Superficialitatea

Ok. Mi-am adus aminte ca am promis aparitia unui nou post. Celor carora nu le place sa citeasca in general, le va prinde foarte rau daca vor sari peste acest post.
Cand vorbim despre superficialitate, ne referim la un inteles general al acestui termen, deoarece superficialitatea se manifesta diferit pe mai multe planuri.
Exista oameni care sunt tentati sa aleaga in mod superficial, din inconstienta, din lipsa responsabilitatii, a maturitatii, a atentiei sau din exces de zel. Superficialitatea in alegeri poate fi „fatala” in societate, in relatiile interumane. Putem spune ca superficialitatea in gandire este unul dintre factorii care influenteaza modul nostru de a reactiona. In general, gravitatea unei alegeri gresite se poate observa in impactul acelei decizii asupra noastra sau a celor din jur. Atunci vom stii cu adevarat daca suntem superficiali sau nu. Alegerile pot sa fie nu tocmai cele mai bune si din alte cauze, dar acum vorbim strict legat de superficialitate.
Desi superficialitatea ne influenteaza profund, totusi, ca sa scapam de ea nu trebuie sa recurgem la modalitati prea complicate: totul se rezuma la a analiza modul in care percepi o anumita situatie. In momentul in care observi ca nu esti atent, chiar daca situatia este importanta, trebuie sa te opresti o clipa, sa judeci avantajele, dezavantajele, consecintele si sa iei decizia. Nu spun ca toate deciziile se iau dupa un timp indelungat, dar, daca timpul va permite cat de cat, stati si analizati bine conjunctura in care sunteti, ca sa ajungeti la un rezultat favorabil. Si ceea ce este foarte important: NU FITI DE FIECARE DATA IMPULSIVI (va roaga frumos o impulsiva :P)!
So, living la vida locca, it’s not always the best way!
Uite ca am terminat si postul acesta! Poate mai scriu ceva azi! Cine stie ce imi va mai trece prin cap!
Pana atunci,
A+!  🙂
14 gânduri despre “Superficialitatea

  1. Si cand te gandesti cati superficiali avem in tara si nu numai…de la scaunele de piele din parlament, pana la shishtar la vaca! Tin sa te anunt ca nu te cunosc si nu ma cunosti, dar m-a atras cum ai scris! Esti BESTIALA! Oare nu esti ceva VIP? Daca nu, ar trebui sa fi! Excelente poze~ 🙂

  2. Mai, Monstrule, daca vrea, ea va fi VIP! O sa o ajut sa devina….dar doar daca vrea! Sunt actor, ce truli-luli! :))

  3. Talibanule, sincer, meseria vreau sa mi-o cladesc eu, cat despre ajutorul oferit, iti multumesc, dar deocamdata refuz!

  4. Draga Gabriela,

    Daca imi permiti vreau sa le atrag atentia tuturor de pe blogul tau si nu numai, sa ia aminte la toate lucrurile pe care le scrii. Ceea ce ma uimeste extraordinar de mult la tine este AMBITIA ta! Pe langa faptul ca ai o multime de calitati pe care ti le evidentiezi cu succes, m-a impresionat refuzul tau diplomat pe care i l-ai adresat Talibanului! Imi place faptul ca vrei sa-ti construiesti o cariera singura, si nu te bazezi pe nimeni! Asta imi da speranta si mie! Cred ca ai fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat azi! Esti cumva leoaica? :)….Doamne, cine nu si-ar dori sa te cunoasca ar fi un mare pr**t!

    Si acum un mesaj special pentru tine: Tu nu nuantezi culoarea vietii, ci tu esti insasi culoarea care face sufletul sa vibreze de fericire!

    Mult succes! :))

    • Draga Mishule, cred ca si tu esti pentru mine cel mai bun lucru care mi s-a intamplat azi, pana acum. Iti multumesc pentru toate aprecierile, si da, sunt o LEOAICA! 🙂
      Iar mesajul pentru mine, mi-a mers direct la suflet! Kissez! :-*

  5. ca sa zic ceva onpost: eu sunt foarte impulsiva, si livin’ la vida loca is my style. 🙂
    ca sa fiu offtopic: lasati mai fata sa se descurce singura. doar asa va stii ce vrea de la viata;)

  6. Mda ii lung postu si „soc!” lam citit ;)In principiu is de acord cu tn gabryelo heleno….:)
    si off-topic: Talibane nu ma ajuti si pe mine sa devin vedeta? :)) hai cai buna asta

  7. Bianca, draga, nu esti deloc offtopic, vorbesti chiar la subiect. Crede-ma ca stiu ce vreau de la viata inca de pe acum, de aceea am si refuzat anumite oferte! Iti multumesc ca ma aperi! Poopeeee! 🙂

  8. Si cand te gandesti ca uneori poti trece pe langa cel(cea), care ti s-ar potrivi sa-ti fie alaturi si datorita superficialitatii in cunoasterea umana poti sa treci pe langa fericire…
    Da Gabriela, ai dreptate!
    Muzica vietii nu va mai fi dumnezeiasca daca in orchestra vietii noastre vor canta superficialitatea, impulsivitatea, mediocritatea…
    Imi place cum scrii!
    Continua ceea ce ai inceput! 🙂

  9. Imi place acuratetea gandirii tale cu privire la ceea ce inseamna pentru tine „a sta pe picioarele tale ” !
    Verticalitatea ta implica, cu certitudine, o verticalitate de profunzime, adica o fundatie solida care te va feri in viitor de amplitudini periculoase precum si de oscilatiile incertitudinii, intre „a fi sau… a nu fi !”
    Cat despre „statutul” leoaicei, imi place sa cred ca vei avea toate veleitatile de adevarat lider !
    Nu uita insa, sensibilitatea leoaicei,instinctul de conservare, spiritul de sacrificiu si ceea ce o detaseaza pe deplin de haita, adica nobletea !
    P.S. Poti numi superficialitate si imprudenta de ” a cladi pe nisip…!”

    • Draga gadmadream, raspunsul la intrebarea ta este NU! In fact, I don’t even know the guy! Dar merge si asa! 🙂 De fapt, cine stie, la cat i-am scris, poate! :)…Iti multumesc ptr. aprecieri 🙂

  10. Se pare ca la acest post, toate commenturile au venit din partea unor oameni stilati, carora le place sa gandeasca in profunzime. Vreau sa multumesc cu aceasta ocazie si lui sibboleth7 care a despicat firul in patru pana a scos la iveala esenta. Deoarece esenta este cea care conteaza, si nu atat de mult ambalajul, vreau sa ii multumesc ca a scos in evidenta intr-un mod exemplar lucruri la care poate nu ne-am gandit niciodata.
    Inca o data vreau sa va multumesc tuturor celor care mi-ati comentat postul.

Lasă un răspuns

