    Aceasta lupta interioara intre BINE si RAU intotdeauna a existat in sufletul omului…doar ca unii sunt mai atenti la detalii, pe cand altii trec usor la o alta etapa, nefiind foarte interesati de cine iese invingator…unii nedandu-si seama nici macar ca a fost o lupta!

    Vorbeai intr-un articol despre SUPRFICIALITATE.
    Ca sa-ti analizezi trairile sufletesti, sa-ti faci timp pentru intrebari si raspunsuri, trebuie sa nu fi superficial si sa vrei sa fi sincer…
    De ce spun „sa vrei”, pentru ca, poate fi mai comod sa stai linistit, fara sa incerci sa vezi cu adevarat ce-i in sufletul tau…

    Este mai simplu sa lasi viata sa treaca asa…pur si simplu….
    fie ce-o fi…

    Mai revin la aceasta tema.

  3. Felicitari, Gabee!

    Prin sensibilitatea vibranta, prin capacitatea elocventa a argumentarii logice, prin patrimoniul debordant al sentimentelor pure,nealterate de circumstantialitate, te situezi cu brio in categoria acelor cercetatori si exploratori tenace care stiu sa creeze un itinerar perfect nu numai prin labirintul uneori prea amalgamat al gandului abiguu dar si prin desisurile junglei cunoasterii, intru descoperirea clipei de inflorescenta unica a acelei orhidee salbatice, sa asisti la momentul irumperii de culori si parfumuri, o singura data in viata, aidoma unui rasarit dar si al unui crepuscul totodata ! Faci lucrul acesta cu adevarat talent – precoce – cu pasiune si cu convingere, facand placuta calatoria lecturii in care ne „ademenesti” cu atata puritate si nevinovatie,
    dar dozata parca de prea-multa experienta a cunoasterii !
    Iti multumesc mult, Gabee !

Lasă un răspuns

